سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با عصمت همراه است . [امام علی علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ویروس عقب مانده و تکفیری وهابیت

مذهب شیعه در جبهه مقاومت دوستدار اهل بیت علیهم السلام است و در ماه محرم از پیشوای خود امام حسین (ع) یاد گرفته است که پیروزی در متن فداکاری و خون به دست می آید و در همان یک نیم روز در عاشورا، امام حسین (ع) با قیام خود در مقابل طاغوت، تعلیم سازندگی و کوبندگی به مسلمانان و آزادگان جهان داد و راه فنای ظالم و شکستن ستمکار را به فدایی دادن و فدایی شدن دانست واین خود سرلوح? تعلیمات اسلام ناب شد برای همه مسلمانان جهان تا آخریت زمان.

ای شیعیان برادران آگاه و با ایمان و ای برداران بزرگوار محترم اهل سنت، امروز جبهه مقاومت در سوریه با قومی می جنگند که نه دین دارند و نه اخلاق و نه انسانیت، شیعیان ایران و عراق و لبنان و سوریه و برادران شریف اهل سنت امروز در معرض خطرناکترین آزمون تاریخند، امروز روز جهاد در راه دفاع از ناموس اهلبیت صلوات الله علیهم است، امروز بانگ هل من ناصر ینصرنی حسین از همه زمانها بلند تر شنیده می شود.

امروز در مقابل اسلام ناب غول ضاله وهابیت قرار گرفته است، این مولود جهل عرب در اوایل هزاره بیستم بود که به خاطر اقتصاد قوی نفتی و به کمک انگلیس توانست موجودیت نکبت بار خودش را در سراسر حجاز و مناطق نفت خیز شیعیان در شرق عربستان گسترش دهد، این کوتاه نظران تنگ بین جاهل و متعصب با تعصبات قومی و نژادی و با همراهی سیاست های استعمارگران و صهیونیست جهانی برای نابودی اسلام ناب محمدی به خصوص تشیع و خاندان اهل بیت پیامبر (ص) همصدا و هم قسم شده اند، اینان حتی نسبت به سایر اهل تسنن هم چنین دشمنى‌ای دارند آنها مظهر شیعه را ایران اعلام می کنند و اینکه ایران عجم است و اگر دقت کنیم متوجه میشیویم که وهابیون تعصبات مذهبی را با چاشنی ناسیونا لیستی عربی قاطی کرده و آن را علیه ایران و شیعیان طرفدار ایران با قساوت و بی رحمی و سر بریدن انسانهای بی گناه به تصویر می کشند .

سران این فرقه ضاله برای منحرف کردن فکر جوانان خام به آنها القا می کنند که این عجم‏ها بودند که ملک عرب را از بین بردند و پای مغولان را به ملک عرب باز کردند و به همین دلیل به هواداران خود می آموزند در مواجهه با ایرانیان برای خود حق انتقام قائل شوند تا باعث نزدیکی آنها به قرب الهی شود، این فرقه ضاله ایرانیان و شیعیان را رافضی یعنی بی دین نام می برند و عالم نمایانشان هم مثل آب خوردن فتوای قتل شیعیان را صادر می کنند.

در حالی که آنها باید بدانند که اگر مقصد نجات قدس است آنها چقدر به این مقصد نزدیک شده اند آنان در تمام مدت عمر خود از زمان پیدایش فقط به فقط آلت دست بیگانگان برای برادر کشی در پاکستان و عراق سوریه و غیره... بوده اند از سوی دیگر هر کجا شیعه و حتی برادران سنت اهل مقاومت برای دفاع از اسلام و مسلمین برای اسلام و حق قانونی خود علیه غربی ها قد علم کنند، غربی‌ها بلافاصله پای وهابیت را در آنجا باز کرده و از آن‌ها حمایت می کنند.

 در حالی که وهابیان هرگز نسبت به مصالح عظیم جامعه مسلمانان نه اندیشیده اند و نه قدمی برداشته اند، آن‌ها نه فقط به فکر جلوگیری از نفوذ استعمارگران در کشورهای اسلامی نبوده‌اند که حتی پای آنها را به منطقه باز کرده اند، آن‌ها در برابر نفوذ صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اسلامی هیچ واکنشی از خود نشان نداده‌اند، آیا جای تعجب نیست که اینان که این‌قدر که از بوسیدن قبر پیامبر خدا(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) عصبانی می‌شوند، چرا از محاصره اقتصادی کشورهای اسلامی ناراحت نمی شوند؟ چرا سران این فرقه ها در فلسطین اشغالی به صهیونیست ها برای ساختن شهرک سازی سرمایه گذاری می کنند، وهابیت در عین حال که ظاهرا با غرب جنگ و نزاع دارد به عنوان ابزاری مهم در مقابل وحدت جهان اسلام و شیعه همچنان مورد حمایت غربیها می‌باشد .

در حقیقت وهابیت در ظاهر با غرب، جنگ و نزاع دارد البته شاید اوایل حرکت هایی کوچکی علیه غرب انجام داد ولی تا الان یک تیر هوایی هم به سمت اسرائیل دشمن اصلی مسلمانان شلیک نکرده است، سالهاست که القائده که خاستگاهشان عربستان با معنویت وهابیت است با همکاری غرب از طالبان افغانستان گرفته تا ارسال سلاح به دستور آمریکا برای تروریست های القائده ای و سلفی و تکفیری در سوریه همکاری بسیار نزدیکی دارند اینک برای همه ملت های منطقه و حتی جهانیان روشن شده است که غرب به خصوص امریکا از القائده و تروریست ها تکفیری به عنوان ابزاری مهم در مقابل وحدت جهان اسلام علیه اتحاد شیعیان و برادران اهل سنت استفاده می کنند.

تروریست های القائده مورد حمایت غربیها و حمایت مالی عربستان و قطر می ‌باشند و تنها اختلاف سران عرب با امریکا در مورد القائده و همه گروههای تکفیری این است که غرب نمی خواهد بدون خواست و اراده آنها، سران بی تدبیر عرب، تروریست ها را بیش از اندازه مسلح کنند که بعدها خود امریکا هم نتواند آنها را مهار کنند، اختلاف کنونی امریکا و عربستان و قطر هم در مورد تروریست هایی که وارد سوریه کرده اند فقط بحث بر سر چه سلاحی و چه اندازه سلاح دادن به تروریست هاست نه اینکه مخالف اقدام همدیگر علیه جبهه مقاومت و کشتن انسانهای بی گناه باشند.

از بزرگ‌ترین و کثیف‌ترین و قدرتمندترین فرقه‌های دست نشانده در تاریخ اسلام که با پشتوانه های مالی انگلیسی و یهودیان به وجود آمد می توان به همین وهابیت اشاره کرد که این نام را شیعیان و اهل سنت بر آنها نهاده‌اند در حالی که آنها خودشان را سلفی می‌دانند مبارزان وهابیت از جاهل‌ترین افراد احساسی تشکیل می‌شوند و می‌توانند بسیار خطرناک باشند، همانطور که در طول تاریخ نه چندان دراز وهابیت نشان داده شده حاصل تفکر وهابیت از اغاز پیدایشش در هر کجا که نگاه کنید می بینید فقط جنگ و برادرکشی به شکلی وحشیانه، جهالت گونه و کینه توزانه بوده که نشان می دهد از اعراب جاهلی تقلید کرده اند و متاسفانه همه این اقداماتشان فقط به فقط به نفع دشمنان اسلام و به شدت به زیان مسلمانان بوده است.

مطابق ایدئولوژی القاعده مرز میان انسان‌ها را اعتقاد یا عدم اعتقاد به اندیشه آنان مشخص می‌کند و کسانی که از مکتب فکری آنان پیروی نکنند تحت عنوان کافر، مشرک و منافق مشمول قوانین وضع ‌شده و سختی قرار می‌گیرند بر همین اساس دوستی و دشمنی آنها با محوریت اعتقادی تعریف می‌شود، به این ترتیب که هم فکران ایدئولوژیک ما دوست و کسانی که اندیشه دیگری دارند دشمن تلقی می‌شوند، سلاح وهابیت نه فقط علیه شیعیان، که بر علیه تمامی مسلمانانی است که ایده های آنان را باور ندارند و در این مصاف، جعفری با شافعی و مالکی و حنفی و ... هیچ فرقی با هم ندارند.

نیت و هدف کشورها و گروه هایی که به تربیت این تروریست ها می پردازند به وسیله ی آنها آشوب به راه می اندازند تا عقب ماندگی ملت ها را برای اربابانشان تضمین کنند و اکثر شخصیت های وهابیون سطحی نگر هستند و تاکنون حتی یک عالم واقعی و سرشناس از درون این فرقه ضاله بیرون نیامده است، آنهایی که از نزدیک این انسان‌ها را دیده‌اند و با آنها معاشرت داشته اند، به خوبی تأیید می‌کنند که اینان انسان ‌های بسیار تند، بد اخلاق، خشن، اکثرا کم ‌سواد و بسیار سطحی نگر و افراطی هستند.

همین تروریست هایی که هم اینک در سوریه می جنگند به هیچ کشوری وفادار نیستند و وفاداری آنان تنها برای کسانی است که حمایت مالی و تسلیحاتی بیشتری از آنان بکنند، این گروه های تروریستی از حمایت های قطر و عربستان سعودی برخوردارند ولی به ادامه حمایت مالی و تسلیحاتی قطر و عربستان اعتمادی ندارند و می خواهند در منابع مالی خود خودکفا باشند به این دلیل شاهد درگیری و کشتار میان این گروه ها در سوریه برای سیطره بر دارایی های خصوصی و عمومی کشور سوریه هستیم.

اینک در این برهه از زمان به راستی میتوان ادعا کرد که تمامی جهل مدرن عربی در قالب وهابی، تکفیری، طالبانی و سلفی و القائده ای با کمک های مستقیم و علنی سلطه طلبان و مستکبران جهان و صهیونیست های جنایتکار جهانی با تمام قوا در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) به رهبری جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند و چون خود را در حال شکست خوردن در سوریه می بینند با طولانی کردن جنگ و استفاده از بمب های دست ساز شیمیایی اخرین تیرهای در ترکش خود را رها کرده اند و هم اینک اوج این جنگ وحشتناک در اطراف دمشق در جریان است.

هر چند برگه برنده عربستان و قطر و شیوخ فاسد سران مرتجع عرب منطقه علیه مقاومت پول های نفتی و در دست داشتن مفلوکان عقیدتی و جهادگرانی تروریست هستند که با یا رب یا رب و به برای رسیدن به بهشت به ابلیس میرسند و فقط با فشار قبر این مرض شان درمان می شود ولی هم اکنون باید مهمترین دغدغه برای نخبگان سیاسی ایران باید این باشد که درک درستی از این دشمن داشته باشند چرا که این تروریست ها که با الله و اکبر سر مردم بی گناه را می برند عناصر قسی و القلبی هستند که باید با اینان با زبان زور گفتگو کرد.

این روزها که ارتش و نیروهای مردمی در سوریه که در حال نابود کردن این فرقه های ضاله هستند سخن از حمله آمریکا به سوریه است در حالی که این نخستین بار نیست که مسئله حمله نظامی به سوریه مطرح می‌شود هر زمانی که اوضاع بر خلاف خواسته آنها پیش برود و هر زمان که خودشان را در حال تضعیف شدن و نابودی ببینند بلافاصله سران مرتجع و منفور منطقه برای نجات این تروریست ها، با ایجاد رعب و وحشت و با همکاری رسانه های غربی و خارجی صحبت از حمله نظامی به سوریه می کنند تا بتوانند برای خود زمان اندکی بخرند.

ایران به دلیل پیام و ارزش هایی که بر آنها تأکید می کند، توانسته در جهان اسلام و امت اسلامی الگو باشد اینکه چگونه اسلام می تواند به یک مکتب سیاسی اجتماعی و حتی مکتب علمی تبدیل شود تا بتواند پاسخ گوی نیاز های امروز امت اسلامی باشد، برای جهان اسلام مهم است، معنویت انقلاب اسلامی میان ملت های منطقه محرز است و حمایت توده های مردم و نفوذ قدرت نرم جمهوری اسلامی در جغرافیای جهان اسلام، مصونیت دیگری را برای دفاع در مقابل قدرت نرم و سخت دشمنان اسلام ناب ایجاد کرده است که توانسته توطئه های جبهه غربی عربی ترکی را علیه ایران خنثی کند.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 92/6/5 :: ساعت 7:49 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

رانده شدن کشتی حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا
برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 28
>> بازدید دیروز: 73
>> مجموع بازدیدها: 368262
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب