سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس جویای حکمت است، باید خاندان مرا دوست بدارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» عاشورا مشعل فروزان معرفت است

از آن زمانی که فریاد سرخ خون از گلوی عاشورا برخاست پژواکی در قله‏ های بلند اعصار و قرون در افتاد که تا آن سوی مرز ابدیت طنین افکند و در سینه سوزان عاشقان ایثار و شهادت جاودانه شد، عاشورا روز هجرت آگاهانه و جانبازی عاشقانه در راه دوست بود که پرده از چهره همه زشتی‏ها ‏کشید و پلیدان را رسوا ساخت، عاشورا مشعل فروزان معرفت است که فرا روی انسان‏ها قرار گرفته است.

امام حسین (ع) کسی نبود که در برابر ذلت و بیداد سر خم کند و نیز بیم آن داشت که اگر با پذیرش امان نامه کشته هم نشود ذلت بر او و دیگر آزاد منشان رهرو راهش و رهروان پدرش و شیعیانش تحمیل گردد، و او مرگ پر عزت و افتخاری جاودانه را بر زندگی ذلیلانه برگزید، آنها بلند آوازه شدند و غیرت و مردانگی و آزادی و افتخار را برای مسلمانان به خصوص شیعیان تا ابد باقی گذاشتند.

امام حسین به تمام جهانیان در طول تاریخ نشان داد که چه کسانی در برابر او صف آرایی کرده بودند و امروز برای بشریت هیچ نقطه مبهم و تاریکی باقی نمانده که در برابر امام حسین (ع) چه گروه جاهل و متحجر و دنیا طلبی صف کشیده بودند.

مردمی که جهالت، زودخشمی، ظاهرگرایی، تردید و هیجان‌زدگی و خشوع شرک ‌آمیز در برابر ظلم و داشتن تکبر همراه حماقت در برابر مظلوم از خصوصیات آنان بود، اینان کسانی بودند که نرم خویی را همیشه با درشتی پاسخ می گفتند و در عوض در مقابل ظالمان و ستمکاران ناتوان و درمانده بودند، کسانی که عجولانه و بی ‌تدبیر گام پیش می نهادند و تسلیم در برابر ندامت از خصوصیات بارز آنان بود و در صحنه عمل چنان شتاب ‌زده پای در عمل می‌ نهادند که فرصتی برای تفکر و تدبیر باقی نمی گذاردند و چه زود هم کارشان به پشیمانی می‌ کشید و عجیب تر اینکه برای جبران پشیمانی شان نیز به راه‌ هایی می ‌افتادند که بازگشتی نداشت و همین روحیه بود که باعث شده بود بنیان خوارج از آنجا شکل بگیرد.

امام حسین (ع) ضعیفی که باید برای او گریست نبود، او آموزگار بزرگ شهادت است که اکنون برخاسته است تا به همه آنها که جهاد را تنها در توانستن مى ‏فهمند و به همه آنها که پیروزى بر خصم را تنها در غلبه می دانند بیاموزد که شهادت نه یک باختن که یک انتخاب است، او ماندگارترین باور را بر پهنه زمان نگاشت.

حالا انقلاب اسلامی ایران پرتویی از پیام کربلا و انقلاب عظیم اسلامی الهی آن است

 

امام حسین (ع) در آخرین لحظات زندگی خود طفل شیرخوار خود حضرت علی اصغر (ع) را قربانی حقانیت قیامش قرار داد و با این عمل اندیشه فلاسفه و بزرگان عالم را متحیر ساخت که چگونه در این دم آخر با آن همه مصائب جانکاه و افکار متلاطم و عطش و کثرت جراحات باز هم از مقصد عالی خود دست برنمی داشت و با اینکه میدانست بنی امیه ستمگر بر فرزند صغیرش هم رحم نخواهند کرد برای بزرگ نمودن مصیبت ها بچه شیرخوار خود را بر سر دست گرفت و تمنای آب کرد ولی با تیری بر گلوی بچه جواب شنید قصد امام حسین (ع) از این حرکت هدایت خلقی بود که زر و زور کورشان کرده بود و گرنه در آن حالت که امام همه یاران و اهل بیت خود را از دست داده بود آب از گلوی آن بزرگوار پایین نمی رفت که تقاضای آب کند، امام در آن لحظه هم تشنه هدایت خلق بود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 97/6/27 :: ساعت 5:14 صبح )


»» دین خدا کامل شد

امروز دین خدا کامل شد و بار رسالت نبوی تمامی انبیاء الهی به سر منزل مقصود رسید و آن دست نورانی قرآن ناطق بود که تا عرش خدا اوج گرفت هر دو دست نشان عظمت همدیگر بودند،ُُ عظمتی که خداوند آن را در ادیان دیگر بشارت داده بود.

غدیر جریانی از جوشش یک تفکر اصیل از آخرین رسالت الهی برای ساختن، بوجود آوردن و خلقت امامت و ولایت است و ارزش غدیر به دلیل شخصیت یگانه و بزرگوار حضرت علی (ع) است و ذوالفقار برترین حدیث مردانگی و نهج البلاغه گویاترین مرتبه ایمان و علم اوست.

ای مولای ما ، ای مظهر رسالتِ تمامی پیامبران، ای کمال تولد انسان و ای جوهر همهِ انقلاب‌ های توحیدی سکوت 25 ساله تو بلندترین فریاد تاریخ است که طنین اش هنوز هم ردپای مظلومیت و عدالتت را در بستر تاریخ منعکس می کند، عدالتی که جهان امروز از شرق تا غرب عالم، همگی تشنه عدالت غدیر هستند.

مبارک باد آغاز ولایت و امامت پرنورت بر همه دوستداران و رهروان و عاشقان نام نیکویت ای امام علی (ع) جان.

عید خجسته، پُر برکت و سراسر نورِ غدیر خم بر رهروان راهش و به مقام حضرت ولی عصر (عج الله تعالی) و بر همه مردم ایران و مسلمانان جهان و به رهبر مسلمانان جهان امام خامنه ای (حفظ اله) مبارک باد.

فارغ از هر دو جهانم به گل روى على(ع)               از خم دوست جوانم به خم موى على(ع)

 

طى کنم عرصه ملک و ملکوت از پى دوست‏              یاد آرم به خرابات چو ابروى على(ع)

غدیر عید عدالت و رهبری است و ما هم با مولا و سرور خود ولی فقیه زمان مان مقام معظم رهبری دست بیعت می دهیم و بدانیم که پیام غدیر به برکت و پایداری و شجاعت و مظلومیت امام غدیر بعد از 1400 سال به ما رسیده است

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( پنج شنبه 97/6/8 :: ساعت 5:31 عصر )


»» انتقاد انقلابی از تدبیر غیر انقلابی کارآتر است

آقای روحانی باید بداند الان دیگر فرار از علت و انکار تدبیر وجود ندارد، ایشان تدبیر خودش را شاخص دولت و نماد رفاه اقتصادی مردم ایران قرار داد و امروز ثابت شد تدبیری که خدا به لیبرال ها داده از انتقاد سازنده انقلابی ها بهتر و کاراتر نیست چرا که این تدبیر فاسد و پر از رانت و اختلاس مثل سلول های سرطانی همه پیکره نظام مدیریتی کشور را فرا گرفته است.

تدبیر آقای روحانی این بود که نود درصد از معاونان و وزرا و افراد کابینه اش را از اصلاح طلبان و کارگزاران و افراد ستادهای موسوی و کروبی انتخاب کرد، که وجه مشترک همه آنها همکاری در فتنه سبز بود و هیچ تضادی در منافع و عواید حاصل از آن با هم نداشتند.

آقای روحانی باید بداند تاوان نادانی نابودی نیست، ایشان ترکیبی از نیروهای امنیتی جریان اصلاحات و کارگزارانی را از گورستان سیاسی فتنه 88 بیرون کشید و راهی کلیدی ترین مراکز تصمیم گیری قوه اجرایی و اقتصادی کشور کرد، وزرا و معاونانی که غالبا به دلیل تحصیل در غرب نسبت به دین بی تفاوت و حتی عِرقِ ملی هم ندارند، اینها چون شخصیتی انقلابی ندارند لذا نمی توانند از منافع مردم و انقلاب دفاع کنند و به خاطر نداشتن تخصص و تعهد در همه کارهای مملکت درمانده اند.

شواهد و وضعیت موجود در کشور به وضوح نشان می دهد که دولت روحانی توان و تخصص لازم برای تشخیص مصالح ملی کشور را ندارد

این جریانات سیاسی درون دولت روحانی از همان سال92 به مسیر انقلاب اعتقادی نداشتند و معتقدند پیشرفت و توسعه اقتصادی امکان ندارد مگر از طریق ارتباط و تعامل با آمریکا و از همان سال به بهانه حل مسئله هسته ای به دنبال رابطه و تعامل با آمریکا بودند، هدف آقای روحانی در مذاکرات با آمریکا چیزی نبود جز ایجاد هزینه از جیب ملت ایران برای دوستی با آمریکا، ایشان می خواست با آمریکا رابطه برقرار کند تا مردم ایران را به کسانی بشناساند که آقای روحانی را بهتر از ما می شناختند.

اینها به شدت شیفته رابطه با آمریکا هستند و این طبیعی بود که روی این شیفتگی خود، تعامل با جهان، تنش زدایی، اعتماد جهانی، رشد اقتصادی، عزت پاسپورت ایرانی و غیره بگذارند، نتیجه این شیفتگی ها این شده که اینک امتیازات موهومی را از اروپائیان مطالبه می کند که در مذاکراه با آمریکا از دست داده اند.

روحانی  به دروغ تدبیر خودش را شاخص دولت و نماد رفاه اقتصادی مردم ایران قرار داد و الان مثل یک کبوتر خیس گوشه ای ایستاده است و برنامه ای برای اداره کشور ندارد

اتفاقا آقای روحانی اگر زبان دنیا و سلطه گران جهان را می فهمید باید می دانست که آنها از بمب هسته ای نمی ترسند، در نظر آنها ارزشهای انقلاب اسلامی از هزاران بمب اتمی خطرناک ترند، چون این ارزش ها آنقدر محبوب هستند که می توانند قلب ها را فتح کنند و نظام استکباری آمریکا را از بین ببرند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 97/5/31 :: ساعت 12:50 صبح )


»» حجاب ارزش و حریم زن است

هر زنی دوست دارد تا در تملُکِ روح یک مرد واقعی باشد، و هر گاه این اتفاق محقق شود زن از زن بودنش لذت می برد، زنان با حجاب، تافته جدا بافته ای هستند که می توانند مانع از نگاه مردان به خود شوند، در چنین حالتی است که مردها هم اگر بتوانند بیش از یک زن اختیار کنند، اما آنها فقط همین زنان را دوست دارند، این زنان با حجاب، که تافتهِ جدا بافته ای هستند، می توانند مانع از نگاه شوهر خود به زنان دیگر شوند، و تساوی حقوق زن و مرد اینچنین می تواند به مرحله عمل در آید، و گرنه قوانین اجتماعی همه برای نقض شدن نوشته می شوند، و فیمینیسم هم جز همین قوانین است.

زن همچون آینه ای است که با حجاب و عفافِ خود می تواند مرد را غیر مستقیم وادارد که اگر بیشتر آن را تمیز کند نتیجتا، بهتر می تواند خودش را در آینه ببیند و بهتر می تواند روح همسر خود را با عشق و راستی و پاکی اخلاق، و محبت های مردانه با معنویات زندگی سیراب کند.

تو ای زن ایرانی، ای دُخت نو باوه ایران، تو جواهرِ ارزشمندی هستی که در تنها مملکت شیعه جهان زندگی می کنی، تو مانند دُری در صدف هستی، تو گوهر نایابی هستی که فقط در پوشش و حجاب مادری خود می توانی محفوظ و سربلند بمانی و خواهی ماند.

حجاب چیزی فراتر از یک پوشش است

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( جمعه 97/5/19 :: ساعت 8:29 عصر )


»» مذاکره مجدد با آمریکا هیچ معنی جز شکست نمی دهد

باید به کسانی که اکنون در داخل دولت و مجلس و در رسانه ها درخواست مذاکرات مجدد با آمریکا را می کنند گفت: عقلی که خدا به شما لیبرال ها داده از انتقاد سازنده انقلابی ها بهتر و کاراتر نیست .

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++

ایران اسلامی فردا همان ایران اسلامی دیروز و امروز است و مذاکره با آمریکای امروز فرقی با مذاکره با آمریکای دیروز و فردا نمی کند، چون ماهیت آمریکا تغییری نمی کند، مذاکره با آمریکای امروز یعنی واگذار کردن سنگرهای فتح شده دیروز و امروز یکی بعد از دیگری.

خصومت آمریکا علیه ایران تنها شامل گذشته و حال نمی ‌شود، بلکه آنان در آینده نیز انگیزه فراوانی برای دشمنی با ایران دارند و اگر به تاریخ روابط ایران و آمریکا و خوی و خصلت آمریکائیها بنگریم وضعیت لزوم یا عدم لزوم مذاکره با آمریکا برای ما روشن می شود و می‌توانیم براساس رفتار آمریکا در گذشته و حال، وضعیت روابط با او را در حال و آینده مورد ارزیابی قرار دهیم.

تاریخ سیاسی ما ایرانیان نشان می دهد که از حدود هفتاد سال قبل که آمریکائیها به ایران پا گذاشتند تا سیزده آبان1358 که به عنوان جاسوس در ایران گرفتار و بیرون انداخته شدند همواره برخورد تحقیرآمیزی با ایرانیان داشته‌ اند، بعد از انقلاب آنها ضربات فراوان و جبران ‌ناپذیری بر مردم و نظام ایران وارد کرده‌اند، آنها با تصویب بودجه های چند صد میلیارد دلاری در کنگره و سنای آمریکا آشکارا در صدد سرنگون کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمده و هنوز دستهای آغشته به خون آنها به عنوان مسبب اصلی در ریختن خون پاک شهدا در هشت سال دفاع مقدس و حمایت از گروههای تجزیه طلب و تحریم های پی در پی اقتصادی و دارویی و صنعتی و صدها جنایت بی‌ شرمانه دیگر علیه ملت ایران قابل مشاهده است.

فریاد مرگ بر آمریکا باور مردم ایران و آزادگان جهان است

 

عبرت از تاریخ پندی است که خداوند عالم در قرآن کریم به عنوان تنها الگوی جهانیان ما را به عبرت گرفتن ار تاریخ فرا می خواند، تاریخ ایران و غربیان به ما می گوید از آن زمان که استعمارگران انگلیسی و آمریکایی پایشان را به داخل ایران گذاشته اند فقط از طریق همین مذاکرات ها توانسته اند قراردادهای خائنانه و معاهده های ننگین و تحمیلی را با دادن وعده های فریبنده و دروغین، غارت ها، تفرقه ها و تجزیه ایران را به سرانجام برسانند، آنها با ادعاهای واهی حقوق بشر، دموکراسی، امنیت جهانی، سند FTAF  و امثالهم می خواهند خودشان را برتر از انسانهای دیگر نشان دهند، تا اراده برخی انسانهای ضعیف را تحت فرمان خویش بگیرند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 97/5/17 :: ساعت 10:40 عصر )


»» معجزات همیشگی و تمثیل های حکمت آمیز قرآن کریم

معجزات همیشگی و تمثیل های حکمت آمیز قرآن کریم

معجزات همیشگی و تمثیل های حکمت آمیز قرآن کریم

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 97/5/6 :: ساعت 10:10 عصر )


»» آقای روحانی چرا ادامه می دهید ؟

آقای روحانی چرا ؟ چرا هنوز هم در تلاش برای نگه داشتن لاشه متعفن برجام هستید؟ چرا می خواهید دوباره گزیده شوید؟ چرا می خواهید دوباره با اروپا مذاکره کنید؟ باور دارید برای چیزی بیشتر از تدبیر و اعتدال خودتان باید مذاکره کنید؟ می شود بگوئید آن چیست؟ اصلا خودتان می دانید چیست؟ به خاطر لجاجت یا تسویه حساب سیاسی، شایدم به خاطر انتقام یا آبرو، یا به خاطر کشور یا چیزهای دیگر، برای شما همه اینها توهم هستند آقای روحانی ، خطای دیدگاه ، نداشتن بینش سیاسی، انقلابی نبودن، تفکر انقلابی نداشتن و عوض آن تفکر لیبرالی داشتن. 

تفکر لیبرال تکنوکرات هایی که از ساختارهای موقتِ ذهن های احساسی ، جاهل و زود باور و گاها جاسوس و خائن نشات گرفته و ناامیدانه سعی دارد تفکر بی معنی و بیهوده لیبرالی خودش را در مذاکرات مجدد با اروپائی ها هدفمند جلوه دهد، همه اشخاص دست اندر کار مذاکرات ، بیهوده هستند، درست مثل خودِ برجام، اگر چه فقط ذهن منحط لیبرال های ترسو و بزدل سیاسی می تواند چیزی بی رمق مثل اعتماد به آمریکا را اعتماد جهانی بخواند، آقای روحانی تا حالا باید متوجه شده باشید که در برجام موفق نخواهید شد، ادامه دادن مذاکرات برجام با اروپا بی فایده و پر ضرر است، چرا آقای روحانی؟ چرا ادامه می دهید؟.

آقای روحانی نباید زیاد نگران اعتماد جهانی باشید، چون به هر حال دوست و دشمن می دانند تا وقتی انقلاب اسلامی از عزت و آزادگی مستضعفان و ستم دیدگان منطقه و جهان حمایت می کند، تنها سرانِ سلطه گر جهانی ایران را دشمن خود می دانند.

آقای روحانی قبلا انتخاب خود را برای مذاکره با اروپا و آمریکا کرده است، حالا باید بفهمد چرا قبلا چنین انتخاب های فاجعه باری را انجام داده است، مذاکرات دولت با آمریکا حماقت نبود، معامله کردن شان حماقت بود، قرارداد برجام نیز همچون قرارداد سعدآباد بر بطالت است، و در آینده هیچ ذکری از مذاکره کننده لیبرالی تا به ابد نخواهد بود و در ایام آینده همه چیز به تمام نوشته خواهد شد که مذاکره کننده آگاه چگونه می میرد، آیا نه مثل یک مذاکره کننده نادان.

چرا روحانی برجام بی روح را ادامه می دهد؟

اکنون واضح ترین سوال ملت از آقای روحانی این است که ایشان چطور می خواهند سه سال دیگر چنین دولت بدون آرمانی را اداره کنند، نه خلاقیتی، نه تحرکی، نه انقلابیگری، دولتی که هیچ مبنائی ندارد حتی متجاوز خواندن رژیم صهیونیستی از طرف آقای روحانی در اتریش یک جرقه کاسب کارانه بود و نباید زیاد به سخنان ایشان بها داد، مگر می شود عاشق رابطه با آمریکا بود و رژیم غاصب اسرائیل را قبول نداشت؟

نماد دولت آقای روحانی همین برجام است، برجامی که نوعی از کنترل و بازتاب ذهنی بعضی از مسئولان دولت آقای روحانی ست، مسئولانی که در دادگاه عبرت برجام هنوز هم چشم به آپدیت شدن برجام دارند و دل ساده مردم ایران اگر بد زبانی ها و تهمت ها و توهین های پنج ساله سخنان آقای روحانی به ملت را ، فرار به جلو حساب نکند، چه حساب کند؟.

 

 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( پنج شنبه 97/4/28 :: ساعت 2:46 عصر )


»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
نمادِ پیروزی حق بر باطل
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 15
>> بازدید دیروز: 121
>> مجموع بازدیدها: 367200
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب