سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لغزش دوستت را برای هنگام یورش دشمنت، تحمّل کن . [امام علی علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» معرکه برجام

 

مردم ایران و رزمندگان اسلام از معرکه برجام فهمیده اند که دشمن شان، آمریکا و اسرائیل سخت وحشت کرده اند و می خواهند با تفرقه بین مردم ایران و نفوذ در داخل و متن جمهوری اسلامی ایران ترس خود را چاره کنند، امروز به بهانه نقض برنامه موشکی و فردا به بهانه نقض امنیت جهانی و حقوق بشر و پس فردا به بهانه شیعه و سنی و عرب و عجم و تجزیه کشورهای هم پیمان با ایران، و روزی دیگر تروریست خواندن مقاومت منطقه، و ما باید در شب نشینی هایمان حوادث غم بار روزعاشورا، جنگ تحمیلی و هزاران خواندنی های تاریخ را به یاد بیاوریم و بدانیم که شیعه مرتضی علی (ع) بعد از هزار و چهارصد سال باید حوادث تلخ و غم بار شیعه را مرور کند و درس بگیرد.

سربازان پاسدار حرم زینب (س) ترک خانه و دیار کرده اند تا به وظیفه الهی خود عمل کرده و به دیدار معبود خویش بشتابند، انها به دنبال مرهمی رفته اند تا جراحت های دلهایشان را درمان کنند، آنها به قصاص خون آقایمان آمام حسین شهید (ع) برخاسته اند.

برجام طعمه تله ای است که سلطه گران صهیونیست مسیحی امریکائی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوجود آورده اند، آنها چون نمی توانند در قدرت با ایران در بیافتند، می خواهند با حیله ایران اسلامی را مغلوب کنند، اکنون قدرت امریکا قویتر از جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه فقط مکر و حیله اش زیادتر است، و مردم ایران به خوبی این مسئله را فهمیده اند که اینک هر ندا و صدائی در داخل و خارج که بوی تفرقه و فرقه گرایی بدهد خُدعه و سلاح دشمن است . 

تا دیروز آنها خود را مدعی حفظ امنیت جهانی و دموکراسی و حقوق بشر و غیره معرفی می کردند، تظاهر می کردند مدعی ارزش های انسانی هستند تا خود را برتر از انسان های دیگر نشان دهند، و با چماق سیاست و درایت و مملکت داری بر سر مردمان جهان سوم می کوبیدند و آنها را خانه نشین یا تهدید و تطمیع و یا ترور می کردند.

 

 

تصور آنان این بود که با تقویت داعش قادرخواهند بود ابعاد و دایره نفوذ جمهوری اسلامی ایران را محدود و کشورهای اسلامی را گرفتار وضعیتی خطرناک کنند، تا نوعی ترس و تهدید پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند، ولی باید بدانند که ما چه باشیم و چه نباشیم راه و مرام علی (ع) زنده است چرا که ما شیعیان آن امامی هستیم که آزادگی و مردانگی و ظلم ستیزی را به ما آموخت.

همین داعش و تکفیری ها سمی هستند که امریکائیان خود ناقل آن بوده و هستند و حالا اعلام می کنند آثار، علائم و نتایج این سم به آنها هم سرایت کرده است، این خود آمریکائیان و بعضی کشورهای غربی عربی و منطقه ای بودند که به خاطر اینکه باعث رشد این تروریست های افراطی شده اند باید مجازات شوند.

خون بی گناهان در عراق و سوریه یقینا برای دشمنان شان خطرناک تر خواهد بود و در این میان عاقبت آل سعود هیچ خوش نخواهد بود، چرا که عاقبت نوکری و ظلم و ستم به مردم بی گناه خوش نیست.

تکفیری های داعشی و اربابان شان بعد از عمری زندگی کردن از خدا بُریده اند و به لشکر شیطانی داعش رسیده اند، اینان فقط در مسیر انباشتن شکم و بالا کشیدن پهلوهای خویش هستند، و همین کردار و پرخوری آنها به حیاتشان خاتمه خواهد داد و خداوند به جزای اعمالشان روزگارشان را به دل های سیاهشان پیوند خواهد زد.

عناصر مفلوک داعشی تکفیری باید به خاطر داشته باشند که الان هر دلیلی که داشته باشند آنها خائن به اسلام هستند ، خائن به اسلام و خادم به دشمنان اسلام هستند ، سگ های وفادار صهیونیست ها و امریکائیان هستند، آنها عوض اینکه به اسلام و جهان اسلام خدمت کنند و برای مسلمانان منطقه آرامش و صلح و دوستی بیاورند، اینک دارند به اسلام خیانت می کنند و مثل یک سگ به اربابان سگ صفت خود وفا دارند و به آنها خدمت می کنند، از زمان موجودیتشان حتی یک تیر هوایی هم به طرف اسرائیل شلیک نکرده اند، آنها با بمب به کمر به میان زن و بچه های مردم بی گناه می روند تا با یا رب یا رب به ابلیس برسند.

چقدر افراد بی گناه در عراق و سوریه کشته شدند و به عنوان برده به خواسته های شیطانی تکفیری ها فروخته شدند، آنها سرزمین ها را اشغال می کنند و برای مردم آن سرزمین ها رنج و عذاب به ارمغان می برند، به خاطر جنایات بی شمار این وحشیان هم اینک افراد زیادی زندگی دارند که از مرگ هم بدتر است.

امروز مسلمانان و خصوصا جبهه مقاومت در سوریه و عراق با قومی می جنگند که نه دین دارند و نه اخلاق و نه انسانیت، اینک همه مسلمانان ایران و عراق و لبنان و سوریه و یمن از شیعیان و برادران اهل سنت، در معرض خطرناکترین آزمون تاریخند، امروز روز جهاد در راه دفاع از ناموس اهل بیت پیامبر (ص) است، امروز بانگ هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) از همه زمانها بلند تر شنیده می شود.

شیوخ فاسد و ارتجاع عرب با مدیریت و همکاری آمریکائیان و اسرائیل و چند کشور غربی، مردم و جوانان به ستوه آمده و تحقیر شده کشورهای مرتجع و فاسد عرب را با تظاهر به دشمنی با همین حکام خود فروش منطقه، جذب می کنند تا در نتیجه این سیاست خیانت کارانه، مخالفان و جوانان فریب خورده را از حکومت ها و کاخ های عربی خود دور کنند، و انرژی آنان را که باید برای سرنگونی دشمن اصلی مسلمانان یعنی اسرائیل غاصب صرف شود، مورد سوء استفاده و بقای نامشروع خود و منافع اربابانشان قرار می دهند.

دولت ظالم، جنایت کار، چپاولگر و غاصب آمریکا یک دیکتاتور است و زمانی که یک دیکتاتور احساس ضعف و شکست و ناتوانی کند و به مذاکره روی آورد، یک دیکتاتور ذلیل شده است، چرا که استکبار و دیکتاتوری با زور و جنایت قدرتش را به دست می آورد نه با توافق و مذاکره، و به این خاطر که گزینه های آمریکا شامل تحریم و تهدید دیگر کارایی ندارند مذاکره می کنند، چون آنها اوایل نمی دانستند انقلاب اسلامی دارای چه مفهوم، ابعاد ویژگی ها و ارزشی هایی است، ولی حالا از سر ترس و درماندگی به این درجه از ذلت رسیده اند که گرورههای تروریستی را برای جنگ با ایران بر سر نیزه کرده اند، و با آنها به صورت مستقیم و غیر مستقیم هم پیمان شده اند، این نشان می دهد آنان در مقابل ایران به چه درجه ای از ذلت رسیده اند، یقینا ریختن خون سربازان امریکائی و اسرائیلی در منطقه اجر جزیه دارد.

ما یک جبهه‌ی وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم، از سردمداران رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا، تا عوامل تکفیری و داعش، و همه‌ی تحلیل‌های آنها متوجه این است که چه کنند تا درخت تناور انقلاب اسلامی را ریشه ‌کن کنند، یا جلو نفوذ و قدرتش را بگیرند، ولی در حال حاضر به خواست و اراده خداوند منان، رزمندگان مقاومت در منطقه رستاخیز تازه ای را آغاز کرده اند، این رستاخیز بساط نظام ناعادلانه بین المللی را دیر یا زود بر می چیند.

فقط با اطاعت کامل از ولایت فقیه است که می توان با این جلادان تاریخ درافتاد، ما خوشحال می شویم که وهابیت انگلیسی صهیونیستی امریکایی را نابود کنیم، ما انتقام خون پاک شهیدانمان را می گیریم، ما دیگر وهابیت را دشمن خود می دانیم و نباید راحتشون بگذاریم، هنوز هم خون پاک شهدای ما از پنجه های این تکفیری ها به زمین می ریزد، و اینک ما داغداران شیعیان تسلی خاطر می خواهیم، این فرقه های وهابیت بزرگترین بلاها و فتنه‌های دوران ما هستند که به تحریک استکبار و صهیونیست‌ها تشکیل شده‌اند، و رژیم منحوس آل سعود به وسیله ی تکفیری ها آشوب به راه می اندازند تا عقب ماندگی ملت ها را برای اربابانشان تضمین کنند.

حکومت آل سعود یک حکومت ایدئولوژیک خشن و بی رحم است که به سمت یک مافیای خانوادگی سوق پیدا کرده، و دیگر دلار های نفتی اش نمی تواند جز کشتار مردم بی گناه سود دیگری برایش داشته باشد، سران فاسد این حکومت شیطانی زمانی به پوز بند احتیاج داشتند ولی اینک به قلاده محتاج ترند، و ایران دیگر به این جنود شیطان فرصت نفس کشیدن نمی دهد چرا که رهائی این جنایتکاران یعنی ظلم و جفا بر ستم دیدگان جهان. 

راهی را که شهدا رفته اند سرمشق حال و آینده ماست و هر کسی خصوصا کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ناباورانه رای آورده اند باید خوب بدانند که اگر می خواهند بر سر سفره انقلاب اسلامی بنشیند به قدرِ لیاقتشان می خورند نه به اندازه اشتهایشان، هر کسی که در روزگار بعد از انقلاب اسلامی زنده باشد و نفس بکشد و دوستدار انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نباشد به چه می ارزد؟ حتی به نفع بشریت است که جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر قدرت و توانمندی هایش افزوده شود.

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( دوشنبه 94/12/24 :: ساعت 8:52 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
نمادِ پیروزی حق بر باطل
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 158
>> بازدید دیروز: 121
>> مجموع بازدیدها: 367343
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب