سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» انقلاب اسلامی بزرگترین اصلاحات تاریخ بشر

انقلاب اسلامی بعد از صدر اسلام بزرگترین اصلاحات تاریخ بشر بود، حالا این اصلاحاتی های فاسد و خائن چه چیزی را می خواهند اصلاح کنند؟ انقلاب اسلامی را می خواهند اصلاح کنند یا خط امام را ؟ شاید هم می خواهند خیانت، جاسوسی، دزدی ها و جنایت هایشان را اصلاح کنند وقتی نجفی شهردار قدیم و اصلاح طلب تهران و دست راست خاتمی یک خشاب پر از گلوله به همسر خود شلیک می کند و با پنج گلوله به سر و بدن همسرش، اون بیچاره را می کشد و عین خیالش نیست و در دادگاه با افتخار و مثل قهرمانان راه می رود و سخنرانی می کند چه انتظاری میشود از این تفاله های اصلاحاتی داشت و یا همین حسن روحانی که به خاطر اینکه اصلاحاتی ها نامزد خود عارف را از مبارزه با روحانی بیرون کشیدند و او با نصف آرا و هفت دهم یک درصد آرا توانست پیروز انتخابات شود در عوض روحانی هم در عوض دفعه اول و دفعه دوم ریاست جمهوری اش وزارت ارشاد و وزارت علوم که اتوبان نفوذ است را به اصلاحاتی ها داد مگر روحانی همان کسی نیست که محمد روحانی پسر19 ساله و جاسوس خودش را نتوانست تربیت کند و در سال1375 با دو گلوله به مغز پسرش او را کشت و عین خیالش نبود حتی جنایتکارترین و بی رحم ترین قاتلان هم به سر شلیک نمی کنند، اون وقت این آقای حسن روحانی می خواهد جوانان مملکت را تربیت کند؟ خدایا بزرگی و عظمت فقط از آن توست پس به بزرگی و عظمتت قسم ات می دهیم مردم ایران را از شر این زالو صفتان خائن، دزد، وطن فروش، خود باخته و قاتل نجات بده که توئی بخشاینده مهربان و به همین نام لقب گرفته ای، آقای روحانی از تدبیر حرف می زند ولی هیچوقت تدبیر مناسبی ندارد درد تدبیر روحانی درد نظام است ایشان نه تدبیرش را می شناسد و نه خودش را، آقای روحانی اگر بخواهد خودش را بشناسد یک آینه او را کفایت می کند و اگر بخواهد تدبیرش را بشناسد باید ویژگی های شخصیتی خودش را که عدم شناخت خویشتن و اصول نیازهای طبیعی و معنوی و شیوه های صحیح تأمین آنهاست را بیاموزد که با خیالات اش همراه شده است.


داد مگر روحانی همان کسی نیست که محمد روحانی پسر19 ساله و جاسوس خودش را نتوانست تربیت کند و در سال1375 با دو گلوله به مغز پسرش او را کشت و عین خیالش نبود

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 98/12/28 :: ساعت 9:25 عصر )


»» پرتو درخشان انوار ائمه اطهار

ملاک برتری انسانها چیست؟ خداوند انسانها را بر اساس ایمانشان نسبت به یکدیگر برتری می دهد، نشانه های ایمان چه هستند؟ اطاعت از خداوند و انجام دستورات الهی که توسط پیامبران به انسانها ابلاغ شده اند و ایمان به روز جزا، خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست و اگر کسی تقوی و شجاعت و درایت بیشتری از کسی که کمتر دارای این صقات است دارا بود به فرماندهی و رهبری مردم لایق تر است.

ای آقای ما آیت الله العضمی سید علی خامنه ای (روحی فدا) ای پیشوای دین، ای پرتو درخشان انوار ائمه اطهار، ای زبان گویای شریعت، پروردگار نیابت امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) را به شما اختصاص داده و از میان طایفه شیعه شما را به رهبری ما برگزیده و حفظ حقوق ملت را به شما واگذار کرده است، مردم ایران و ملت های مسلمان منطقه، کوچک و بزرگ، شهری و روستایی، دارا و ندار به این عظمت اقرار نموده و در برابر این بزرگی، آن مقام عالی را تکریم می کنند.

 

پروردگارا سپاس تو را که مردانی بزرگ به رهبری ما گمارده ای، خدایا به مردم ایران قدرتی عطا کن تا انقلاب اسلامی را در زمین محکم کنند و آنانی را که به عهد خود به انقلاب وفادار مانده اند عزت ببخش تا این انقلاب نشانه ای از قدرت تو بر روی زمین باشد خدایا بزرگی و عظمت فقط از آن توست و توئی قادر متعال و توانا به هر چیزی.


پروردگارا سپاس تو را که مردانی بزرگ به رهبری ما گمارده ای، خدایا به مردم ایران قدرتی عطا کن تا انقلاب اسلامی را در زمین محکم کنند و آنانی را که به عهد خود به انقلاب وفادار مانده اند عزت ببخش

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 98/12/24 :: ساعت 4:1 صبح )


»» کور دلی ها و خودسری های دولت روحانی

شاید هم آقای روحانی و آقای ظریف در مذاکرات برجام نیت خیری داشته بودند ولی باید می دانستند شیطان همیشه در کنار نیات خیر است جائی انسان را به تله می اندازد که فکر می کنی از تو دور است ولی همیشه قدمی هست که ناخواسته به راه شیطان می رود و زبانی که ندانسته به جای او فرمان می دهد، انشالله خداوند متعال کور دلی ها، خودسری ها و خیانت های بعضی مسئولین اصلاحاتی لیست امیدی دولت روحانی را که مدام از نیات خیر حرف می زنند را رسوا و درمان کند.

 

انشالله خداوند متعال کور دلی ها، خودسری ها و خیانت های اکثریت مسئولین اصلاحاتی و کارگزارانی و لیست امیدی دولت روحانی و یاران فاسد درون دولت اش را که مدام از نیات خیر حرف می زنند را رسوا کند

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 98/12/21 :: ساعت 12:53 صبح )


»» سکوت25 ساله حضرت علی (ع) بلندترین فریاد تاریخ بود

سکوت25 ساله حضرت علی (ع) بلندترین فریاد تاریخ بود

 

نقطه عطفی در تاریخ بشر دارد بوجود می آید نقطه عطفی که دنیای کهنه و فرسوده را از دنیای جدیدش جدا خواهد کرد، سیزده رجب روز جمعه سال سی ام عام الفیل است آن روز جمعه بود و عرب جمعه را احترام می کرد و ماه رجب را حرمت بیشتری می گذاشت.

جهان دارد به لحظه حساس تاریخ خود می رسد و این لحظه حساس با بعثت رسول خدا ده سال دیگر تکوین می یابد تا نقطه عطفی در تاریخ بشریت بوجود آورد.

وجود با برکت و ارزشمند حضرت محمد (ص) داشت زمینه نزول قرآن را فراهم می کرد به موازات آن باید زمینه پیدایش انسانی که قرآن را در خود تجسم دهد باید فراهم می شد حضرت محمد(ص) داشت مراحل کمال خود را می پیمود تا موفق به تسخیر آخرین قله کمال گردد و آماده بعثت شود.

ده سال دیگر قرآن از عدالت سخن خواهد گفت و این علی(علیه السلام) است که باید این عدالت را در همان سطحی که خدا خواسته در وجود خویش تجسم دهد تا مردم آن را که می شنوند ببینند، مردی که این صلاحیت را داشته باشد که بگوید من قرآن ناطقم.

نوزادی که در نسل ابراهیم خلیل(ع) ریشه دارد در خانه کعبه متولد شده و جهان دارد به سوی سرنوشت خود به پیش می رود سرنوشتی که قلم قضای الهی تحولی درخشان بر آن ترسیم کرده است.

 

فاطمه بنت اسد(س) به درون خانه خدا فراخوانده شد تا زیباترین تولد تاریخ بشر به نام مبارک حضرت على (ع) ثبت شود کسی که سرفراز ترین قله معرفت است و به مریدانش می آموخت رفعت یک انسان در آزادگی اوست.


حضرت محمد(ص) برای ایجاد این تحول در راه تربیت انسانها به دو عامل نیاز قطعی داشت یکی قرآن و دیگری عترت پیامبر بود و علی(ع) شاخص ترین فرد عترت است، این کعبه نبود که شکافته می ‏شد آغوش خدا بود که برای تحویل دادن علی(ع) به آفرینش خویش گشوده می شد.

یا فاطمه بنت اسد(س) هم اکنون کعبه از شوق حضور طفل تو سینه خواهد شکافت، عظمت کودک تو آسمان ‏ها را به زانو در خواهد آورد، او کامل کننده دین احمد و سنگ صبور محمد(ص) است کسی که بیابان‏ های خشکِ ظلم و تبعیض را به سر سبزترین باغ‏ های عدالت پیوند خواهد زد.

به یک باره سنگ های خارای دیوارهای بیت العتیق کعبه آغوش گشودند دیوارهای خانه کعبه که مرکز عالم و کانون سکون زمین است با لبخندی لب باز کردند و نام علی(ع) را همچون کلامی مقدس بر زبان آوردند، فاطمه بنت اسد(س) به درون خانه خدا فراخوانده شد تا زیباترین تولد تاریخ بشر به نام مبارک حضرت على (ع) ثبت شود کسی که سرفراز ترین قله معرفت است و به مریدانش می آموخت: رفعت یک انسان در آزادگی اوست.

و ای مولای ما تو به دنیا آمدی از خانه ای که صاحبش تو را برای شگفتی تمام کائنات آفرید گویا صاحب این خانه بیش از همه با تو نرد عشق می باخت که آغاز ماجرایت را از قلب خانه خویش رقم زد.

 

ای مولای ما تو به دنیا آمدی از خانه ای که صاحبش تو را برای شگفتی تمام کائنات آفرید گویا صاحب این خانه بیش از همه با تو نرد عشق می باخت که آغاز ماجرایت را از قلب خانه خویش رقم زد.


سلام بر تو ای هم نام خداوند! سلام بر اسم بی شباهت تو که مظهر العجائب هستی و تلفظ معجزه وار نامت تمام اهریمنان عالم را به ستیز فرا خواند، نامت شمشیر وحی آمیزی است که فاتحانه حق را در دل ها حاکم می کند، نامت تمام قیل و قال های عبث را به سکوت وامی دارد تا خود بر تمام صداها و کلام ها فرمانروایی کند، خوش آمدی ای آغاز ولایت، دنیا چقدر از آینده خویش می هراسید وقتی تو نبودی.

خوش آمدی ای مرد روزهای سخت در راه، حضرت موسی(ع) هارون را داشت و باز در غربت بود، ای یاور و برادر رسول گرامی خداوند، حضرت محمد(ص) اما تو را داشت که بت های کفر را به خاک نابودی می کشاند، حضرت محمد(ص) تو را داشت که کعبه را از هر چه لات و عزی بود می تکاند و پرچم توحید را بر بامش برمی افراشت، موسی(ع) اگر تو را داشت سامری قبیله اش را فریب نمی داد و بنی اسرائیل را گوساله ای زرین از خود بی خود نمی کرد.

خوش آمدی ای نطق بلیغ توحید، تولدت مبارک باد، ای هارون پشتیبان محمد، نگاه کن که حضرت محمد (ص) چگونه دلگرمِ آمدن توست، چگونه لبخند شکر بر لبان مبارکش نشسته است و ذوالفقار بی تاب رخسار تو به آتیه ای می اندیشد که چون عصای موسی در دستان تو اسطوره بیافریند، خروش رعد آسای ذوالفقارت در بدر حماسه بسراید، در خندق در برابر تمامی کفر بایستد، در فتح خیبر آسمان و زمین را به تحسین وادارد.

در زمانی که پادشاهان با لشکر کشی ها و شمشیرها سرزمین ها را فتح می کردند دوست خدا در خانه خدا متولد شد تا از بالای منبر دلها را فتح کند.

 

ای آقای ما امام علی ع نامت تمام قیل و قال های عبث را به سکوت وامی دارد تا خود بر تمام صداها و کلام ها فرمانروایی کند، خوش آمدی ای آغاز ولایت، دنیا چقدر از آینده خویش می هراسید وقتی تو نبودی.


علی(ع) مظهر توحید و جوهره همه انقلاب‌ های توحیدی است، انسانی که رسالت تاریخی تمامی پیامبران الهی در او تجسم یافته، علی(ع) کسی است که نه تنها با اندیشه و سخنش، بلکه با وجود و زندگی ‌اش به همه درد ها و نیازها و همه احتیاج‌ های چند گونه بشری در همه دوره ‌ها پاسخ می ‌دهد و تمام پرسش های بی پاسخ خلقت را به پاسخ می ایستد کسی که خود کعبهِ آرزوهای تمام حق‏ جویان و حقیقت‏ خواهان است، قبله عارفان و خدا پرستان است و مصباح جمال ازلی و گوهر تابناک الهی است.

حضرت علی(ع) توجیه کننده عدل و نشان دهنده عالیترین مظاهر آن بود و دنیا از روزنه وجود علی(ع) به شناخت عدل توفیق یافت، اگر میلاد مبارک این کودک نبود مؤمنان پس از رسول اکرم(ص) ناشناخته می ماندند، قرآن از پراکندگی به یکپارچگی نمی رسید، حق برای چند صباحی مهلت خود نمایی پیدا نمی کرد و هیچ مصداقی برای حکومت عدل پدید نمی آمد.

میلاد پُر برکت این نوزاد، گنجینه بی بدیل خلقتی شد که لبریز از علم عزت عدالت، شجاعت و زُهد و صراط مستقیم است، کسی که اگر شمشیرش نمی بود اساس اسلام استوار نمی ماند و ذوالفقار برترین و گویاترین حدیث مردانگی او و نهج البلاغه گویاترین مرتبه ایمان و علم اوست و نامِ نامیش هم چنان مایه امید و نویدِ شیعیان و محبانش است.

 

در زمانی که پادشاهان با لشکر کشی ها و شمشیرها سرزمین ها را فتح می کردند حضرت علی علیه السلام در خانه خدا متولد شد تا از بالای منبر دلها را فتح کند


ای آقای ما ای کمال تولد انسان، سکوت25 ساله تو بلندترین فریاد تاریخ بود که طنین اش هنوز هم ردِ پای مظلومیت و عدالتت را در بستر تاریخ منعکس می کند، عدالتی که از شرق تا غرب عالم تشنه عدالت علی (ع) است.

ای مظهر رسالتِ تاریخیِ تمامی پیامبران، تمام واژه ‏ها از توصیف عظمت تو عاجزند، تمام عقل‏ ها از درک بزرگی ‏ات قاصرند و تمام قلم ها ناتوان، وقتی خلیفه خدا را شبگرد کوچه پس کوچه ‏های کوفه می بینند که در پی بینوایان است تا شادی را بین کودکان یتیم تقسیم کند.

آه ای روزگار لحظه ای پرده از راز خویش بردار، بگذار این همه مردمان غافل سردرگم بدانند مردی که شب ها نان بینوایان شهر را بر دوش می کشد و سفره هایشان را به بزم رونق می بَرد همین کودک معصومی است که روزها به طمع بیت المال عدالتش را سرزنش می کنند و در تنگناها و فتنه ها تنهایش می گذارند بگذار بدانند مردی را که برای جنگ های ناخواسته بی دلیل سرزنشش می کنند همین سایه معصومی است که شب ها درِ خانهِ بیوه زنان و یتیمان را می کوبد تا لبخند شادی بر رخسار کودکان گرسنه بنشاند.

 

علی(ع) مظهر توحید و جوهره همه انقلاب‌ های توحیدی است، انسانی که رسالت تاریخی تمامی پیامبران الهی در او تجسم یافته، علی(ع) کسی است که نه تنها با اندیشه و سخنش، بلکه با وجود و زندگی ‌اش به همه درد ها و نیازها و همه احتیاج‌ های چند گونه بشری در همه دوره ‌ها پاسخ می ‌دهد


حضرت علی(ع) ولایت آسمان و زمین را در دست داشت و بر دل ها حکم روا بود او گماشته خداوند بر زمین، نگهبان خاک و حجت پروردگار بود او هرگز برای فرمان روایی خود اسباب و بهانه دنیوی نخواست و همواره پا بر جای پای رسول خدا نهاد و هیچ کس در عمل کردن به قرآن از او پیشی نگرفت.

 

میلاد خجسته، پُر برکت و سراسر نورِ مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت بر عاشقان و رهروان راهش و به حضرت ولی عصرآقا امام زمان (عج الله تعالی فرجه) و بر همه مردم ایران و مسلمانان جهان و به مقام معظم رهبری مبارک باد، روز پدر بر همه شما مردم ایران مبارک باد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 98/12/17 :: ساعت 10:1 صبح )


»» پرده پوشی دامن آلودگان را لازمست

پرده پوشی دامن آلودگان را لازمست - چاک در پیراهن یوسف چه محتاج رفوست

 

 

پرده پوشی دامن آلودگان را لازمست چاک در پیراهن یوسف چه محتاج رفوست

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 98/12/17 :: ساعت 1:50 صبح )


»» مادرم روحت شاد

تنها دو روز در سال است که نمی تونی هیچ کاری بکنی یکی دیروز یکی فردا، از یک جائی به بعد مجبور میشی در زندگیت با خاطراتت سر کنی از یک جایی به بعد یادِ نگاه عاشقانه مادرت میشه بزرگترین حسرت زندگی ات از یک جایی به بعد برای دیدن مادرت باید چشمهایت را ببندی تا صورت با وقارش رو در وجودت احساس کنی هر وقت آدم از عالم و آدم خسته میشه باید بره سر قبر مادرش چه نیک زنی بود کلامش نیک وجودش نیک معرفتش نیک، گذر زمان هم جوانیمو گرفت هم عزیزامو گرفت انگار خواب بود وقتی به خودت میای که می بینی همه چیز تموم شده همه چیز، فوت ناگهانی و تلخ مادرم ضربه مهلکی بود که زندگیمو به طرز وحشتناکی تحت تاثیر قرار داد هنوز باور ندارم.

 

هر وقت آدم از عالم و آدم خسته میشه باید بره سر قبر مادرش چه نیک زنی بود کلامش نیک وجودش نیک معرفتش نیک، گذر زمان هم جوانیمو گرفت هم عزیزامو گرفت انگار خواب بود وقتی به خودت میای که می بینی همه چیز تموم شده همه چیز، فوت ناگهانی و تلخ مادرم ضربه مهلکی بود که زندگیمو به طرز وحشتناکی تحت تاثیر قرار داد هنوز باور ندارم.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( پنج شنبه 98/12/15 :: ساعت 8:59 عصر )


»» هفت سال با فاسقان سخن گفته بودند

ما مردم یک روز در خانه نشسته بودیم

صد روز از تدبیر انتظار کشیده بودیم

کسانی که صد روز از تدبیر سخن گفته بودند  

غلط بود چون با فاسقان سخن گفته بودند

قبل از دلواپسی دلاوری را زیبنده خود کرده بودند   

غافل از فیش های نجومی حد خود را گم کرده بودند

دولتمردان یازدهم سه سال با آمریکا مذاکره کردند  

چون جای آشفته خوابیدند خواب شان را آشفته کردند

انقلابیون دلسوز گفتند بچه ها خوب گوش کنید       

گر خوب تهدید کنید لازم نیست عمل کنید

گفتند برجام عیب است و سودی ندارد         

گدائی از یانکی ها عاقبت به خیری ندارد   

لیبرال ها چون به مردم وعده پسا برجام دادند   

داشته های خود را یک جا به کدخدا دادند

برجام اسطوره ساز دولت لیبرال ها شد  

داشته هایش را داد و خود گدای تکنوکرات ها شد

برجام قمار بازی است یک لا قبا   

کی ازش خلاص می شیم ای خدا

برجام در عنفوان جوانی رو دست خورد   

 

چون فریب خورد شکست خورد 

 

گفتند برجام عیب است و سودی ندارد          گدائی از یانکی ها عاقبت به خیری ندارد    لیبرال ها چون به مردم وعده پسا برجام دادند    داشته های خود را یک جا به کدخدا دادند

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( یکشنبه 98/12/11 :: ساعت 3:48 عصر )


»» جمهوری اسلامی یادگاری از حکومت مقتدر الهی

جمهوری اسلامی یادگاری از حکومت مقتدر الهی

 

چندین سال قبل امام خمینی (رضوان الله تعالی) از میان ما رفت و قبل و بعد از فوت امام راحل چندین اسطوره بزرگ انقلاب از میان ما رفتند و به مقام رفیع شهادت رسیدند در یک حادثه دلخراش شهید بزرگوار حاج احمد کاظمی و بعد یکی دیگر از شاگردان مکتب امام راحل شهید بزرگوار حاج حسن طهرانی مقدم و پدر موشکی ایران و همراهانشان شهدای غدیر از میان ما رفتند و حالا هم یکی دیگر از شاگردان مکتب امام خمینی و قهرمان ما ایرانیان به نام حاج قاسم سلیمانی قهرمان مقاومت ملت های منطقه از میان ما رفت ما مردم ایران با شکوهی بزرگ و بی نظیر آنها را تشییع کردیم ولی این اندوهی بزرگ بر دل هایمان برجای گذاشت اندوهی برای ما و شادی برای آنها، چرا که مرگ حق است و بازگشت به سوی پروردگار، اما ما مردم ایران مومن ترین بندگان خدا در زمان معاصر را از دست دادیم.

همه ما روزی از این دنیا خواهیم رفت و بیشتر گناهان ما از آنجاست که این واقعیت بزرگ یعنی مرگ را فراموش می کنیم هزاران انسان از اول پیدایش آمدند که حال نشانی از آنان نیست برخی انسان ها به راه راست هدایت یافتند و برخی نه، چند صباحی دیگر قطعا هیچکدام از ما نیز در این دنیا نخواهیم ماند و به سرای دیگر خواهیم رفت پس باید بکوشیم در کار نیک که تنها چیزیست که با خود خواهیم برد و از تاریخ عبرت بگیریم که کسانی که از گذشتگان خود پند نگیرند خود عبرت دیگران خواهند شد.

این که بر رفتن امام راحل و شاگردان و هم فکران واقعی راه امام بگرییم موجه است اما این تمام دِینِ امام راحل بر گردن ما نیست بلکه تداوم و ماندن در راه آنها که راه خداست اصل است که اینک حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر عظیم الشأن مسلمانان جهان و جانشین خلف امام راحل، راه او را که همان راه خداست را ادامه می دهند و مسلمانان همه عالم را بر زمین سرافراز خواهند ساخت تا نظام جمهوری اسلامی به عنوان یادگاری در تاریخ بشر از حکومت مقتدر الهی بر زمین باقی بماند.

 

آمریکائیان می گویند تحریم هائی که علیه ایران به کار بردیم در تاریخ جهان بی سابقه است و هر کشوری را ظرف چند سال از پا در می آورد، با منطق معمول حرف آنها درست است اما انقلاب اسلامی با خواست و اراده خداوند و بر اساس الهام او شکل گرفته و قرار نیست نشان دهنده حداکثر توان یک رژیم چپاولگر زورگو باشد


 

آمریکائیان می گویند تحریم هائی که علیه ایران به کار بردیم در تاریخ جهان بی سابقه است و هر کشوری را ظرف چند سال از پا در می آورد، با منطق معمول حرف آنها درست است اما انقلاب اسلامی با خواست و اراده خداوند و بر اساس الهام او شکل گرفته و قرار نیست نشان دهنده حداکثر توان یک رژیم چپاولگر زورگو باشد بلکه برای نمایش عظمتِ قدرت پروردگار عالم شکل گرفته است، اینک زمانی است که خداوند لطف و رحمت خود را شامل انقلاب اسلامی ما کرده است تا نشانه هائی از عظمت خود را بر ما نمایان سازد، در آنجا که تدبیر عقل انسان و قدرت او به انتهای خود برسد عظمت اعجاز انقلاب اسلامی نمایان می شود، امروز خداوند می خواهد این انقلاب را به پیروزی برساند تا نمونه ای باشد از حکومت الهی بر زمین که با اعجاز او همراه شده است بزرگی از آن خداست و سپاس او را که هوشمندترین و مقرب ترین بندگانش را به رهبری ما گمارده است. 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 98/12/6 :: ساعت 4:22 عصر )


»» دل به عشق زنده می ماند چه در دل داری؟

دل به عشق زنده می ماند چه در دل داری؟

 

دوازده بهمن 1357 ساعت 30/9 دقیقه صبح، فرودگاه مهرآباد تهران، موعدش رسیده بود در هواپیما باز شد نوری بیرون آمد قامت افراشت? مردی که استقلال و آزادی ایران را با خود به ارمغان آورده بود بر پلکان هواپیما ظاهر شد امام پله ها را پائین آمد حکم پیری داشت که عبا بر می کند شکاف انداخت و از تخته در نفوذ کرد به دلهای مشتاق عاشقانش، همان دم پرنده ای در قفس سینه بال می زد، بال زدن پرنده بیدارمان کرد آمدن امام حلاوت و سُکر صبح را داشت این تن دیگر مال ما نیست پیش از این هم نبود از محفظه چهارم وجود پریده بودیم به شاخه اول، این حالت را از قبل می شناختیم وقتی شعار می دادیم خمینی خمینی قلب ما باند فرودگاه توست یقین آدمی ما همانی نیست که نام ما را داشت پرده ای مخفی تر، تا موعدش نرسد پرده نمی افتد.

زمانی که رژیم ستم شاهی طاغوت، صدای آدمیان معتمد، مومن و انقلابی را در نطفه خفه می کرد امام خمینی (رضوان اله علیه) چون خورشیدی تابان به ایران آمد 12بهمن سال1357 ساعت9.30 دقیقه بامداد بود که امام پا به ایران گذاشت امامی که نه برگشت می شناخت و نه توقف، مقدماتی راهی را هم که در پیش گرفته بود از قبل فراهم کرده بود.

با آمدنش در کمتر از ده روز تندیس های دو هزار و پانصد ساله ظلم و ستم یکی یکی شکسته شد، غول های هزاران ساله باطل و فساد و خفقان در فواره خون شهیدان نابود شدند و سی و شش میلیون نفر مرد و زن ایرانی گرد وجود رهبری می چرخیدند که آرمانی ترین مکتب انسان ساز اسلام را با خود آورده بود.

امام رحمت اله خوب می دانست که رژیم ستم شاهی با پشتیبانی و همکاری سلطه گران قدرتمند در جهان آن روز، اگر به خواسته های نامشروعشان نرسند هر کاری می کنند، حتی صحبت از انفجار هواپیمای امام شده بود تا امام را بترسانند تا به ایران نیاید، یا دیرتر بیاید تا مجالی برای کودتایی همچون کودتای28 مرداد هزار و سیصد و سی و دو داشته باشند، ولی امام با شجاعتی بی نظیر و با اطلاع قبلی در12 بهمن57 وارد ایران شد و خط بطلانی بر رژیم خائن و فاسد ستم شاهی کشید.

امام ثابت کرد که حراست از ارزش های انقلاب تکلیف مردمانی است که با ذوق و شوق و از جان دل با خدا معامله می کنند، و در راه پیشرفت اسلام از مرگ نمی ترسند، خود جلو دار شد ابراهیم وار تبر به دوش گرفت و بُت های طاغوت زمانه را در هم شکست.

 

12بهمن سال1357 ساعت9.30 دقیقه بامداد بود که امام پا به ایران گذاشت امامی که نه برگشت می شناخت و نه توقف، مقدماتی راهی را هم که در پیش گرفته بود از قبل فراهم کرده بود.


مردمی که چهارده سال منتظر ورود امام شان بودند، ولی حالا دیگر انتظار ملت رنج کشیده ایران به پایان رسیده بود، و مراد سینه سوخته مردم ایران وارد فرودگاه مهرآباد شد، قامت افراشتهِ مردی که شرف و عزت و استقلال و آزادی ملت ایران را با خود به ارمغان آورده بود، بر پلکان هواپیما ظاهر شد، ( جاء الحق و زهق الباطل) ، حق آمد و باطل نابود شد، و این اشک شوق بود که از دیده منتظران فرو می غلطید.

ملت ایران در امام راحل چیزی دیدند که کیمیا بود، امام به زندگی ایرانی ها معنی داد با دلی سرشار از خلوص و ایمان و با بُرهانی بُرنده علیه رژیم ستم شاهی در دلش دژی بنا کرده بود از صبر و توکل و امید، مردم ایران با آگاهی کامل امام را به عنوان رهبر خود قبول کردند به قضاوت او اعتماد کردند و تاریخ ثابت کرد که مردم ایران اشتباه نکردند.

امام وارث رسالت و مفسر راستین ولایت بود بیانیه هایش قصیده های بلند آزادی بودند، سخنانش مرهمی بود بر دل های دردمند و قلمش ذوالفقاری بود بر فرق سرِ کفر و نفاق، نگاه مقتدرش ریشه ظلم را خشکاند و ورودش امید و عشق را در دل های مسلمانان و آزادگان جهان روشن کرد.

بزرگ رهبری آمده بود با اندیشه استقلال آزادی ، جمهوری اسلامی و هنوز ده روز به پیروزی انقلاب مانده بود، تهران و همه شهرها و روستاهای ایران همهمه خون بود و گلوله، خیابان هایی که به آتش کشیده شده بودند و دیوارهای سوراخ شده از گلوله های سُربی طاغوت زمان، جوان هایی که هر لحظه در خون خود به خاک می افتادند، شهدائی که عاشقانه در کف خیابانها نگاهشان به افق خیر شده بود و با خود می گفتند، عاقبت امام از راه رسید.

 

امام با شجاعتی بی نظیر و با اطلاع قبلی در12 بهمن57 وارد ایران شد و خط بطلانی بر رژیم خائن و فاسد ستم شاهی کشید امام ثابت کرد که حراست از ارزش های انقلاب تکلیف مردمانی است که با ذوق و شوق و از جان دل با خدا معامله می کنند و در راه پیشرفت اسلام از مرگ نمی ترسند


امام ثابت کرد که برای رسیدن به تمدن اسلامی باید از هزاران گلوله عبور کرد تا به پیروزی رسید، امام می گفت مسلمانان یک هدف مشترک دارند که می توانند با هم به آن هدف برسند، امام راحل گوهر بی همتایی بود که خداوند بزرگ به خاطر شایستگی مردم ایران به آنان هدیه کرده بود، و این فرموده همان امام راحل است که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد، و هنوز هم طنین صدای امام توسط جانشین خلف به حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) فریاد زده می شود و در جهان می پیچد.

تکلیف میثاقی که مردم ایران با امام بستند جاودانه است و هبچ تیغی نمیتواند رشته ارادت مردم ایران به امام شان را ببُرد، امام راحل همان منجی ابوالبشری بود که ظهور کرد، و با ورودش به ایران عزت مردم را افزایش داد، اعتماد و خودباوری را به زندگی مردم ایران برگرداند، ملت ایران به  دنبال مرهمی بودند تا جراحت دلهایشان را درمان کنند و امام همان مرهم دل مردم ایران بود ایشان به عنوان فقیهی ژرف نگر و حکیمی خردمند و سیاستمداری دوراندیش و عارفی الهی توانسته بود در پرتو مناجات های شبانه و توکل و معرفت و اخلاص به منبع نورانیت الهی و اقیانوس بی کران عرفان و معنویت متصل گردد.

امام راحل رهبری بود که نمونه ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت امام آمده بود تا اعتماد و خودباوری را به زندگی مردم ایران برگرداند و چنان روحیه مردم را بالا برد که شعار ما می توانیم را به یک باور ملی و فراگیر ایرانی تبدیل کرد، امام به جهانیان فهماند که تنها اسلام است که مایه سعادت بشر است، و پیروزی واقعی وقتی است که اسلام، با همه ابعاد و احکامش در ایران پیاده شود، و پیروزی نهایی زمانی است که اسلام در همه اقطار عالم حکومت کند.

 

ملت ایران در امام راحل چیزی دیدند که کیمیا بود، امام به زندگی ایرانی ها معنی داد با دلی سرشار از خلوص و ایمان و با بُرهانی بُرنده علیه رژیم ستم شاهی در دلش دژی بنا کرده بود از صبر و توکل و امید


امام شخصیتی است که هر چه کرد برای خدا و در راه خدا بودحتی دشمنی امام با غرب هم برگرفته از تعالیم الهی بود امام در دشمنی خود نیز خلوص نیت داشت امام فراتر از زمان می اندیشید و در بعد مکان نمی گنجید او توانست اثر بزرگی در تاریخ جهان برجای بگذارد.

با ورود امام به ایران، غرور ملت ‏های مستضعفی را که قرن های زیادی را مورد ظلم قرار گرفته بودند را به آنان باز گرداند، امام نه تنها توانست سرنوشت کشور ایران را تغییر دهد، بلکه میلیون‏ها انسان راه گم ‏گشته، در برهوت جاهلیت عصر مدرن را، به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتا پرستی و اسلام ناب فراخواند ، ماهیت انقلاب اسلامی جهانی است و منحصر به یک ملت نژاد و سرزمین خاص نمی باشد.

سلام و صلوات خدا بر روح بزرگ امام راحل که گوهر یگانه ای بود که در ظلمت تاریخ معاصر جهان درخشید و با مجاهدت های بزرگ و فداکاری ها و رهبری های قاطع خود اسلام را دوباره در عالم زنده کرد و ندای تکبیر و توحید را به گوش جهانیان رساند مجد و عظمت مسلمانان را به آنها باز گردانید و فریاد کوبنده اش دل های مستکبران ابرقدرت را به لرزه درآورد مردی که جهان را زیر پر و بال ایمان خویش گرفت انقلابی که به رهبری امام خمینی روی داد متعلق به همه تمدن بشری است.

 

تکلیف میثاقی که مردم ایران با امام بستند جاودانه است و هبچ تیغی نمیتواند رشته ارادت مردم ایران به امام شان را ببُرد، امام راحل همان منجی ابوالبشری بود که ظهور کرد و با ورودش به ایران عزت مردم را افزایش داد اعتماد و خودباوری را به زندگی مردم ایران برگرداند


خوش آمدی به وطن ای بزرگ رهبر مجاهد، درود بر آمدنت، سلام خدا بر روح ریحان تو باد، ای امام عاشقان و مُصلحان، روح بزرگت شاد باد ای بت شکن زمان، خدایا روح بلند امام را از ما راضی نگه دار، خدایا به ما یاری بده تا بتوانیم راه امام و شهیدان انقلاب رو ادامه بدهیم، از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و میثاقی که با امام راحل و جانشین عزیز و صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی) بسته ایم را جاودانه کنیم.

دوازده بهمن، روز بازگشت پیروزمندانه و شکوهمندانهِ حضرت امام خمینی رحمه الله به وطن فرخنده باد، روز آزادی ایرانیان از چنگال اسارت دیوان و دَدان مبارک باد، و دهه مبارک فجر در چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر همگی مردم ایران و مسلمانان و آزادیخواهان جهان مبارک باد.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 98/11/12 :: ساعت 5:4 صبح )


»» نقش آفرینی کوثر قرآن

ای سرور و سیده دو عالم یا فاطمه الزهرا (سلام اله علیها) چگونه تو را زخم زدند که رخ از اهل زمین پنهان کردید و فرمودید شبانه و پنهان دفن شوید، در همین روزها بود که غاصبان خلافت شما بانوی دو عالم را زیرفشار سخت و ضربات روحی و جسمی شدید بدن و روح شما را مورد هجوم قرار داده بودند و شما در هم شکسته و بیمار گشته بودید و حزن و اندوه بر هستی تان فرو رفته بود.

بعد از درگذشت ملکوتی فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بشریت سرگشته به دنبال مرهمی است تا زخم نبود روح بخش ایشان را در عالم فانی التیام بخشد و امروزه ما شاهد تلاش انسان ‌های پاکی هستیم که به دنبال معنویت حضرت فاطمه (س) در رفتار روزمره خود هستند، چرا که وجود مبارک حضرت فاطمه (س) تنها یک تفکر، یا تصورِ یک حقیقتِ حیات بخش نیست، بلکه تجسمی عینی و زنده از برکت بسیار ارزشمند خداوند بر انسان است اگر تا قبل از حضور ایشان در عالم خاکی انسان معناگرا مجبور بود گوشه‌ هایی از نعمت یک زن مقدس را در اسطوره‌ ها، الهه‌ ها و افسانه‌ ها جستجو کند یا متوسل به پاکدامنی حضرت مریم(ع) یا خردمندی آسیه و وفاداری سارا شود، بعد از تجسم خاکی و عینی حضرت فاطمه (س) برای انسان کمال‌ گرا یک الگوی زنده و جاوید پدید آمد و آن شخصیتی والا به نام حضرت فاطمه (سلام اله علیها) دختر رسول اکرم (ص) بود که در دامان مادری بزرگ شده بود که حضرت محمد (صل اله علیه و آله و سلم) از آن دامان به معراج رفته بود.

ای بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) اگر خداوند شما بزرگوار پر برکت را برای آن مقطع زمانی پس از وفات رسول خدا (ص) انتخاب نکرده بود و مبارزات شما علیه غاصبان خلافت نبود اسلام ناب تداوم نمی ‏یافت، سلامت دین و اصالت اسلام در خطر جدی قرار می ‏گرفت، امامت و رهبری معصوم برای همیشه از میان ما می ‏رفت و ره‏ آورد رسالت نابود می ‏گشت.

برای ارزیابی نتیجه مبارزات حضرت فاطمه (س) باید برای نسل امروز و زنان امروز روشن شود مگر مهاجمان چه می ‏خواستند؟ اهداف اصلی و عمق توطئه غاصبان خلافت چه بود؟ مهم تر اینکه آیا آنها توانستند به اهداف  خود برسند و شما بزرگوار چقدر با اهداف شوم آنان آشنا بودید و چگونه با آنها به نبرد برخاستید و سرانجام کدامیک پیروز شدید؟.

شما بانوی دو عالم حضرت فاطمه (سلام اله علیها) در بیت نبوت بزرگ شده بودید و در دوران یازده ساله حکومت اسلامی در کانون و مرکز اصلی حوادث مهم سیاسی و اجتماعی مدینه قرار داشتید و با تیزبینی و هوشیاری فوق العاده خودتان تمامی جریانات آشکار و پنهان را می شناختید از ویژگی های افراد مؤثر نیز آگاهی کامل داشتید، از یک سو پدر گرامی تان رسول خدا (ص) را دیده بودید که برای تداوم صحیح حکومت اسلامی و بالندگی و رشد آن تدابیر مختلفی می اندیشند تا زمینه سازی های لازم را برای امامت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) بعد از خود فراهم کنند و از سوی دیگر شاهد نگرانی های رسول خدا (ص) و یاران نزدیک ایشان از وجود جریانات مخفی و مرموز در بطن جامعه بودید که در صدد بودند با دستیابی به قدرت مسیر حکومت اسلامی را تغییر دهند.

ره‏ آورد مبارزات شما بانوی دو عالم باید بهتر روشن گردد زمانی که کودتاگران مغضوب شده به خانه وحی حمله کردند و درب خانه را به آتش کشیدند، تنها مدافع حیدر که پا به میدان گذاشت، شما معصومه خدا بودید، بزرگ بانوی دو جهان و آگاه به مسائل سیاسی و روشهای استعماری کودتاگران بودید و همه‏ آنها را به بن بست کامل کشانده بودید و راه چاره‏ ای جز رسوائی برای آنان باقی نگذاشته بودید، شما کاری کردید که غاصبان خلافت با دست خویش ماسکهای دروغین و متظاهرانه خود را کنار زدند.

 

ای بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) اگر خداوند شما بزرگوار پر برکت را برای آن مقطع زمانی پس از وفات رسول خدا (ص) انتخاب نکرده بود و مبارزات شما علیه غاصبان خلافت نبود اسلام ناب تداوم نمی ‏یافت، سلامت دین و اصالت اسلام در خطر جدی قرار می ‏گرفت، امامت و رهبری معصوم برای همیشه از میان ما می ‏رفت و ره‏ آورد رسالت نابود می ‏گشت.


در آن لحظه ‏های حساس که به خانه ولی اله اعظم حضرت علی (ع) حمله کردند تا خانه را آتش بزنند، نقش شما حضرت زهرا (س) و نقش آفرینی کوثر قرآن روشن می ‏شود، غاصبان خلافت فکر همه چیز را کرده بودند، گفتند دو راه بیشتر وجود ندارد، یا علی (ع) دست به شمشیر می برد عده ای زیادی را می کشد بعد خودش هم کشته می شود یا بیعت را قبول می کند، راه سومی برای حضرت علی (ع) وجود نداشت.

ولی شما حضرت فاطمه الزهرا (س) با عرفان و معنویتی که از قرآن داشتید، باصبر و تحملی که از رسول خدا (صلی اللَّه علیه و آله و سلم) به یادگار گرفته بودید و با جسارت و شجاعتی که از علی (علیه‏ السلام) آموخته بودید در برابر یورش ‏و هجوم آنان ‏ ایستادید و در حالیکه مقابل شمشیر برهنه‏ دشمن ایستاده بودید از ولایت دفاع می ‏کردید و امام خود را نجات می ‏دادید.

در حالیکه حضرت على (ع) مأمور به سکوت بود ولی دشمنانش که احزاب شکست خورده‏ دیروز و کودتاگران امروز سقیفه بودند مصمم به گرفتن خلافت ‏بودند آنها قدرت را به دست گرفته و از انجام هیچ خلافی پروا نمی ‏کردند و امام علی (ع) نیز مأمور به سکوت بود، هر گونه برخورد به صلاح اسلام عزیز نیست پس چه باید کرد؟.

هر لحظه تهاجم و یورش امکان ‏پذیرتر می شود، حالا چه کسی باید از حریم ولایت دفاع کند؟ چه کسی باید از امامت، ولایت و حرمت اهل ‏بیت پیامبر (ص) حمایت کند؟ چه کسی و با چه مقام و ارزشی باید در برابر فتنه ‏ها و آن همه تهاجمات بایستد و قامت خم نکند؟ چه کسی باید نقاب از چهره‏ مدعیان دروغین اسلام و ایمان بردارد؟ و ماهیت احزاب شکست خورده دیروز و مهاجمان بی ‏پروای امروز را افشا کند؟ ثابت کند که آن همه ادعاها و شعارها تظاهری بیش نیست.

سران کودتاگر سقیفه می ‏دانستند سیلی و شلاق زدن دختر پیامبر اسلام (ص) که ده‏ها حدیث و روایت و سوره که در فضیلت او و در میان مردم دور و نزدیک انتشار دارد یک خودکشی سیاسی است و برای آنها بسیار گران تمام می ‏شد آنها نمی خواستند ماهیت نفاق ‏گونه خود را به همگان نشان دهند خیلی تلاش کردند این کار را نکنند ولی حضرت فاطمه (س) ماهیت نفاق گونه آنها را برای همیشه تاریخ برملا ساختند.

ابتدا انواع تهدیدها کردند فایده‏ نداشت، هیزم برای آتش زدن درب خانه آوردند و تهدید کردند تأثیری نداشت و شما سرور و بانوی دو جهان مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی در دفاع از امام زمان تان و برای برپایی امامت و زنده کردن غدیر خم در برابر مهاجمان محکم ایستادید، درب خانه را آتش زدند درب نیم سوخته را بر بدن مبارک شما کوبیدند و در بین در و دیوار و با ضربت ‏های وحشتناک، محسن هفت ماهه شما را شهید کردند و شما تا وقتی بیهوش نشده بودید دفاع را ادامه می دادید و هر بار که شما بزرگ بانوی دو عالم امام زمان تان را به سوی خود می‏ کشیدید دهها نفراز روبهان سیاه دل بر زمین می ‏ریختند و آبروی نداشته سردمداران رو سیاه سقیفه یکجا لگد مال می‏ شد که چطور یک زن در برابر آن خناسان چون شیر می ایستد و امام خود را از دست آن همه مهاجم بی ‏پروا و بزدل نجات می دهد.

 

هیزم برای آتش زدن درب خانه آوردند و تهدید کردند تأثیری نداشت و شما سرور و بانوی دو جهان مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی در دفاع از امام زمان تان و برای برپایی امامت و زنده کردن غدیر خم در برابر مهاجمان محکم ایستادید، درب خانه را آتش زدند درب نیم سوخته را بر بدن مبارک شما کوبیدند و در بین در و دیوار و با ضربت ‏های وحشتناک، محسن هفت ماهه شما را شهید کردند و شما تا وقتی بیهوش نشده بودید دفاع را ادامه می دادید


این واقعه را همه دیدند، تاریخ ‏نویسان در کتب تاریخ نوشتند، بینندگان در شهرها و دیار آن روز نقل ‏کردند در تمام مدینه و شهرهای اطراف این خبر برق‏ آسا بگوش همگان رسید، همه فهمیدند سران کودتاگر سقیفه تنها چند روز بعد از وفات پیامبر اسلام (ص) دست به شمشیر و شلاق برده اند و دختر گرامی رسول خدا را کتک زده اند بچه اش را سقط کرده اند و درب خانه اش را آتش زده و باعث شهادت جانگداز آن بانوی گرامی شده اند.

حضرت فاطمه (س) با پهلوی شکسته و دردهای جانکاه پس از سقط جنین، با بازوی ورم کرده باز هم دست از دفاع برنداشت وارد مسجد شد و تهدید به نفرین کرد و هشدار داد که امام را به سلامت به منزل می رساند و این کار را انجام داد.

حضرت فاطمه (س) خط جدیدی را ظاهر نمود ایشان نگذاشت خلافت بر پاشنه کودتاگران سقیفه بگردد و یاران واقعی حضرت علی (ع) در گمراهی بمانند، لذا جریانی را ظاهر کرد که قداست دروغین خلیفه های اول و دوم را زیر سوال برد، چرا که آنها بامقدس ترین زن در جهان اسلام رو به رو شدند، حضرت فاطمه (س) با شهادت خود و فرزندحامله اش خیانت آنان را برملا کرد.     

از این به بعد بود که مسلمانان راه واقعی اسلام ناب را پیدا کردند و این اساسی ترین کار حضرت فاطمه (س) بود، دیگر سلمان، اباذر، عمار و همه یاران علی (ع)حیران نبودند که باید چه کار کنند و جایگاه حضرت علی (ع) و امامان بعد از او تثبیت شد و حضرت فاطمه (س) اولین شهید راه امامت گشت، آری حضرت فاطمه (س) در چهره بزرگترین حامى و پشتیبان از امام زمان خویش ظاهر شد سند حقانیت امیرالمؤمنین (ع) و مظلومیت آن بزرگوار را با خون خود مُهر زد و ابدیت بخشید.

حضرت زهرا (س) مى ‏خواست با طرح این سؤال در اذهان مردم، که چرا تنها یادگار رسول خدا (ص)، قبرش را پنهان نموده است آنان را به فکر وادارد تا خود به دنبال جواب رفته و مسببین اصلى را بیابند، از همین روست که مى ‏بینم برخى، برخى دیگر را ملامت مى ‏کردند که تنها دختر پیامبر رحلت کرد و با خلفا قهر بود و به هیچکدام از آنان اجازه حضور در دفن و نماز نداد و حتی قبرش را هم از آنان پنهان نمود.

حضرت فاطمه (سلام ‏اللَّه ‏علیها) نمى ‏خواست دشمنانش که دشمنان خدا و رسولش بودند بر سر مزارش نماز بخوانند و بدین وسیله عوام‏ فریبى کنند، این مسئله آن قدر بر خلفای غاصب سنگین و گران آمد و از عواقبش بیم داشتند که به خواست عُمر تصمیم گرفتند چهل قبر را نبش قبر کنند تا قبر حضرت فاطمه (س) را پیدا کنند تا برجنازه‏ اش نماز بخوانند که از هیبت و فریاد تهدید حضرت على (علیه ‏السلام) ترسیدند و ازبیم فتنه‏ اى بزرگتر پا عقب کشیدند.

امروزه توجه ویژه به سیره و مقام حضرت صدیقه‌ کبری (سلام الله علیها) برای ما به آن جهت بسیار مهم است که حضرت فاطمه الزهرا (س) ما را به تاریخ مردمی در هزار وچهار صد سال قبل می برند که مردم نتوانستند در زیر سایه‌ اسلام واقعی، سرنوشت خود راتعیین کنند و حضرت زهرا (س) با اعتراض ‌های خود به وضعی که بعد از رحلت رسول خدا(ص) پیش آمد، ما را متوجه شرایط تاریخی آن زمان نمودند و حقایق تاریخی آن زمان رابا شهادت خود و فرزند گرامیشان برای همیشه تاریخ، روشن و زنده ساختند و توطئه غاصبانه خلافت را افشا کردند.

 

حضرت فاطمه (س) خط جدیدی را ظاهر نمود ایشان نگذاشت خلافت بر پاشنه کودتاگران سقیفه بگردد و یاران واقعی حضرت علی (ع) در گمراهی بمانند، لذا جریانی را ظاهر کرد که قداست دروغین خلیفه های اول و دوم را زیر سوال برد، چرا که آنها بامقدس ترین زن در جهان اسلام رو به رو شدند و این اساسی ترین کار حضرت فاطمه (س) بود


می ‏بینیم که در مقابله با مهاجمان، حضرت فاطمه سلام اله علیه توانستند ماهیت شرک و نفاق را در نمایش ماندگار تاریخ به همگان نشان دهند و قانونی بودن حکومت ابوبکر را زیر سؤال ببرند و به بهترین شکل ممکن از حریم ولایت دفاع کنند، راه رسالت را تداوم ببخشند و با سفارش به پنهان کردن مزار خود، منتظران فرصت و خیانتکاران تاریخ را برای همیشه تا ظهور فرزندشان حضرت مهدی (عج اله تعالی) رسوا کنند.

فاطمه (س) شهید شد تا اسلام و عترت زنده بماند، محسن خود را در خط مقدم تقدیم خدا کرد، تا حضرت علی (علیه ‏السلام) و امامت و ولایت پایدار بمانند، کتک خورد تا به اسلام و قرآن لطمه ‏ای وارد نشود، و ارزشهای اسلامی مسخ نگردد، ای بزرگ بانوی دو جهان یا فاطمه جان (س) در راه دفاع از امامت پهلویت را شکستند، ولی نتوانستند عزمت را در دفاع از حقانیت غدیر بشکنند آنها فقط خشم خدا رابرای خود خریدند.

یا فاطمه الزهرا (س) چه ظلم‌ها که بر تو نرفته است، چه حقایقى که در مقابل دیدگان تو تحریف نشده است و تو ای حبیب و دخت گرامی پیامبر خدا (ص) چه خوب که این اعتراض افشاگرانه را بر پیشانى تاریخ حک کردى و دشمن را بر کرسى رسوایى تاریخ جاودانه نشاندی.

ای دخت رسول خدا (ص) یا فاطمه جان (س) این اعتراض تو در تشییع شبانه‌ ات و در مخفى کردن قبرت اگر چه تاریخ را از تحریف مصون ‌داشت و فریاد تظلم تو را برجهانیان تا ابد طراوت می ‌بخشد اما سنگین ‌ترین غم شیعیان تو گشت و عظیم ‌ترین درد اسلام و بزرگ ‌ترین اندوه انسانیت شد.

 

حضرت فاطمه (س) شهید شد تا اسلام و عترت زنده بماند، محسن خود را در خط مقدم تقدیم خدا کرد تا حضرت علی (علیه ‏السلام) و امامت و ولایت پایدار بمانند کتک خورد تا به اسلام و قرآن لطمه ‏ای وارد نشود و ارزشهای اسلامی مسخ نگردد، ای بزرگ بانوی دو جهان یا فاطمه جان (س) در راه دفاع از امامت پهلویت را شکستند، ولی نتوانستند عزمت را در دفاع از حقانیت غدیر بشکنند آنها فقط خشم خدا رابرای خود خریدند.


اینک رهروان راستین بزرگ بانوی دو عالم با شما تجدید عهد می کنند که به تاسی از اسوه صبر و بردباری و ظلم ستیزی با بیدادگری و تعدی و تجاوز بجنگند و از حریم ولایت و امامت تا پای جان ایستادگی نمایند.

 

فرا رسیدن شهادت جانسوز یگانه یادگار پیامبر اکرم، میوه دل رسول خدا، همسر ولایت، ‌مادر امامت، اسوه حجاب و عفت، یگانه همتای امیر مؤمنان، حضرت فاطمه الزهرا(س) را به همه پیروان راهش و به قائم آل محمد (عج تعالی فرجه الشریف) و به رهبر بزرگوار جهان اسلام امام خامنه ای (مد ظله العالی) و به همه شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان و مردم عزیز ایران تسلیت عرض می نمایم.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 98/11/8 :: ساعت 11:4 صبح )


   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

رانده شدن کشتی حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا
برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 121
>> بازدید دیروز: 73
>> مجموع بازدیدها: 368355
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب