سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و این معنى به لفظى دیگر از آن حضرت روایت شده است که : ] دل بیخرد در دهان اوست و زبان خردمند در دل او [ و معنى هر دو یکى است . ] [نهج البلاغه]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» عربده کشی آمریکائیان

ای سربازان و برادران جبهه مقاومت، مادامی که مسلح به علم و ایمان هستید از عربده دشمن نهراسید که خداوند به دست شما دروغگویان و گمراهان و بد دینان را خواهد کشت و خداوند قادر متعال بر درجات امام راحل(ره) ما بیفزاید که فرمودند با چشمانی باز به دشمنانتان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه ای آنان را آرام گذارید، لحظه ای آرامتان نمی گذارند.

تمام تحولات منطقه هدف اصلی اش ایران است در حالیکه ایران روز به روز رو به اقتدار و رفاه و ارتقاء پیش می رود و مردم رفته رفته میوه های 34 ساله انقلاب اسلامی را می چینند و زمانی که73 درصد از مردم ایران در انتخابات شرکت می کنند آمریکا و غرب به این نتیجه می رسند که چالش بیش از این با ایران نتیجه عکس خواهد داشت.

جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمام سختی ها امروزه به برکت و تاثیر گذاری ولایت فقیه به کشوری تاثیر گذار در منطقه تبدیل شده است و انقلاب اسلامی امروز پویا و با نشاط تر از گذشته در مسیر رشد و توسعه و نفوذ در دل ملت های مسلمان منطقه و آزادیخواهان جهان قرار گرفته است، جمهوری اسلامی ایران امروزه به خوبی می ‌تواند بر سیاست‌های راهبردی و امنیتی ایالات متحده امریکا و ایادی اش تاثیر گذار باشد و این یعنی اینکه جهان آینده از آن اسلام ناب محمدی خواهد بود و بر همه مردم دنیا به خاطر ارزش های والای انسانی و مذهبی اش مسلط خواهد شد.

و اسلام های ساخته شده آمریکایی ها که در قالب اسلام سلفی یا طالبانی و القائده ای و غیره .... که تا حالا هزاران هزار انسان های بی گناه را در طول نیم قرن اخیر کشته و به خاک و خون کشیده اند همه در حال از بین رفتن هستند و عناصرشان به خصوص سران وهابی و قطری شان همچون حیوان هر روزه به دست غیور مردان جبهه مقاومت و ارتش سوریه شکار می شوند.

این اسلام ناب محمدی به پشتیبانی ولایت فقیه است که بر دنیا مسلط می‌شود و امروز ثابت شده است که توفیقات نهادهای انقلابی مانند بسیج و سپاه و جهاد سازندگی و غیره....مرهون مدل حکومتی مبتنی بر ولایت فقیه است که عقربه زمان را به نفع اسلام ناب شیعی چرخانده است.

کشورهای استعمارگر قدیم که امروز در قالب آمریکا، انگلستان و فرانسه ظاهر شده‌اند و به همراه رژیم صهیونیستی، ترکیه و برخی از رژیم‌های عربی به رهبری عربستان سعودی، در حال آماده‌ کردن شرایط برای اقدام نظامی علیه سوریه‌ هستند باید بدانند که در اولین لحظات درگیری و حمله امریکا و ایادی اش به سوریه، جبهه مقاومت و دولت مردمی بشار اسد برای به دست آوردن پشتیبانی ملت های منطقه در همان دقایق اولیه اسرائیل را به خصوص شهرهای حیفا و تلآویو را با خاک یکسان خواهند کرد، من بعد به سراغ ناوهای امریکا و تاسیسات زیر بنایی نظامی عربستان و کشورهای هم پیمان امریکا که علیه سوریه با امریکا همکاری میکنند خواهد رفت.   

اگر هم تهدید امریکا به نبرد مستقیم با سوریه عملی شود، به زودی زود دچار پشیمانی و استیصال بیشتر امریکایی ها خواهد شد چرا که به سرعت امنیت رژیم صهیونیستی که ‌پاشنه آشیل امریکا و غرب است تهدید خواهد شد.

بدیهی است که رژیم اشغالگر قدس به عنوان پایگاه نظامی آمریکا در منطقه جایگاه ویژه ای در فهرست حملات ارتش سوریه خواهد داشت و دولت سوریه پیشاپیش اعلام کرده است موشک های دوربرد و میان برد خود را که خرج انفجاری سنگین و ویرانگری دارند را به سوی اسرائیل نشانه رفته است و خبرها حاکی از آن است که پایگاه هسته ای دیمونا، تل آویو، چند فرودگاه و برخی دیگر از مراکز استراتژیک رژیم اشغالگر قدس از جمله اهداف از قبل تعیین شده برای حملات موشکی سوریه هستند.

آمریکا قادر به تجاوز به سوریه نیست، زیرا قدرت پاسخ گویی سوریه  به هرگونه تجاوز آمریکا شفاف خواهد بود و به دنبال این تجاوز، رژیم  صهیونیستی که دولت آمریکا را برای حمله به دمشق تحریک می کند، هدف قرار  خواهد گرفت، امریکائیان موضع ثابتی در قبال بحران سوریه ندارند و فقط برای فرسایش توان سوریه و محور  مقاومت تلاش می کنند، آنها با توجه به موفقیت های ارتش سوریه در  مقابله با تروریست ها، درصدد هستند تا با دخالت مستقیم، معادله کنونی را در  سوریه تغییر دهد  .

نیروهایی چون ارتش آزاد به دلیل تعداد کم و وابستگی زیاد به کمک‌های خارجی خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد از نبرد با ارتش شکست خوردند و فرماندهانشان تنها به گفت‌وگو با شبکه‌های عرب زبان از هتل‌های ترکیه‌ای بسنده می کنند و اینک نوبت نیروهای القاعده‌ای و شاخه‌های وابسته به آن است که با سلاح‌ها و پول های نفتی عربستان و قطر و پشتیبانی رسانه ای صهیونیست ها و امریکائیان مهم‌ترین دلیل در پشت خونریزی‌ها در سوریه هستند و  بخش عمده این معارضان سوری را تروریست های بین المللی خطرناک تشکیل می دهند که مثل آب خوردن بچه ها را سر می برند.

سوریه با حمایت ایران و حزب الله موفق به شکست این تروریست های خونخوار در منطقه قیصریه شده است و به  پیروزی علیه تروریستها در شمال حمص نزدیک می شود، ایران به خوبی درگیر حمایت از دولت  مردمی بشار اسد است، از اینرو هر گونه پیروزی برای اسد به منزله پیروزی برای ایران محسوب می شود  و غرب نمی تواند پیروزی ایرانیها را تحمل کند، حتی اقدام نظامی علیه سوریه به بهانه جلوگیری از به کارگیری تسلیحات شیمیایی همنمی‌تواند این مشکل در سیاست‌های آمریکا را رفع کند و جلو پیروزیهای پی در پی ایران را بگیرد و سیاستگذاران آمریکایی هم به خوبی از این موضوعمطلع هستند و همین امر هم موجب محافظه‌کاری باراک اوباما در مورد اقدام نظامی علیهسوریه شده است.

غرب امروز‌ به دلیل رفتارهای سلطه ‌گرانه گذشته خود در شبکه‌ ای از بحران‌های فکری، سیاسی و اقتصادی گرفتار آمده و توانایی درگیری‌های بزرگ و طولانی و حتی درگیریهای کوتاه مدت را هم ندارد و اگر به اشتباه وارد چنین درگیری ‌هایی بشود حتی به صورت محدود، به چیزی غیر از ذلت بیشتر و شکست‌های فاجعه بار نخواهد رسید چرا که جبهه مقاومت تحمل نمی کند که آمریکا چند روز بیاید هر کجا را خواست بمباران کند و بعد آتش بس بدهد و جبهه مقاومت هم آتش بس او را بپذیرد.

حمله به سوریه در حقیقت با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و تأمین منافع آمریکا و غرب در منطقه در مقابل کاستن از نفوذ روسیه و چین، تضعیف ایران و محاصره ایران و نابودی محور مقاومت انجام می گیرد و همه این اهداف چیزی جز مقدمه‌ای برای پایان بخشیدن به قضیه فلسطینی در راستای اجرای نقشه ‌های آمریکایی و تحقق رویای صهیونیستی نیست و روی هم رفته جبهه مقاومت و هم ‌پیمانان جهانی سوریه در این میان ممکن نیست که دست بسته بمانند و نظاره گر باشند و مسلما مهاجمان را از بعد نظامی و سیاسی غافلگیر خواهند کرد.

مقاومت علیه اسرائیل هیچ گاه پایان نمی پذیرد و سوریه عضو جدا نشدنی از محور مقاومت و در خاکریز اول جنگ با رژیم صهیونیستی قرار دارد، اینک که تروریست‌ها در مواجهه با ارتش سوریه در حال شکست نهائی هستند، حامیان آنها می‌خواهند دخالت مستقیم کنند و این نشان از عقبه تروریست‌هایی است که به اسم اسلام، و با پشتیبانی صهیونیست ها جنایت می‌کنند.

مردم سوریه هیچ گاه تسلیم زورگویی های آمریکا نخواهند شد و در برابر زیاده خواهی های اسرائیل و آمریکا ایستادگی خواهند کرد، سوریه در طی65 سال از اشغال فلسطین همیشه پشتیبان مقاومت بوده به طوری که فلسطینیان و اعراب با تکیه بر سوریه توانسته اند به مبارزه با اسرائیل برخیزند.

امت اسلام تنها منتظر یک بهانه و شلیک یک گلوله به سوی سوریه هستند تا اسرائیل این غده سرطانی را از ریشه در آورند، به طوری که اگر آتش به این خرمن بیفتد تمامی منافع آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل از بین خواهد رفت و خوشبختانه امروز دشمن صهیونیستی و آمریکا و ایادی اش در تیر رس امت اسلام قرار گرفته اند.

سقف امکانات، تجهیزات و اهداف در دسترس ارتش سوریه برای عملیات تلافی جویانه، بسیار بالاتر از آن است که مقامات سوری اعلام کرده اند و سوریه نباید این امکانات و اهداف را نادیده بگیرد، حمله به این اهداف که به آسانی در تیررس موشک های دوربرد و سایر تجهیزات نظامی سوریه قرار دارند می تواند حریف را در همان ساعات اولیه پس از حمله، با فاجعه ای بسیار بزرگ روبرو سازد.

کشورهای عربستان سعودی، ترکیه، اردن و قطر از جمله کشورهایی هستند که به طور رسمی حضور خود در ائتلاف نظامی علیه سوریه را اعلام کرده اند بنابراین، مراکز نظامی و استراتژیک این کشورها نیز می تواند در صورت وقوع جنگ، در فهرست اهداف حمله نظامی سوریه قرار بگیرد.

ولی با اهمیت تر و تعیین کننده تر از آن، کشاندن دامنه دفاع به خارج از خاک سوریه است و این اقدام با توجه به توان نظامی و مخصوصا موشکی سوریه و نزدیک بودن و در دسترس بودن اهداف مورد اشاره، به آسانی امکان پذیر خواهد بود، سوریه می تواند با استفاده از موشک های مافوق صوت و برد بلند یاخونت که کاربرد ضد کشتی دارد، ناوهای آمریکایی و انگلیسی مستقر در دریای مدیترانه را هدف حملات خود قرار دهد، همچون حزب الله لبنان که با بهره گیری از موشک های مشابه در جریان جنگ 33روزه ناو اسرائیلی ساعر را در دریای مدیترانه نابود کرد.

این موشک ها و موشک های بالستیک دیگری که سوریه در حجم انبوه از آن برخوردار است می توانند به سوی مراکز استراتژیک کشورهای دست نشانده آمریکا در منطقه که به ائتلاف اخیر برای حمله به سوریه پیوسته اند نیز، شلیک شود، سوریه در حمله به مراکز نظامی و تاسیسات نفتی عربستان نیازی به کسب مجوز برای استفاده از آسمان کشور حد فاصل خود با عربستان ندارد، زیرا این کشور حد فاصل اردن است که خود یکی از شرکت کنندگان در ائتلاف حمله نظامی احتمالی به سوریه است و مراکز استراتژیک این کشور نیز می تواند هدف حملات سوریه باشد.

بنابراین برای سوریه علاوه بر حمله به ناوهای آمریکایی و سایر منافع آمریکا و انگلیس در منطقه، حمله به تاسیسات و مراکز نظامی و اقتصادی و استراتژیک کشورهای منطقه ای حاضر در ائتلاف یاد شده، ضرورت حیاتی است و می تواند دست بالای سوریه در جنگ احتمالی را به دنبال داشته باشد.

البته باید این مسئله را هم در نظر داشت که این جنگی که قطر و عربستان وترکیه از آن حمایت می کنند جدای از امنیت اسرائیل برای خط لوله گاز و نفتی است که قول آن را به این سه کشور داده اند تا این منابع عظیم را به اروپا انتقال دهند و دیگر تنگه هرمز کلیدی در دست ایرانیها نماند و تنها مشکل در این مسیر سوریه است که باید از بین برود، اما در آن سو روسیه هم بازار گاز خود را دراروپا در اثر این جنگ از دست خواهد داد زیرا اروپا خط جایگزینی از ترکیه پیدا می کند، و برای همین در صورت این جنگ روسها اعلام کردند که عربستان را بمباران خواهند کرد.

ولی انچه از شواهد موجود هویداست اینکه همیشه در مواقع حاد اقتصادی، غرب بحران سازی را از طریق جنگ یا نزاع ساختگی و تهدید آفرینی به عنوان یک راهکار سازنده پیشه خود ساخته است، برای همین به خوبی روشن است که آمریکا به منظور حمایت از رژیم صهیونیستی و تامین امنیت آن در پی وارد ساختن ضربه به سوریه است و هدف بعدی آمریکایی ها و غربی ها از حمله به این کشور، تضعیف قدرت نظام سوریه در حمایت از دمشق است تا تروریست ها بتوانند به راحتی در این کشور عملیات انجام دهند و به پایتخت نزدیک شوند.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 92/6/13 :: ساعت 10:10 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
نمادِ پیروزی حق بر باطل
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 55
>> بازدید دیروز: 46
>> مجموع بازدیدها: 367119
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب