سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ حرکتی نیست، مگر آنکه در آن نیازمند شناختی هستی . [امام علی علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مرگ بر آمریکا نیاز زمانه ماست

بینش سیاسی بچه های انقلاب که فعلا در راس امور اجرایی هستند باید چراغی روشن در راه درک مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه ایران باشد تا عده ای را که در میان خودشان با امید واهی و در تاریکی تفکر سیاه خود به امید دلسوزی غرب، برای نجات اقتصاد ایران هستند را توجیه کنند، و آنها را نسبت به مجاهدان و سربازان واقعی ولایت بیدار و بینا کنند و بپذیرند که سربلندی مردم ایران بی تردید از گذر مقاومت رقم خواهد خورد نه فقط میز مذاکره.

ایران امروز دشمنان کینه توزی دارد که جز به منافع خود نمی اندیشند، و در این راه کشتن هزاران هزار انسان و نابود کردن زیر ساخت های کشورهای هدف، و اقدامات جنایت کارانه در آنجا را مشروع، که حتی حق خود می دانند.

روح دیکتاتوری و چپاولگری مدرن در تمام سیاستمداران و نخبگان آمریکایی از طبقات پایین تا طبقات منور الفکرشان به بهانه دفاع از منافع مشروع و نامشروع شان رسوخ کرده است و سران کاخ سفید وقتی که حق خود بدانند که کشورهای دیگر را استثمار کنند ذاتا یک متجاوز و دیکتاتور هستند و یک دیکتاتور زمانی که شکست را بپذیرد و ناچارا تن به مذاکره بدهد یک دیکتاتور ذلیل شده است نه یک دیکتاتور اصلاح شده.

در حقیقت ترس از نابودی اسرائیل و امنیت شکننده اسرائیل است که آمریکا را مجبور به عقب نشینی و مذاکرات با ایران کرده است و هر چه قدر اسرائیل در خطر بیشتری قرار بگیرد آمریکائیان امتیازات بیشتری می دهند.

و حالا روز از نو روزی از نو، و بازرسی‌های خارج از حد متعارف آژانس از تأسیسات هسته‌ای ایران شروع می شود، آیا نباید این بچه های انقلاب که در راس امور هستند این موضوع را به طرف غربی بفهمانند، که این شما هستید که باید اعتماد مردم ایران را جلب کنید، ما به قدر کافی اعتماد سازی کرده ایم ، کارنامه سیاه آمریکائیان را پنهان کردن هنر نیست، آنها لبخند به لب، و با دشنه ای پنهان در پشت به جلو می آیند و مترصد فرصتی هستند تا ضربه های دیگر خود را به ایران بزنند. 

این کلمه برد برد که بعضی ها به کار می برند معنی واقعی اش چیست، هی امتیاز بدهیم و بگویم برد برد است، مگر میشود هر دو طرف دعوا و یا دو کشتی گیر به برد برد برسند و اگر منظور منافع مشترک است که ایران و آمریکا هیچ منافع مشترکی در حال حاضر ندارند، جز اینکه آمریکا همه برگ های برنده خودش را از دست داده است و چرا مسئولان دولتی اینها را ندیده می گیرند و دائما مردم را از تحریم های بیشتر می ترسانند.

آمریکائیان خوب فهمیده اند که از این به بعد فقط با ترساندن تحریم های بیشتر می توانند از ایران امتیاز بگیرند و اگر تحریم های بیشتر آنان کاری بود، آنها تن به همین مذاکرات هم نمی دادند و بلافاصله قبل از مذاکرات تحریم های بیشتر را برای از بین بردن نظام ایران به کار می بردند، بعد مذاکره می کردند، تاریخ سیاسی آمریکا به ما می گوید وقتی آنها با کشوری استارت تقابل سیاسی می زنند زمان زیادی می گذارند، و چرا ما با یک وعده تو خالی آنها باید هی اعتماد سازی کنیم و برگ های برنده خودمان را یکی به یکی از دست بدهیم.

کسانی که اینک در راس قوه اجرائی کشور هستند و نام بچه های انقلاب را یدک می کشند خوب می دانند که تلاشهای دیپلماتیک باید با مقاومت همراه باشد ،مرگ بر آمریکا نیاز زمانه ماست و مسئولان باید در همه کارهایشان الگو و نمونه باشند، چرا که هر حرکت و گفتار آنها را به حساب یک انقلابی می نویسند چون بچه های انقلابند.

حافظه قوی لازمه کار دیپلماسی ارزشی است، امریکا با ادعای حقوق بشر تطهیر نمی شود، مذاکرات آنها با ایران نمی تواند دلیلی بر سرپوش گذاشتن جنایات آنها باشد که هنوز هم خون جوانان انقلابی و شیمیایی شده ما را در آسایشگاهها بر زمین می ریزند، وقتی از شهدای پر افتخار ایران و مادران شهید و از جانبازان در آسایشگاهها بازدید و دلجویی می شود باید به آرمانهای آنها هم احترام گذاشته شود.

بدون شک ایران می تواند با اسناد محکم و مستند تاریخی و حقوقی خود در مجامع بین المللی از حقوق خود دفاع کند، چرا ایران باید با کشور مستعمره زده امارات، برای حفظ وطن خود وارد مذاکره شود، ایران ظرفیت های پنهان شده زیادی دارد و چون سی سال در تحریم و فشار بوده است با یک سیاست گذاری صحیح می تواند استعداد های نهفته سی ساله اش را شکوفا کند و این سیاست گذاری نمی تواند فقط در امتیاز دادن خلاصه شود.

رئیس دیپلماسی کشورمان ظاهرا اگر موقعیتی گیرشان بیاید بدشان نمی آید در حوزه سیاست خارجی در خدمت خط سازش قرار بگیرند، زمانی با درستی می گویند که قرارداد های قبلی ایران و آژانس به تاریخ پیوست و باز در جایی دیگر ادعا میکنند ما مذاکرات را فدای دوستی با همسایگان نمی کنیم و از جزیره ابوموسی مایه می گذارند و باز بدتر از آن ادعا می کنند که امریکا با یک موشک می تواند کل سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد.

آیا ایشان به راستی نمی دانند که مذاکرات ژنو ، مدیون نفوذ و اقتدار نظامی قدرتمند ایران در عراق و افغانستان و سوریه و لبنان است، که آمریکا را در این مناطق به شکست کشانده است، آن پهباد بدون سرنشین ایرانی بود که به قلب فلسطین اشغالی می رود تا ایشان به راحتی بتواند در عرصه دیپلماسی بر سر جان کری داد بکشد، مهارت‌های شخصی ایشان و تدبیر و اعتدال نمی توانست باعث داد کشیدن ایشان بر سر وزیر خارجه آمریکا بشود، البته داد کشیدن هنر نیست، منظور اقتدار ایران است، که چنین اجازه ای را به ایشان در مذاکرات داده است، و این اقتدار با یک موشک آمریکایی از بین نمی رود.

نخبگان سیاسی و نظامی جهان باور دارند که شکست‌های آمریکا در عراق و افغانستان و به خصوص پیروزی بزرگ ایران در جنگ نیابتی ایران و آمریکا در سوریه باعث شد ایشان بتوانند چند امتیاز کوچک را از آمریکا، آن هم در صورت توقف پیشرفت هسته ای ایران بگیرند که الان به نام خود ثبت کرده اند.

کسانی که چنین ایدئولوژی و آرمانی را تعقیب می کنند، به دیگران می گویند عرصه سیاست خارجی عرصه ایدئولوژی و آرمان نیست و عرصه واقعیت است، و این طنز تلخ بعضی از بچه های انقلابی ماست که در مسئولیت های بالا می خواهند واقعیت را نه بر مبنای حقیقت و آزادی بلکه بر مبنای قدرت تعریف کنند، در حالی که این نشانه یک ملت فعال و آرمانگرا نیست و مردم ایران با درک صحیح از واقعیات، آن را بر مبنای حقیقت و آزادی و بر مبنای عدالت و نه قدرت شکل می دهند.

اگر رئیس دانشگاهی اقدام آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرانی را توجیه می کند باید بگوید که اگر فرزند یا برادر و یا یکی از اقوام درجه یک ایشان در هواپیما می بود و شهید می شد باز هم این جنایت را توجیه می کرد، که اگر توجیه می کرد یک ماکیاولی تمام عیار است اگر هم توجیه نمی کرد که خودش حرف خودش را رد کرده است. 

ایرانیان به جهانیان نشان دادند که در مبارزه با آمریکا توانستند به پیشرفت های بزرگ و حیرت آوری برسند، و چون آمریکا قدرت دشمنی دیروز را با ایران ندارد، ایرانیان می توانند به راحتی از او جلو بزنند، چرا که ایران دانشمندان ناشناخته زیادی همچون طهرانی مقدم ها دارد که با جان خود پیشرفت را برای ایران و اسلام به ارمغان می آورند، آمریکائیان اگر هم بمیرند نمی توانند در آن جامعه مادی زده و فاسد خودشان حتی خواب داشتن چنین دانشمندانی را ببینند.

آمریکائیان باید بدانند که مردم ایران اجازه نمی دهند یک قدرت استکباری بخواهد حقوق آنها را برای شان تعریف کند، همچنانکه اجازه نمی دهند کسی بخواهد برای حقوق و آزادی ملت بزرگ ایران شرط و حدود تعیین کند.

جهانیان تازه دارند می فهمند که ولایت برای مردم ایران چه موهبتی است و امام ما امروز تابعی می خواهد که گفتار و کردار و اعمالش نشان از تابع بودن بدهد، بچه های انقلاب وقتی ادعای انقلابی بودن را می کنند باید همه اعمال آنها از گفتار و کردارشان انقلابی باشد.

امتیاز دادن هنر نیست هر چند ما به تاسیسات هسته ای خود در نساختن بمب اتم مطمئن باشیم، نباید برگ های برنده خود را از دست بدهیم، وقتی که آنها علنا می گویند دیپلماسی ما باید همراه با قدرت باشد ما هم باید به سران کاخ سفید در آمریکا بگوییم که در ایران دولت ‌ها و نوع جنس حرف ‌ها عوض می ‌شود اما راه و رسم امام راحل همچنان ادامه دارد.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( دوشنبه 92/9/18 :: ساعت 4:51 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
نمادِ پیروزی حق بر باطل
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 121
>> مجموع بازدیدها: 367190
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب