سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها زنگاری چون زنگار مس دارند، پس آنها را با استغفار جلا دهید [امام صادق علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مذاکرات مسندی است که می تواند مسلخ ارزش های انقلاب باشد

 

آمریکائیان سخن گفتن از صلح و توافق را نشانه ضعف و سستی طرف مقابل می دانند چون در نظر آنها قدرت هیچگاه چیزی را خواهش نمی کند بلکه آن را به دست می آورد.

 

مذاکرات، میدان آزمونِ جبر است و اختیار، در مذاکرات آدمی مُخیر است دیو باشد یا ذلیل باشد یا آزاده، فرشته باشد، انسان باشد و یا حیوان ، به هر حال مذاکرات میدان برد و باخت اراده هاست، در مذاکرات ایرانیان همچون مولایشان آقا امام حسین (علیه السلام) حُریت را فریاد می زنند و حجت را بر آنان که عذر جهل و دنیا پرستی دارند تمام می کنند مذاکره کنندگان آمریکائی در میدان مذاکره می خواهند اراده، انسانیت ، آزادگی و آرمان خواهی مردم ایران را با رسانه های جهانی شان کم رنگ کنند.

مذاکره کنندگان آمریکائی و ایادی شان در این دو سال مذاکره در میدان مذاکرات نشان داده اند لاشخورانی هستند در هیبت آدمی، و رضایت به زیاده خواهی های این ددان و گرگ صفتان جفای بر آدمیت است، سخنان متفاوت و متضاد این مهره های نظام سلطه در این روزها، نشان از شقاوت و دَد منشی بی نهایت آنان در برابر ملت ایران و آزادی خواهان جهان دارد، پس مسئولان مذاکره کننده محترم باید خیلی مواظب باشند چرا که این مذاکرات مسندی است که می تواند مسلخ ارزش های انقلاب باشد.

ایران ما امروز دشمنان کینه توزی دارد که فقط به مرگ ایرانیان رضایت می دهند و جز به منافع خود نمی اندیشند، و در این راه کشتن هزاران و میلیون ها انسان و نابود کردن زیر ساخت های کشورها و اقدامات جنایت کارانه خود را در آنجا مشروع، و حتی حق قانونی خود می دانند، نباید از مروت و مدارا با کسانی سخن گفت که معتقدند ایرانی میانه رو یا تندرو وجود ندارد و ایرانی خوب ایرانی مُرده است بارها مسئولین رده بالای آمریکائی بدتر از اینها را هم اعلام کرده اند حتی به ژنتیک ایرانیان هم توهین می کنند، هر چند همه ما می دانیم که این توهین ها فقط نشان از این می دهد که چقدر این وحشیان انسان نما در برابر عظمت و تاریخ مردم ایران احساس حقارت می کنند. 

این جنایتکاران خائن در کاخ های سفید و الیزه و باکینگهام و امثالهم باید بدانند با ساختن فیلم هایی همچون سیصد و آرگو و امثالهم هم نمی توانند بر سرنوشت شوم استعماری خود که به تقدیر شان گره خورده است غالب شوند، چون که خداوند به سزای اعمالشان، روزگار شان را به دلهای سیاهشان پیوند خواهد زد.

تبعت از رهبری با تایید سخنان رهبری فرق دارد، تبعیت با اطاعت و دستور فرق می کند، مقام معظم رهبری (حفظ اله) نگاه می کنند و نصایح و پندهای مهم مذاکرات را که در مذاکرات باید رعایت شود بیان می کنند، باید تبعیت کرد ، مرید ولایت فقیه تابع است و وظیفه تابعین در زمان حال، بصیرت و شناخت دشمن مشترک و پیشرفت ، رفاه و امنیت بیشتر برای مردم ایران و انقلاب اسلامی و سخن گفتن و عمل کردن در راستای خواسته های ولایت است، خصوصا تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی است، و شکوفائی اقتصاد مقاومتی یقینا با گرفتن دارائی های بلوکه شده ایران نمی تواند شکوفا شود حتی عملی هم نخواهد شد، چون که برای شروع و پیشرفت اقتصاد مقاومتی باید قبل از هر کاری انقلابی عمل کرد و انقلابی سخن گفت و برای انقلابی عمل کردن اول باید انقلابی فکر کرد تا بتوانیم به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم و ملت ایران ثابت کرده اند می توانند به اهداف انقلاب اسلامی برسند، شکست نمی خورد چون فریب نمی خورند، چون امروز روز بیداری بصیرت ملت ایران است.

امریکائی ها این شایستگی و صلاحیت را ندارند که از حق غنی سازی برای ملت ایران سخن بگویند، به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی در ایران حق کسانی است که قدرت به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی ایرانیان را داشته باشند، نه آمریکائی ها که هیچ کشور، سازمان و دولتی در دنیا در چنین موقعیتی نیستند که بخواهند حق غنی سازی ما را به رسمیت بشناسند یا نشناسند، و ما به امریکائی ها می گوییم نقش احمقانه ای را که در مذاکرات بازی می کنید را نباید زیاد باور کنید.

امریکائیان در کینه توزی یگانه عالم اند، در قاموس آنها عدالت ، شرف ، انسانیت ، برابری ، دموکراسی و حقوق بشر یعنی حرف مفت، امریکائیان عهد شکن هستند و خائن و چون ماهیت ذات وجودی اینان درنده خویی است، کلماتی همچون، صداقت، حقوق بشر، پایبندی به گفتار و رفتار و دموکراسی و امثالهم نمی تواند در نظر اینها ارزش داشته باشد چرا که آمریکائیان سخن گفتن از صلح و توافق را نشانه ضعف و سستی طرف مقابل می دانند چون در نظر آنها قدرت هیچ گاه چیزی را خواهش نمی کند بلکه آن را به دست می آورد.

کاری که انقلاب اسلامی کرد فقط شایسته بزرگ مردمانی چون مردم غیور و عزتمند ایران بود باید هم انسان های حقیری همچون سران کاخ سفید و دولتمردان نظام سلطه غرب و سران مزدور و فاسد عربی نتوانند مقاومت مقدس مردم انقلابی ایران را تحمل کنند، آنها از انقلاب اسلامی و مقاومت مردم ایران هراس دارند از شنیدن نامش وحشت می کنند.

این جنایتکاران و خائنان ترسو و خائف باید بدانند که ملت ایران فهمیده است که عصبانیت و دستپاچگی آنها بیشتر به این دلیل است که جمهوری اسلامی ایران سلطه ناجوانمردانه و چپاول گرانه ایالات متحده آمریکا را زیر گامهای محکم و استوارش له کرده است.

برای آمریکائیان و نظام سلطه مهم تر از توافق ، نشان دادن پشیمانی و ناتوانی ایران از ادامه دشمنی با آمریکا و از بین بردن توان و نفوذ الهام بخش جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی است که قلبهای همه مسلمانان و انسان های آزادیخواه جهان را فتح کرده و می کند ، امروز نه روس و نه چین که فقط ایران، مهم ترین مانع برای سلطه آمریکا بر منطقه و جهان شده است، از همین رو در صدر اهداف و دشمنی های کینه توزانه آمریکا در مذاکرات قرار گرفته است.

آمریکائیان به هیچ عنوان به دنبال رفع مشکل پرونده هسته‌ای ایران نیستند، و به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام می دهند تا برنامه‌ های اعتماد سازی ایران اجرایی نشود، آنها وعده هایشان را با طرح خواسته هایی جدید مطرح می کنند و این همان دور باطل است که تمامی ندارد، و آنچه تا به حال در مذاکرات گذشته تکرار مکررات بوده و تناقض ، ظاهرا این مذاکرات همان گوساله سامری است که هر صدایی از داخلش در می آمد، هر چند ما امیدواریم و برای پیروزی مسئولان محترم مذاکره کنندگان دعا می کنیم که در این مصاف سخت و نفس گیر پیروز شوند این وظیفه ماست.

مذاکره کنندگان آمریکائی عزم خود را جزم کرده اند تحت هر عنوان و تحت هر مسیری در بازی مذاکره باقی بمانند و هرگز به دنبال پایان دادن به مذاکرات برای توافق نیستند، صرفا آن را در قالب یک بازی دیپلماتیک دنبال می کنند تا به هدف خود که تغییر نظام ایران است برسند.

اینها که دم از امنیت جهان، دموکراسی و حقوق بشر می زنند، همان کسانی هستند که ثروت های خدادادی مردم جهان را، در خاور میانه ، آسیا ، افریقا و خیلی از جاهای دیگر غارت می کنند و بعد هم برای آنها دل می سوزانند.

امروز مردم ایران و مسئولان مذاکره کننده به مصاف تزویر رفته اند، مذاکراتی که اراده یک ملت انقلابی را به بازی گرفته است، مذاکره با آمریکائیان مثل سکه ای دو روست که یک طرفش حق است و طرف دیگرش باطل، انها این قدر مذاکرات را ادامه می دهند تا مقاومت مسئولان ایرانی را بشکنند و مردم ایران را دلسرد کنند.

مردم ایران نسل جدیدی در دنیا هستند که صدایشان را با انقلاب اسلامی به جهانیان رسانده اند، دیگر جهان دارای نظام دو قطبی یا تک قطبی و چند قطبی نیست، بلکه جهان ما اینک دو قطبی است جهان حق و باطل ، نام انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده است که هر مسلمان و غیر مسلمانی و هر انسان آزاده ای نمی تواند نسبت به ارزش های انسانی الهی آن بی تفاوت باشد.

امریکائیان در مذاکرات هم در مقابل ایران هیچی جز ضعف و شکست های راهبردی امنیتی و سیاسی و نظامی در منطقه ندارند، هیچ راهبرد مشخصی هم در قبال خاورمیانه ندارند، چرا که ایران مانع است و همه نقشه های آنان برای تغییر مرزهای کشورهای منطقه خاور میانه، بدون رضایت ایران محکوم به شکست است، تمام امنیت منطقه خاور میانه در دستان توانای ایران قرار دارد، همه اینها را مردم ایران و مسئولان دولتی و غیر دولتی مدیون خون پاک شهدایمان هستند شهدائی که دیروز و امروز و هم اینک در جغرافیای مقاومت شهید می شوند.

در مذاکرات ایرانیان همچون مولایشان آقا امام حسین (علیه السلام) حُریت را فریاد می زنند

خدا را شکر که مجلس ایران جلو یکه تازی های بعضی اشخاص و گروهها را گرفت که نداهایی سازش کارانه سر می دادند، کسانی که سهوا یا عمدا مذاکرات را که در نوک آرمانهای انقلاب قرار گرفته است را عرصه تاخت و تاز نفس لجوج و مغرور خود قرار داده بودند، بعضی از همین آقایان عزم جزم کرده بودند تحت هر عنوان و تحت هر مسیری مذاکرات را ادامه دار کنند، در حالی که مردم ایران به قدر کافی چوب افراد لجوج غیر انقلابی با افکاری سازش کارانه را خورده است دیگر دینی به ذِمه ندارد.

درود خدا بر سرداران و سربازان شجاع و مومن ایران و مقاومت منطقه و درود بر شیرمردان دلیرِ بیشه مزارع شبعا، مجاهدانی که در دفاع از حرم اهل بیت شهید می شوند، و حماسه های دلیری این دلیر مردان در برابر رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل به گوش آدم و عالم می رسد، درود بر شما که شاعران واژه کم خواهند آورد و ملت های مسلمان و آزاده حیران حماسه هایشان می شوند، درود خداوند بر شما باد، درود خداوند بر کُشندگان سربازان رژیم غاصب صهیونیستی باد، درود و رحمات خداوند متعال بر مجاهدان دل خسته و تن خسته سربازان جبهه مقاومت در تمامی محورهای مقاومت باد.

درود خداوند متعال بر روح پر فتوح شما سربازان گمنام جیوش خدا باد، عزیزانی که برای پاسداری از حرمین اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (صلوات اله علیه) و برای امنیت، رفاه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مظلومان و ستم دیدگان ملت های منطقه، به جنگ مزدوران وحشی و سلطه گران جهانی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها می روند و دعای خیر بندگان خدا را با هیچ چیز دیگری در این دنیا عوض نمی کنند راهشان پر رهرو ، یادشان گرامی و روح شان شاد باد.

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 94/4/9 :: ساعت 7:12 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

رانده شدن کشتی حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا
برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 23
>> بازدید دیروز: 81
>> مجموع بازدیدها: 368109
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب