سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشی را زنده کرد، نمی میرد . [امام علی علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آمریکا دشمن بالفعل ماست مذاکره با آمریکا دشمن بالقوه ماست

تنها خواسته بچه های انقلابی این است تا خدا وسیله ای برایشان قرار دهد تا در وقت سختی بتوانند دین خدا را یاری دهند این انقلابی ها هستند که مرد ایمان و عمل هستند و در این زمانه ما تنها تفکر انقلابی است که می تواند ادامه راه پر اقتدار جمهوری اسلامی و یگانه راه نجات اقتصاد ایران باشد.

باید عوامل قدرت انقلاب را بشناسیم و بدانیم به چه کسانی رای دهیم چون این قدرت و مقام اگر در خدمت به محرومان به کار گرفته شود زیباست برای مردم ایران آزادی، استقلال، عزت و احترام، نفی سلطه طلبی و ظلم ستیزی چیزهائیست که به اندازه خود زندگی اهمیت دارد.

انقلابی بودن یعنی مردم را در جهت آرمان های والای انسانی الهی به حرکت در آوردن، تفکر انقلابی مدیون انقلابی است که امام راحل پرچمدار آن بود تفکری که سرمشق حال و آینده ماست، در این زمانه ما تفکر انقلابی نداشتن و با تفکر انقلابی کار نکردن نه می تواند ضامن تداوم امنیت باشد و نه ضامن بهبود اقتصاد کشور زیرا انقلابی بودن چنان قدرتی به انسان می دهد که می توان برای مذاکره با ابرقدرت ها پیش شرط گذاشت.

 

تفکر انقلابی مدیون انقلابی است که امام راحل پرچمدار آن بود تفکری که سرمشق حال و آینده ماست


 

این تفکر انقلابی است که می تواند به یک انسان کمک کند هر مشکلی که ذهن او را به خودش مشغول کرده را کاملا حل کند، انقلابی بودن یک جز مهم از بزرگواری یک انسان است که متاسفانه برخی سازش کاران فاسد درون دولت روحانی از داشتنش محروم اند.

بقیه در ادامه مطلب

 آیا این نتیجه وصیت نامه امام راحل است که این دولت در پیش گرفته آیا اینها از تاریخ عبرت نمی گیرند؟ امام قیام کرد و با دشمنان و منافقان انقلاب جنگید تا لیبرال ها در راس امور نباشند حال می بینیم که اکثریت مسئولان دولتی کسانی هستند که اگر دشمن شناس باشند اسلام شناس نیستند و اگر هم اسلام شناس باشند دشمن شناس نیستند.

مسئولینی که سواد سیاسی و عزت نفس و غیرت ملی و مذهبی ندارند این مسئولان سواد کافی برای حرف زدن و شعور کافی هم برای سکوت کردن ندارند اینها اصلا شخصیتی انقلابی ندارند و نمی توانند از شخصیت انقلاب دفاع کنند لذا در این دولت حرف حق فراموش و ارزش های انقلاب به انحراف کشیده شد چون عده ای دارند ملت را از باور انقلابی تهی کند.

قدم گذاشتن در راهی که دولتمردان اصلاحات و سازندگی رفتند و نسبت به ارزش‌ های انقلاب بی ‌توجهی کردند عاقبت خوشی ندارد و تا زمانی که این لیبرال ها تحت عنوان اصلاح‌ طلب و کارگزارانی و اعتدالی و هر اسم دیگر و با این تفکر در کشور نفوذ و قدرت دارند نمی ‌توان برای کشور کاری کرد مگر می شود مسئولان لیبرالی را سر کار آورد و توقع فیش های نجومی و رانت خواری را نداشت اینها سهم ویژه ای در دولت دارند هرگونه نقد از دولت را معادل با تخریب و هرگونه انتقاد را با فحاشی و فرافکنی پاسخ می دهند امروز تمام مشکلات اقتصادی ما در اثر حاکم شدن این تفکر دولت است که 90 درصد مدیران ما را شامل می‌ شود.

 

انقلاب اسلامی با خواست و اراده خداوند و بر اساس الهام او شکل گرفته و قرار نیست نشان دهنده حداکثر توان یک کشور چپاولگر زورگو باشد


استکبار و دیکتاتوری قدرتش را با زورگوئی و جنایت و حیله گری به دست می آورد نه با مذاکره و توافق، آمریکائی ها پیام مذاکره و رابطه از طرف هر دولت و جریانی را نشانه ضعف و ناتوانی طرف مقابل می دانند.

اگر ایران همه برنامه هسته ای خود را تعطیل کند از حزب الله حمایت نکند حتی اگر برنامه موشکی و نفوذ منطقه ای خود را کنار بگذارد و هر چه آنها بگویند را انجام بدهد باز هم آنها تحریم های اصلی را هرگز برنخواهند داشت و خواهند گفت برای این که دوباره ایران به طرف این موارد ممنوعه (بمب اتمی) حرکت نکند باید تحریم ها به قوت خود باقی بماند.

بخش عظیمی از ارتباطات و تعهدات مستند به گفتارها هستند و ساختارهای بیانی آسان ترین راه برای پیروزی در یک نبرد مذاکراتی و حیاتی ست چرا ایران باید توافقنامه ای را امضا کند که دشمنانش را در باره ایران به طمع بیشتر بیاندازد؟

شیوه جنگیدن و چگونگی آن اهمیت فراوانی برای بقای یک ملت دارد و در اصل جنگ مرگ و زندگی، شرافت و عزت و فرهنگ یک ملت در میان است اینجاست که شیوه جنگیدن در صحنه مذاکرات که همان صحنه واقعی جنگ است باید به چشم یک جنگ واقعی و تمام عیار نگریسته شود ولی آقای جواد ظریف در زمان مذاکرات پشت میکروفون اعلام کرد من در دیپلماسی از کلمه دشمن استفاده نمی کنم آن وقت این آقا به عنوان رئیس مذاکره کنندگان رفته با دشمنان قسم خورده ایران نشسته و می خواسته با ضعف و ذلت حق مردم ایران را از دشمنان مردم ایران بگیرد.

 

مقاومت مقدس مردم ایران به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده و روز به روز بر جهانی تر شدن و عظمتش افزوده می شود.


مسئولان دولت روحانی باید بپذیرند که مذاکره و رابطه با آمریکا با پیشرفت ایران در یک جا نمی گنجد، مذاکره با آمریکا با استقلال ایران جور در نمی آید عزتمندی مردم ایران در تحقیر کردن آمریکا و ترساندن او به دست می آید.

سربلندی مردم ایران بی تردید از گذر مقاومت رقم خواهد خورد نه مذاکره و توافق، آمریکائیان با گرفتن امتیازات زیاد و نقدی به سختی یک توافق را امضا می کنند و بعد که امتیازات را از طرف مقابل گرفتند به راحتی امضای خودشان را پاره می کنند ما باید بپذیریم که امروز آمریکا دشمن بالفعل ماست و مذاکره با آمریکا دشمن بالقوه ماست.

هزینه ای که احتمال داشت آمریکا بعد از برجام در دشمنی با ایران خرج کند بسیار کمتر از چیزی بود که ادعا می کرد چون آنها در موقعیتی نبودند که بتوانند به راحتی به موفقیتی بزرگ در مذاکرات ژنو دست یابند.

دفاع مقدس و حزب بعث صدام با پشتیبانی 38 کشور قدرتمند جهان علیه ایران که با تحریم تسلیحاتی همراه بود داستان یک مبارزه تاریخی و شگفت انگیز جهانی بود که توسط یک انقلاب خارق العاده با رهبری خارق العاده و مردمی به پا خاسته ای که رخوت و سستی قرون را کنار گذاشته اند ظهور و بروز یافته تا درخشش یک حقیقت جادوانه را در جهان معاصر رقم بزند.

 

آمریکائیان بعد از اینکه پی بردند خون شهدای ما از خودِ شهدا برای آنها خطرناک تر است به فکر مذاکره با ایران افتادند چون این خون ها بود که باعث تکثیر تفکرِ فرهنگ انقلابی مردم ایران و افزایش روحیه و مقاومت مقدس آنها می شد


آمریکائیان بعد از اینکه پی بردند خون شهدای ما از خودِ شهدا برای آنها خطرناک تر است به فکر مذاکره با ایران افتادند چون این خون ها بود که باعث تکثیر تفکرِ فرهنگ انقلابی مردم ایران و افزایش روحیه و مقاومت مقدس آنها می شد و همین تفکر انقلابی مردم ایران است که از همه بمب های اتمی برای آمریکائیان خطرناکتر است.

در حقیقت ما مردم ایران الان هر چه داریم از برکات خون شهدا در دفاع مقدس است اگر امنیت داریم و در حال پیشرفت های خیره کننده دیگر در همه نوع آن از صنعتی و پزشکی و هسته ای و موشکی و نانو و غیره هستیم همه را از دفاع مقدس داریم.

امروز ما ایرانیان مسلمان شیعه که دوستدار خاندان اهل بیت پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (صلوات اله علیه) هستیم بعد از 1400 سال دارای قدرتی هستیم که هیچ دشمنی را یارای سرکشی در برابر آن نیست و انقلاب اسلامی ایران نمادی از قدرت و اراده خداوند برای بزرگی مسلمانان دوستداران خاندان اهل بیت پیامبر خاتم (ص) شده است تا جهانیان ببینند که انقلاب اسلامی هم الگوست و هم یادگاری برای تاریخ بشریت تشنه عدالت و آزادی تا در تارخ معاصر جهان نمادی از اراده انسانها باشد بر سرنوشت شان.

 

ما مردم ایران اگر امروز امنیت داریم و در حال پیشرفت های خیره کننده دیگر در همه نوع آن از صنعتی و پزشکی و هسته ای و موشکی و نانو و غیره هستیم همه را از دفاع مقدس داریم.


آمریکائیان می گویند تحریم هائی که علیه ایران به کار بردیم در تاریخ جهان بی سابقه است و هر کشوری را از پا در می آورد با منطق معمول حرف آنها درست است اما انقلاب اسلامی با خواست و اراده خداوند و بر اساس الهام او شکل گرفته و قرار نیست نشان دهنده حداکثر توان یک کشور چپاولگر زورگو باشد بلکه برای نمایش عظمت قدرت پروردگار شکل گرفته است.

برعکس سران آمریکا که تحریم را تنها راه چاره خود می دانند و همه مؤلفه های قدرت خود را به حوزه جنگ اقتصادی کشانده اند اما ما ایرانیان معتقدیم با داشتن دومین ارتش سایبری جهان و قدرت موشکی و دفاعی و از همه مهمتر با داشتن تفکری انقلابی و روحیه جهادی که اکثریت حوزه های ما را فرا گرفته و مقاومت مقدس مردم ایران به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده و روز به روز بر جهانی تر شدن و عظمتش افزوده می شود.

 

ما مردم ایران در سایه قدرتِ مقام معظم رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسند باعث شده دشمنی های خائنانه و ناجوانمردانه آمریکا تفرقه را در میان مردم ایران از بین ببرد


ما مردم ایران در مکتب خانه مولای خود حضرت علی (علیه السلام) آموخته ایم همواره رویکرد ظلم ستیزی خود را ادامه دهیم و در سایه قدرتِ مقام معظم رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسند باعث شده دشمنی های خائنانه و ناجوانمردانه آمریکا تفرقه را در میان مردم ایران از بین ببرد و ترس را در دل دشمنان ایران بیاندازد مردم ایران در مسیر تحولی بزرگ برای تکامل انقلاب خود قرار گرفته اند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 100/1/18 :: ساعت 8:11 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

رانده شدن کشتی حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا
برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 13
>> بازدید دیروز: 75
>> مجموع بازدیدها: 368174
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب