سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترسید بترسید که خدا چنان پرده بر بنده گستریده که گویى او را آمرزیده . [نهج البلاغه]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» من عضو «سیا» بودم منافقین نوچه آن

جایزه سینمایی یا هدیه سرویس های اطلاعاتی / آخر و عاقبت اعتماد اپوزیسیون به رسانه های ولنگار/ من عضو «سیا» بودم منافقین نوچه آن/ خیانت عربستان هم کارگر نشد/ یدیعوت آحارونوت: 100 هزار موشک اسرائیل را نشانه رفته است/

 

جایزه سینمایی یا هدیه سرویس های اطلاعاتی

آیا اپوزیسیون درباره جایزه گلدن گلوب به فیلم اصغر فرهادی جوگیر نشده است؟

پایگاه اینترنتی خودنویس با طرح این پرسش و ابراز تعجب از ذوق زدگی غیرعادی رسانه های ضد انقلاب نوشت: حالا همه در شبکه مجازی خوشحالند. من هم خوشحالم برای این جایزه، اما نمی فهمیم چرا نقد

جایزه سینمایی یا هدیه سرویس های اطلاعاتی / آخر و عاقبت اعتماد اپوزیسیون به رسانه های ولنگار/ من عضو «سیا» بودم منافقین نوچه آن/ خیانت عربستان هم کارگر نشد/ یدیعوت آحارونوت: 100 هزار موشک اسرائیل را نشانه رفته است/

 

جایزه سینمایی یا هدیه سرویس های اطلاعاتی

آیا اپوزیسیون درباره جایزه گلدن گلوب به فیلم اصغر فرهادی جوگیر نشده است؟

پایگاه اینترنتی خودنویس با طرح این پرسش و ابراز تعجب از ذوق زدگی غیرعادی رسانه های ضد انقلاب نوشت: حالا همه در شبکه مجازی خوشحالند. من هم خوشحالم برای این جایزه، اما نمی فهمیم چرا نقد رفتار جوگیرانه ممنوع است. هر روز ما در انتظار این هستیم که کسی پیدا شود تا بتوانیم هیجان خفته خود را بر سرش خالی کنیم. واقعا هم تفاوت نمی کند که این آدم چه کسی است. یک روز استیو جابز است یک روز فرهادی. یک بار جواد اطاعت است یک بار دکتر معین. اما اگر کمی هم به آن طرف نگاه کنیم بد نیست. این فیلم نماینده همان دولتی است که خانه سینما را می بندد. این فیلم را همان کسی در ایران پخش کرده که «اخراجی ها» را. حالا چه دلیلی دارد که اپوزیسیون بشود؟

نویسنده اضافه می کند: فیلم جدایی نادر از سیمین نه نماینده سینمای مستقل است و نه بهترین فیلمی که می توانست به اینجا برسد. عوامل بسیاری در موفقیت آن سهیم بوده اند. شرایط سیاسی امروز ایران و لابی حرفه ای فرهادی با داوران آمریکایی. برای همین هم تاکنون مهرجویی و کیارستمی به آن نزدیک هم نشدند. من نه با فرهادی پدرکشتگی دارم و نه با سینما اما عجیب می ترسم از این موج سازی های بی منطق و می ترسم پشت این جوسازی اتفاقی برایمان بیفتد. احتمالا فردا هم برای موضوع دیگری جوگیر می شویم.

یادآور می شود گروه های اپوزیسیون طی یک سال گذشته- پس از شکست فتنه سبز- در سرخوردگی محض به سر برده اند و به همین دلیل نیز محافل خارجی حامی این جریان با لطایف الحیل سعی می کند به طیف اپوزیسیون روحیه بدهد. ناتوی فرهنگی در پوشش فرهنگ و هنر، بخشی از کارهای برزمین مانده سرویس های اطلاعاتی غرب را به دوش می کشد.  

 

آخر و عاقبت اعتماد اپوزیسیون به رسانه های ولنگار

 

دو روزنامه و سایت منتشرکننده مقاله ای سخیف درباره 19 دی ادعا می کنند بدون مطالعه این مقاله اقدام به نشر آن کرده اند!

روزنامه اطلاعات درباره مقاله منتشره از حسین علایی که به عذرخواهی نامبرده انجامید، نوشت: این مقاله مانند دفعات گذشته به صورت ایمیل ارسال شده بود و چون در سوابق نویسنده سابقه سوئی نبود و نیز با توجه به کمبود زمان و ضرورت وجود مقاله ای به منظور تجلیل از قیام 19 دی 56، مقاله مزبور بدون مطالعه مطالبش و به تصور اینکه تمام جملاتش در تجلیل از قیام 19 دی است، مستقیما به چاپ سپرده شد(!)

در ادامه این توضیح آمده است: آن بخش از محتوای مقاله مذکور که موجب و موجد تفسیرهای ضد نظام شده است مورد قبول این روزنامه نبوده و نیست. معذلک چنانچه برخی یاران و دلسوزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از انتشار غیرعمدی نوشته مزبور، حقیقتا دچار رنجش و نگرانی و شبهه شده اند، روزنامه اطلاعات از همه آنان صمیمانه پوزش می طلبد و این رخداد را برای خود تجربه تازه ای می داند که صرفا براساس اعتماد اولیه به شخص نویسنده و سوابق وی یا ضرورت تسریع در رعایت تناسب های زمانی (ایام الله) و امثال آن، در چاپ مطلب ارسال شده شتابزده و خطاکارانه عمل نکند.

سایت خبر آن لاین نیز که نشردهنده مقاله مذکور در فضای مجازی بوده، در توجیه اقدام خود مدعی شد: بخش وبلاگ خبر آن لاین برای تعدادی از نخبگان فضایی را فراهم کرده که به شخصه امکان نشر نظرات خود را داشته باشند. خبر آن لاین با شناخت از جایگاه و اعتبار افراد، username   و password   را در اختیار آنان می گذارد تا رأسا به بارگذاری مطالب خود مبادرت نمایند.

در این توضیح گفته شده: اگرچه مسئولیت حقوقی تمامی مطالب این بخش به عهده خبر آنلاین است و مدیر مسئول می بایست مثل تمامی مطالب منتشر شده در سایت پاسخ گوی آن باشد، اما به سبب اطمینان و اعتباری که نسبت به نویسندگان این بخش که از معتبرترین و معمرین حوزه خود هستند، وجود دارد، می توانند آزادانه و فارغ از کنترل های معمول رسانه ای]!![ به انتشار نظرات خود بپردازند. انتشار مقاله «19 دی از نگاه دیگر» نوشته جناب آقای دکتر حسین علایی نیز شامل همین قاعده بوده است.

خبر آن لاین در پایان نوشت: مقاله مزبور پس از چاپ در روزنامه اطلاعات توسط ایشان در صفحه وبلاگ بارگذاری شد که با توجه به برداشت های متناقض ]![ و سوء استفاده رسانه های بیگانه، پس از مشورت با خودشان حسب نظر ایشان و ما از این بخش برداشته شد.

توضیح خبر آن لاین در حالی است که مطالب این سایت در بسیاری از موارد ، محل ارجاع سایت های ضد انقلابی چون کلمه، جرس، گویانیوز، رادیوفردا، بی بی سی و... قرار دارد و از سوی رسانه های بیگانه برای حالت سیاه نمایی، التهاب آفرینی، القای بی ثباتی و اختلاف افکنی مورد سوءاستفاده قرار می گیرد.

خاطر نشان می شود پا پس کشیدن علایی از مقاله خود، محافل ضدانقلابی را که دچار ذوق زدگی موهوم شده بودند، سرخورده کرده است، به نحوی که یک سایت اپوزیسیون - فعال در کانادا- نوشت: ای بابا! این آقا هم که عذرخواهی کرد و انشاءنویسانی که می گفتند حرفشو زده، سنگ روی یخ کرد. اون دوستی که می گفت این بابا هر چی در و پیکر رژیم اسلامی بود را زد له و لورده کرد، الان دقیقا این عذرخواهی را می خواند یا خیر؟! وقتی من نوشتم که این عزیزان جان بر کف، 33 سال است که ساکتند، یک دفعه چه عاملی باعث می شود که رنگ عوض کنند، برایشان مداحی مدل گلستان سعدی هم نوشته شد، نمی دانم چرا حافظه تاریخی ما اینقدر کوتاه است، مگر همین 5 ماه پیش نبود که مدحی تاجر الماس یک دفعه شد یار و رفیق گرمابه و اعلام نمود که لیستی از سرداران و سپاهیان «نادم» و «در خدمت اپوزیسیون» دارد که اگر رو کند، بساط جمهوری اسلامی برچیده می شود و یکی دو تا از دوستان سابقه دار سیاسی هم دنبالشان دویدند؟! بعد هم آقا تشریف بردند در تلویزیون نشستند و به ریش اپوزیسیون قاه قاه فرمودند!! از بعضی دوستان باید جدا تقاضا کرد که زودی هول نشوند!      

 

من عضو «سیا» بودم منافقین نوچه آن

 

«ایرج گرگین مسئولیت رادیو فردا را در حالی پذیرفت که قرار بود این رادیو به دست اعضای گروه تروریستی مسعود رجوی بیفتد».

این خبر را داریوش سجادی از نویسندگان سابق نشریات زنجیره ای، به بهانه مرگ ایرج گرگین منتشر کرد. گرگین چند روز پیش در سن 77 سالگی در ویرجینای شمالی مرد. وی از تأسیس کنندگان رادیو آزادی (وابسته به سازمان سیا) بود که بعدها به رادیو فردا تغییر نام یافت.

سجادی به بهانه مرگ گرگین نوشت: آخرین بار ایرج گرگین را بالغ بر 3 سال پیش و بصورت کاملاً اتفاقی ملاقات کردم. در آن تاریخ ضمن درج دو مقاله (پروژه شکست خورده VOA  - گول تان می زنند) تلویزیون دولتی صدای آمریکا را مورد نقد خود قرار داده بودم از قضا شبی که به اتفاق ژاپه یوسفی (بنیان گذار تلویزیون هما) در رستورانی در شهر اسکاتسدیل ایالت آریزونا به صرف شام حاضر بودیم ناگهان دست گرمی را برشانه خود حس کردم که گفت؛ این روزها خوب به صدای آمریکا می تازید! گرگین بود و برخلاف تصورم در مجموع ضمن همدلی با انتقاداتم نسبت به صدای آمریکا بشدت معترض شیوه مدیریتی حاکم بر آن بود.

وی می افزاید: گرگین قبل از پیوستن به رادیو فردا، توسط مدیریت تلویزیون هما از این کار برحذر داشته شده بود اما او در پاسخ استدلالی آورد که تا حدودی می شد با آن موافق بود. به گفته گرگین قبل از آنکه وی مسئولیت رادیو فردا را بپذیرد، اعضای تیم گروهک تروریستی مسعود رجوی برای ربایش این رسانه خیز برداشته بودند و او می دید اگر شانه خالی کند آن رسانه در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که کمترین شناخت و تسلطی برکار رسانه نداشته و عملاً رادیو فردا را مبدل به یک ارگان سیاسی خواهند کرد. هر چند شخصاً رادیو فردای فعلی را نیز در قد و قواره ابزار پروپاگاندای دولت آمریکا می دانم. یادآور می شود هم اکنون نیز گردانندگان رادیو فردا نسبت به گروهک تروریستی منافقین سمپاتی دارند و همچنین از شیوه های فاشیستی آنها در دروغ پراکنی، ترور شخصیت، اغراق و بلوف استفاده می کنند.

گرگین دو سال بعد از پیروزی انقلاب به کالیفرنیا رفت و رادیو ضدانقلابی امید را راه اندازی کرد. وی در سال 1997 در تاسیس رادیو آزادی در پراگ که بعداً به رادیو فردا تغییرنام داد، مشارکت داشت و از سردبیران این رادیو- سایت بود.

 

خیانت عربستان هم کارگر نشد

 

برخلاف تبلیغات قبلی، اروپا تحریم نفتی ایران را حداقل 6 ماه به تاخیر می اندازد.

خبرگزاری رویتر این خبر را به نقل از دانمارک که رئیس دوره ای اتحادیه اروپاست در آستانه نشست اتحادیه منتشر کرد. انتشار این خبر با افزایش مجدد قیمت جهانی نفت همزمان شده و این در حالی است که روز گذشته وزیر نفت عربستان مدعی شده بود: برای جبران نفت ایران کافی است شیر فلکه ها را باز کنیم.

عربستان مدتی است علنا در نقش نوکر اسرائیل و رژیم صهیونیستی عمل می کند. این نقش خائنانه که این بار علیه جمهوری اسلامی انجام می شود، مشابه همان خیانتی است که رژیم پهلوی در جریان تحریم نفتی رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای عربی ایفا کرد و با افزایش تولید و فروش آن، خدمت ویژه ای به اسرائیل و غرب کرد. خیانت اخیر رژیم عربستان و نوکری علنی برای رژیم صهیونیستی از جمله موضوعات روشنی است که جا دارد از سوی دیپلماسی عمومی کشورمان در میان ملت های کشورهای منطقه مورد پردازش و تبلیغ قرار گیرد. به عبارت دیگر ضرورت دارد که رژیم آل سعود هزینه خیانت تازه خود را نزد افکار عمومی مسلمان منطقه بپردازد.

اما با وجود قول عربستان، قیمت نفت روز گذشته در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرد. به گزارش دویچه وله، «افزایش احتمالی تقاضای بیشتر چین برای نفت و نیز نگرانی از تاثیر منفی تحریم ها علیه ایران بر تامین نفت مورد نیاز جهان، قیمت این ماده سوختی را در بازارهای جهانی افزایش داد. گرچه روز گذشته عربستان سعودی اطمینان داده بود که با افزایش صادرات نفت خود حذف احتمالی نفت ایران از بازار را جبران خواهد کرد، ولی این اظهارات مانع از تاثیرگذاری بحث ها درباره تحریم ایران و جدال بر سر وضعیت تنگه هرمز بر قیمت نفت نشد. در همین راستا، نفت دریای شمال روز سه شنبه با یک افزایش هشت دهم درصدی به 112 دلار و17سنت رسید».

رادیو فردا نیز گزارش داد: «تنش ها پیرامون تنگه هرمز، به بالارفتن بهای نفت در بازارهای شرق آسیا انجامید.»

در همین حال مجله تایم در گزارشی اعلام کرد دولت اوباما در وضعیت بغرنجی مقابل ایران قرار گرفته است. تایم نوشت: افزایش تنش آمریکا با ایران، تهدید تازه ای را متوجه باراک اوباما کرده که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت کند. تهدیدی که اوباما را با انتخاب بین آسیب زدن به روند احیای اقتصادی آمریکا و خدشه وارد کردن به چهره خود به عنوان یک سیاستمدار قاطع، تنها می گذارد. اوباما باید به زودی تصمیم بگیرد که آیا می خواهد علیه کشورهایی که به خرید نفت ایران از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ادامه می دهند، اقداماتی به عمل آورد یا خیر. این در شرایطی است که شماری از این کشورها متحدان نزدیک آمریکا به شمار می روند. قانونگذاران آمریکایی که طرح تحریم بانک مرکزی ایران را به تصویب رسانده اند، این اختیار را برای رئیس جمهور درنظر گرفتند که وی بتواند در صورت نیاز اجرای مجازات ها را به تاخیر بیاندازد. همچنین اوباما می تواند در صورتی که بازار نفت با بحران مواجه شود در اعمال تحریم ها تاخیر ایجاد کند و علاوه بر این اختیار دارد که برخی کشورها را به دلیل ملاحظات امنیت ملی از تحریم ها مستثنی کند. اما در صورتی که رئیس جمهور آمریکا از هر یک از این گزینه ها استفاده کند با این اتهام مواجه می شود که در مورد ایران ضعف به خرج داده است.

تایم با اشاره به بلوف های نامزدهای جمهوریخواه علیه ایران نوشت: این اظهارات تهدیدآمیز در حالی مطرح می شود که عده اندکی در دولت آمریکا بر این باورند که راهی مطمئن برای بازداشتن ایران از ورود به باشگاه هسته ای وجود دارد.

یکی از مقامات سابق خزانه داری آمریکا بر این باور است که در سال انتخابات، موضوع ایران به مساله ای دشوار برای دولت آمریکا تبدیل شده است. از سویی دیگر تحریم ها می تواند به اقتصاد آسیب بزند و شانس های اوباما برای پیروزی مجدد در انتخابات را کاهش دهد. همچنین در صورتی که اولین معافیت تحریمی به یکی از متحدان آمریکا اعطا شود، کاخ سفید با حجم وسیعی از درخواست ها برای معافیت از تحریم های ایران مواجه خواهد شد که این سیاست را تضعیف می کند.        

 

یدیعوت آحارونوت: 100 هزار موشک اسرائیل را نشانه رفته است

 

یک تحلیلگر صهیونیست سال 2011 را بدترین سال برای امینت اسرائیل ارزیابی کرد و گفت: 100 هزار موشک به سوی اسرائیل نشانه رفته اند.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، رون بن یشال تحلیلگر مسائل نظامی صهیونیستی افزود: هیچ جایی در اسرائیل نیست که در تیررس موشک های سوریه، ایران، حزب الله و مبارزان فلسطینی در نوارغزه نباشد.

وی گفت: انبارهای موشکی دشمنان اسرائیل از لحاظ کمی و کیفی پیشرفته هستند و تعداد موشکهای موجود در آن به 100 هزار فروند می رسد که یک سوم از این موشکها و گلوله های خمپاره سنگین و سبک و متوسط، عمق اسرائیل را نشانه رفته اند.

بن یشای با اشاره به ادامه طوفان تغییرات در جهان عرب گفت: این انقلاب ها باعث شده اسرائیل در برابر تحولات جاری بی ثبات و ناامن شود و از پیش بینی درباره پایان انقلاب ها و میزان تاثیرات آن و در راس آن تحولات مصر عاجز و ناتوان گردد.

تحلیل گر روزنامه آحارونوت نوشت: درسایه افزایش انزوای بین المللی و منطقه ای اسرائیل و به بن بست رسیدن فرایند سازش در منطقه، همه این رخ دادها که در سایه بحران اقتصادی جهانی رخ می دهد اسرائیل را تحت شعاع قرار داده و نقش آمریکا را ضعیف کرده است. 

بر گرفته از کیهان

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 90/10/27 :: ساعت 11:19 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
نمادِ پیروزی حق بر باطل
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 58
>> بازدید دیروز: 46
>> مجموع بازدیدها: 367122
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب