سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی [درست] جز هنگام خشم پنهان نمی ماند . [امام حسن علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» درود بر فرمانده قبیله کنده

باید ده مکان دیگر در ده جای دیگر دنیا برای مزار حجر بن عدی در نظر گرفته شود این عناصر مفلوک عقیدتی با حامیان سفیه و جاهل شان باید بدانند که اگر یک مزار را خراب کنند به یادبود آن ده مزار دیگر برای آنها ساخته خواهد شد هر تکه ای از آن مزار میتواند به شدت رسوا کننده فکر پلید مرتکبین این جنایت برای این مزدوران و سران منحرفشان باشد، این ناکسان نمی توانند شهامت و غیرت یک محب علی را که در مسجد کوفه خاک به روی آدم دروغگو و زنا زاده ای به نام زیاد بن ابیه می ریخت را تحمل کنند، چرا که خودشان و خصوصا سرانشان تفاله هایی هستند که فقط به فکر شکم و غرایز حیوانی شان هستند و از دین لباسی بافته اند تا رذالت و سفاهت و حیوانی بودن خودشان را زیر آن بپوشانند و تاریخ، کسانی که دشمنی اهل بیت پیامبر را در دل داشته اند به خوبی برای همه نمایانده است.

آیا اینان  می‌خواهند برای مردم سوریه اسلام، فرهنگ و انسانیت را به ارمغان بیاورند؟ این سفیهان مزار کسی را خراب کردند که به گواهی تاریخ در میان مردم زمان خودش کسی بود که حتی دشمنان قدرتمندش از قبیل مغیره حاکم کوفه بر منبر کوفه علنا اعلام می کردند من نمیخواهم بهترین مرد خدا را در روی زمین بکشم و او رستگار شود و من بدبخت و روسیاه شوم.

این کافران پست و گمراه دور از رحمت خدا هستند و گنهکارانی مفسد و سنگدل هستند، اینان همچون سران شان تولدی ناپاک دارند و به چیزی جز شکم و غرایز حیوانی شان توجهی ندارند، اینان نوادگان و طرفداران همان کسانی هستند که به طرفداری از معاویه حجر و یارانش را شهید کردند چند سال بعد که معاویه مرد و یزید آمد با یزید هم پیمان شدند و چند ماه بعد وقتی پسر زنا زاده در زنا زاده زیاد بن ابیه به نام پسر مرجانه به کوفه آمد دوباره با او هم پیمان شدند و بر پسر پیامبرشان تیغ کشیدند و او و همه خانواده اش را شهید کردند بعد که یزید به درک واصل شد طرفدار پسر زبیر شدند و با طرفداری از پسر ناخلف زبیر، مختار و یارانش را که منتغم خون حسین بودند را شهید کردند و حتی هفت هزار اسیر محب علی را گردن زدند و بعد از چند سال دوباره با بنی امیه هم پیمان شدند و با کمک آنها پسران زبیر را در کوفه و مکه تنها گذاشتند و به کشتن دادند به گواهی تاریخ سران سفیه ، جنایتکار و متظاهر همین افراد پای کثیف ترین و جنایت کارترین انسانهای تاریخ را در همه زمانها برای بیعت در دست گرفته اند اینها چه چیزی را می توانند برای یک مسلمان چه شیعه و چه سنی یاد بدهند؟

به یقین فقط بزرگداشت باقیمانده های مزار آن بزرگوار و حتی خود بازسازی همان مکان بهترین درس و یادبود بهتر برای شیعیان مخلص مولا علی (ع) می باشد چرا که حجر عشق علی را به دل داشت و نمی توانست ببیند در بالای منبر از مرادش بدگوئی کنند همان خاک را محبان علی هم اینک با اقتداری که هزار و چهارصد سال از داشتنش محروم بودند بر سر کسانی می ریزند که در پشت این جریانات مخفی شده اند.    

ای حجر بن عدی، ای فرمانده قبیله کنده، ای کشنده ضحاک پهلوان شام، تو پس از مردنت هم و با گذشت هزار و چهارصد سال هنوز دشمنان خدا و اهل بیت پیامبرش از نام و نشانت  هراس دارند حتی تحمل سنگ قبرت هم برایشان سنگین است این چه عشقی به علی (ع) بود که هنوز هم در روح و جسد تو به تجلی نشسته است.

 

ای صحابی گرانقدر پیامبر و ای یار بزرگ امیرالمومنین علیه السلام:درود بر تو و روحت شاد باد که با جسد هزار و چهارصد ساله خودت هم روشنگری کردی و ثابت کردی که هنوز هم مرید مولایمان آقا علی (ع) هستی شاید خیلی ها از داستان حجر به آن روشنی الان و طرز شهادتش به طوری دقیق اطلاعی نداشتند و این عمل زشت و قبیح باعث شد که خود برادران اهل سنت هم از این عمل اعلام انزجار کردند و همه به کافر بودن و پوچی این عناصر مفلوک پی ببرند و این خود دلیلی است موجه بر این که این افراد فقط خواسته های اسرائیل و امریکا را انجام می دهند و تا امروز حتی یک گلوله هوایی هم به طرف دشمن اصلی مسلمانان به سمت اسرائیل و امریکا شلیک نکرده اند و با آمریکایی هم پیمان شده اند که علنا از نابودی اسلام حرف میزندو خودشان هم از برپایی حکومت اسلامی سخن میگویند اهداف واقعی و شوم این خود فروختگان همانا تضعیف جبهة مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است و در حقیقت مزدوران امریکای صهیونیست هستند.

ای فرمانده قبیله کنده آرامگاهت در قلب محبان علی است

تو همانطور که با شهادتت موجی از اعتراض و نفرت را به حکومت امویان برانگیختی هم اکنون هم با جسد تمیز هزار و چهارصد ساله ات نفرت عمیقی را از وهابیت کور و سلفی های مفلوک عقیدتی در دلهای همه مسلمانان آگاه و آزاده ایجاد کردی، خوش نامی تو در زمان حیاتت بخاطر وفاداری و ولایت محوری بود و در این زمان هم وفاداری و ولایت محوری خودت را به رخ دشمنانت کشاندی، آیندگان نیز باید تو را بشناشند و قدر تو را بدانند تو نه الگوی زمان خود بلگه الگوی این زمان در ولایت محوری هستی

این عناصر میدانند که همه مردم از این عمل برائت میجویند و به همین خاطر دنبال فتنه اند چون میدانند سران عربستان و قطر و ترکیه موضعی در این باره نمیگیرند و عملا هیچ کاری صورت نمی دهند و به نوعی حتی این کار اینها را تایید می کنند از این منظر امید دارند در میان مسلمانان آتش فتنه را به راه بیندازند و در این زمان مسلمانان آگاه باید با هوشیاری بیشتری اقدام کنند.

سران ترکیه و قطر و عربستان باید بدانند همانطور که عراق و مصر از دوستی با آمریکا و صهیونیست خیری ندیدند آنها هم باید منتظر باشند تا موج‌های خشونت این افراد دامن گیر خودشان ‌شود عاملان این جنایت با این اقدامات نمی توانند شکست‌هایی را که در سوریه خورده اند را روپوشی کنند.

و در آخر به روح پاک حجربن عدی و پسرش و یارانش درود میفرستیم و این شعر حافظ را برای شادی روحشان میخوانیم.

 

شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل             کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( یکشنبه 92/2/15 :: ساعت 6:33 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

رانده شدن کشتی حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا
برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 34
>> بازدید دیروز: 16
>> مجموع بازدیدها: 368490
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب