داريوش احمد رضا بهمنيار
فهرست دوستان
      صفحه 1 از 10 ( 156 دوست)  < 1 2 3 4 5   >  
از نگاه ديگران
فرستنده : سعيــد نـوروزپــور   سه شنبه 93/4/10
سعيــد  نـوروزپــور
به سفر آسماني رمضان خوش آمديد شماره پرواز ١٤٣٤ ه ق مقصد: جزيره زيباي مغفرت ورحمت الهي مدت پرواز :٣٠ روز هر روز ۱۶ ساعت. تا ارتفاع عرش الهي پرواز خواهيم كرد انشاالله . در طول اين پرواز ،كشيدن سيگار خوردن واشاميدن وهرگونه گناه اكيداً ممنوع ميباشد. كمربند ايمان را بسته نگه داشته واز استفاده كردن هرگونه وسيله اي كه در ارتباط شما با خالق يكتا اخلال ايجاد مي نمايد جداً خودداري نماييد. خلبان پرواز شخص حضرت دوست وفرشتگان مهمان نواز در طول پرواز در خدمت شما خواهند بود. براي اشنايي هرچه بيشتر با قوانين اين پرواز ،دستورالعمل سي جزئي موجود در كتاب خانه منزل خود را حد اقل روزي يك جزء با تدبر مطالعه فرماييد. چنانچه در طول پرواز تغيير حالتي براي جنابعالي رخ داد، شبهاي ١٩ ، ٢١ و٢٣ از اسمان براي شما رحمت واسعه ارسال خواهد شد ، لطفاً براي دريافت هرچه بيشتر الطاف الهي از خوابيدن دراين شبها پرهيز نماييد. با آرزوي سلامت و قبولي طاعات در طول پرواز از دعاي خير براي ما نيز دريغ نفرمايد
فرستنده : شـــــــــهـرناز   چهارشنبه 93/3/14
شـــــــــهـرناز
فراخوان برگزاري مراسم احياي شب نيمه شعبان
ضمن عرض تبريک اعياد شعبانيه از تمامي مهدي ياوران و مهدي باوران گرامي، درخواست ميشود به برگزاري مراسم احياي نيمه شعبان و اجراي اعمال آن به صورت دسته جمعي که هدف اصلي آن استغفار از گناهان و دعا براي تعجيل در امر فرج مي باشد اهتمام ورزند. بدين منظور به همراه تمامي دوستداران حريم عصمت و طهارت و منتظرين ظهورش در سراسر جهان با استغفار از گناهانمان ؛که يکي از موانع بزرگ ظهور است و نيز با دعا جهت تعجيل در ظهور حضرتش در شبانگاه نيمه شعبان ندبه سر دهيم.
اميد است با برگزاري مراسم احيا به صورت دسته جمعي و گروهي زمينه ساز ظهورش باشيم اِن شاءالله
http://dl.masaf.ir/film/video-clip/NimeShaban/www.masaf.ir-EhyaNimeShaban.mp4
براي اطلاع از مکان برگزاري اين مراسم در شهر خود به پايگاه www.masaf.ir مراجعه کنيد.
فرستنده : سيرنيوز   شنبه 91/5/28
سيرنيوز
ba salam.
weblog khob va por mohtavae dari, az webhae man ham bazdid konid lotfan.va dar sorat tamayol link page hamdigaro dar ghesmate peyvandha gharar bedahim.

http://www.seirnews.blogfa.com

http://www.seirnews.blogsky.com

http://www.seirnews.Parsiblog.com

http://www.seirnews.Blogdoon.com

http://www.seirnews.persianblog.ir


http://www.baniseir.blogsky.com

http://www.biniseir.mihanblog.com

http://www.biniseir.persianblog.ir

http://www.biniseir.parsiblog.com

http://www.biniseir.Blogdoon.com
    صفحه 1 از 2 ( 4 نظر)  < 1 2 >  
مشخصات
داريوش احمد رضا بهمنيار
وبلاگ : منطقه و بيداري اسلامي
پارسي يار : داريوش بهمنيار-2
داريوش احمد رضا بهمنيار

نام: داريوش احمد رضا بهمنيار
نام مستعار: داريوش معمار
جنسيت: مرد
استان محل سكونت: آذربايجان شرقي
شهر: تبريز
زبان: فارسي
تاريخ عضويت: 86/8/29
سن وبلاگ : 16 سال و 3 ماه و 29 روز
وضعيت تاهل: متاهل
شغل: جانباز بسيجي از کار افتاده
تحصيلات: ديپلم
قد: 179

لينك مورد علاقه: https://www.farsnews.ir/

لينك مورد علاقه: https://www.aparat.com/

لينك مورد علاقه: https://www.mashreghnews.ir/

درباره خودم: ما يا بايد بر اساس قوانين دموکراسي حرف بزنيم يا بر اساس باورهاي ملي مذهبي و اسلامي خودمان حرف بزنيم، بر اساس دموکراسي غربي هيچ کشور شرقي و هيچ کشور غربي در جهان دموکراسي و قانون اساسي اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتي براي يک بار، فقط جمهوري انقلاب امام خميني (رضوان اله تعالي) بوده که فرمودند: مردم اصل سيستم رو راي بدهيد آن هم بعد از پيروزي انقلاب. فقط امام خميني بود که فرمودند نماينده هاتون بياين قانون اساسي را بنويسند و مردم هم براي قانون اساسي راي بدهند، شما فقط يک رژيم دموکراتيک غربي و شرقي در دنبا نشان بدهيد که بگويد ما دفعه اول خودمان براي دموکراسي و قانون اساسي رفراندوم گذاشتيم؟ اين رژيم هاي دنيا همه يا با کودتا اومدن سر کار، يا با شبه انقلاب ها و يا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمين هاي ديگر قدرت را با جنگ از همديگر گرفتند. هيچکدام از کشورهاي جهان با دموکراسي سر کار نيامدند، هيچکدام از آنها قانون اساسي شان را حتي براي يک بار هم به راي نگذاشتند، پس از نظر دموکراسي جهاني، قوانين دموکراتيک جهاني يک سوال بي معناست که هيچ معنا و مفهومي ندارد چون هيچ رژيمي خودش را به راي مردم اش وابسته نمي کند غير از جمهوري اسلامي ايران. بر اساس دموکراسي غربي و شرقي هيچ کشوري در جهان اين سيستم را نگذاشته و نمي گذارد، اين فقط جمهوري اسلامي انقلاب اسلامي توسط امام خميني (ره) بود که فرمودند به اصل سيستم راي بدهيد آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماينده هاتون بيايند و قانون اساسي را بنويسند و بعد هم فرموده بيائيد به قانون اساسي راي بدهيد، شما يک رژيم دموکراتيک توي جهان به ما نشان بدهيد که بگويد: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتيم، اينها همه يا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و يا با انقلاب هاي غربي و يا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمين ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اينجاست که رژيم غاصب اسرائيل اصلا قانون اساسي ندارد و هر از چندي هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ مي فرستد و کسي هم کاري به کارش ندارد چون قانون اساسي ندارد، همانطور که هولوکاست دروغين او توهين به شعور بشريت است.
توضيح: افلاطون : به شنيدن عادت کن خواهي ديد از سخن ابلهان نيز مي توان سود جُست.
بهترين حرف: خداوند قلم را آفريد و قلم مي نگارد براي آيندگان


ParsiBlog.com ® © 2010