سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نابردباری بپرهیز که دوستان را می رَماند . [امام علی علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد

حضرت محمد (صلوات اله علیه) تنها پیامبری است که تمامی کردار و گفتارش  بلافاصله نوشته می شد و اینک بعد از هزار و چهارصد سال می فهمیم که چقدر احادیث و سخنان حیات بخش آن یگانه عالم دارای صحت، دقت و درستی است.

فقط یکی از بزرگترین دستاوردهای حضرت محمد (ص) آزاد کردن نعمت بزرگ خواندن و نوشتن در جهان آن زمان برای همه مردم عادی بود و بعد از اسلام بود که دانشمندان و شاعران و طبیبان در ایران و کشورهای دیگر بروز و ظهور یافتند.

چرا که در قبل از اسلام در ایران و در هیچ کجای دنیا هیچ کسی حق خواندن و نوشتن نداشت و فقط اشراف پادشاه ایران حق درس یاد گرفتن داشتند حتی در غرب و امپراطوری روم بردگان را درس می دادند تا آنها برایشان بخوانند و بنویسند و درس خواندن را بد می دانستند و به بردگان می دادند.

 

این کتاب آسمانی قرآن کریم بود که معجزه الهی پیامبر اکرم را به مردم نشان داد.


در ایران ما قبل از اسلام حتی موبدان و مقربان و کاهنان و سرمایه داران بزرگ هم حق نداشتند به فرزند خود درس یاد بدهند در آن زمان ما یک دانشمند و شاعر و نویسنده در قبل از اسلام نداشتیم و این فردوسی بزرگ بود که در قرن چهارم با کتابی به نام قابوس نامه البته شاید اسم دیگری داشته است فردوسی بزرگ با کتاب شاهنامه خود و با داستان رستم و سهراب و جنگ ایران و اعراب را توانست هویت زبان فارسی ما را زنده کرد و به دیگران شناساند و در قرن های بعدی که دوره نوجوانی زبان فارسی بود توسط حافظ و سعدی در شیراز و شاعران دیگر به زبان فارسی پرداختند و آن را زنده کردند.

فردوسی : بسی رنج بردم در این سال سی --  عجم زنده کردم بدین پارسی.

این همه به خاطر وجود اسلام عزیز و شخصیت آن یگانه عالم حضرت محمد (صلوات اله علیه) بود که خواندن و نوشتن را برای ما ایرانیان و جهانیان آزاد کرد و ما اگر کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران را نوشته شهید متفکر انقلاب اسلامی شهید استاد مطهری را بخوانیم متوجه می شویم چقدر اسلام و ایران به هم خدمات متقابل انجام داده اند.

حضرت محمد مصطفی (صل اله علیه و آله و سلم) عرش نشینی بود که آمده بود تا فرش نشینان را هم با خود به عرش ببرد و این کلام تاثیر گذار حضرت محمد (ص) بود که درستی ، صداقت و حکمت، تدبیر قاطع و بدیع او بود که اسلام را در دنیا حتی بعد از وفاتش جهانگیر کرد و مردم مبهوت و مجذوب او می شدند.

عزیزی آمد که با آمدنش شعر بشریت شعور پیدا کرد، او مهربان بود امین بود پاکدامن و عفیف بود، شجاع و دلاور بود دوستدار مستمندان و یتیمان بود او به لبخندی هر تنابنده ای را بنده خود می کرد هر چه داشت با مستمندان قسمت می کرد و فقط اشراف قریش او را دشمن می داشتند.

 

شکوفایی قانون پیامبر و سرعت گسترش اسلام بعد ازهجرت در شبه جزیره عربستان در کمتر از ده سال باعث شد مردم و گروندگان به او به حقایقی تازه دست یابند


اگر میلیاردها انسان عشق حضرت محمد (ص) را در دل دارند به این خاطر است که او هیچ وقت از شمشیر برای پیشبرد کارهایش استفاده نمی کرد برای همین هم هیچ پادشاه و امپراطوری قدرتمندی در تاریخ جهان نیست که همچون آن عزیز مورد اطاعت و احترام قرار گرفته باشد.

در حقیقت شمشیر آن حضرت نبود  که اسلام را در دنیاحتی بعد از وفاتش جهانگیر کرد بلکه کلام تاثیر گذار،  صداقت و تدبیر قاطع و بدیع او بود کلامی که حضرت محمد (ص) می گفت مستقیما از قلب هستی که همان  آفریننده جهان است برخاسته بود که باعث شد مردم و گروندگان به او ، به حقایقی  تازه در باره علت خلقت شان دست یابند که تا آن روز کسی درک نکرده و نشنیده  بود و باعث شد مردم شیفته و محسور بزرگترین و شریفترین و با عظمت ترین  مرد الهی قرار بگیرند  .

حق تعالی آن عزیز ارزشمند و با برکت را از میان امّی ها برانگیخت اما بشریت تا ابد در مقابل علم خدادادی او اُمّی است.

دین مبین اسلام تنها دینی است که هر بشر آزاده و شرافتمندی به داشتن آن افتخار می کند و تنها دینی است که خط بطلانی بر جهل و گمراهی بشر کشیده است.

 

حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) حکم قرآن را که همان رحمت الهی و پاداش اخروی بود را به پرهیزکاران وعده می داد


رسالت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) دستورات ثابتی داشت برای همه اعصار، حضرت محمد (ص) قانون گذاری خردمند، سلطانی دادگستر و پیامبری برگزیده از میان همه پیامبران الهی بود، از صفات حمیده ای برخوردار بود که او را به پیامبر رحمت و مهربانی تبدیل کرده بود و هر آنچه را که او گفته است بافهم و ذوق همه انسان های گذشته و آینده قابل درک و فهم است.

حضرت محمد (صلی الله  علیه و آله) حکم قرآن را که همان رحمت الهی و پاداش اخروی بود را به  پرهیزکاران وعده می داد و در این میان این کتاب آسمانی  قرآن کریم بود که  معجزه الهی پیامبر اکرم را به مردم نشان داد .
قرآن کریم: ای پیامبر: بهامت بگو اگر از انس و جنس جمع شوند و با پشتیبانی هم نظیر کلامی از اینقرآن را بیاورند نخواهند توانست و این برای اعرابی با آن سنت کهن و سابقهو عشقی که به شعر و شاعری داشتند حتی یک آیه کوچک هم نمی توانستند بگویند کهبتوان گفت از نظر شکل و معنی و محتوا با یکی از آیات قرآن برابری کند وقرآن معجزه پیامبر خاتم (ص) شد.

 

کلامی که حضرت محمد (ص) می گفت مستقیما از قلب هستی که همان آفریننده جهان است برخاسته بود

 

شکوفایی قانون پیامبر و سرعت گسترشاسلام بعد ازهجرت در شبه جزیره عربستان در کمتر از ده سال باعث شد مردم وگروندگان به او به حقایقی تازه دست یابند اسلامی که حضرت محمد (صلی اللهعلیه و آله) از طرف خداوند برای بشریت به ارمغان آورده همیشه زنده و پویااست.

از زمان آدم ابو البشر تا زمانی که اسرافیل در صور بدمد کسی به منزلت حضرت محمد (صلوات اله علیه) نمی رسد و وجود اقدسش یگانه منبع فیض است و منجی آدمیان ازظلمات جهل .

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( جمعه 102/8/12 :: ساعت 8:36 عصر )


»» ارزش های قدیم دل

ارزش های قدیم دل

 

اگه می خواهیم از انقلاب اسلامی حمایت کنیم باید قوی باشیم و به پیشرفته ترین سلاح های پدافندی و آفندی روز دنیا مجهز شویم که به لطف خدا شده ایم، کمک به غزه ما باید در دفاع و جنگ ها سرآمد کشورهای مسلمان و غیر مسلمان باشد ایران باید با مشاوران حماس مخصوصا قسمت نظامی اش نه سران سیاسی اش به دنبال قطع برق در تل آویو و حیفا شوند باید آب و برق و تلفن و مخازن گاز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل به قدری تضعیف بشود تا درس خوبی برای اسرائیل غاصب باشد.

یک سیاستمدار قدرتمند ممکنه فاسد بشه ولی با داشتن قلبی قدرتمند انسان می تونه با جهانخواران عالم به مبارزه برخاسته و پیروزی به دست آورد، ایران باید چه علنی چه غیر علنی به حماس کمک زیادی بکند ما باید هر کاری از دست مان بر می آید برای جنگ غزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی بکنیم.

این تکلیف ماست وقتی سوره اُسراء را در قرآن می خوانیم و به خباثت این رژیم غاصب پی می بریم و در بیشتر سوره های دیگر قرآن در آیات متعدد، خداوند متعال از این قوم سرکش یاد می کند و سرگذشت آنان را مایه عبرت ما قرار داده است اینها قومی هستند که پیامبرشان حضرت موسی (ع) را به قدری به او خیانت و مسخره اش کردند که پیامبرشان حضرت موسی (ع) امت خودش را نفرین کرد.


اسرائیلیان قومی هستند که پیامبرشان حضرت موسی (ع) را به قدری به او خیانت و مسخره اش کردند که پیامبرشان حضرت موسی (ع) امت خودش را نفرین کرد.



از ان زمان که پای اجنبی به کشور ما باز شد خیلی ها فریفته زندگی در غرب شدند سیاست آنها تقدیر تازه ای است که معلوم نیست ما را تا کجا پیش ببرد کشور ما مهاجم به خود دیده اما اینها از جنس دیگری هستند در ظاهر آدم هستند ولی در باطل یک قدرت استعماری و استکباری با قدرت جهانی هستند که ارزش های قدیم دل را نابود می کنند.

انها منتظرند تا با کوچکترین خللی در اداره کشور سنگی بزرگتر را جلو پای ایران بیندازند و تا پول ها و دلارهای نفتی سعودی باشد تروریست ها مثل قارچ از زمین بیرون می آیند آنها که نه قدری دارند و نه قیمتی می خواهند درست به تقدیر ما جست بزنند ولی آنها غافل اند که امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) مُهر خود را به صورت روزگار زده است.

ایران خود کلید معماهای محال است آنها نه حریف ایران هستند و نه حریف سخن منطقی ایران ، نه بر آمریکای خطا کار هیبتی مانده و نه بر عمله اکره هایش در اروپا آبروئی مانده است.

آمریکائیان و همه متحدانش در منطقه ما از آقائی جهان به زمین سفلا نزول کرده اند و این ایران بود که قدرت پوشالی آمریکا را اثبات کرد آمریکا از جنگ های پر دردسر و پر غرامت در حال فرار ار منطفه است و دنیا را از چشم خودش می بیند.


الان آمریکا باید از ترس ایران و مقاومت پنهان شود آنها ناوهایشان را با تبلیغات زیاد به منطقه ما می فرستند تا متحدان ناتوان خود را در منطقه دلگرم کنند،


 

الان آمریکا باید از ترس ایران و مقاومت پنهان شود آنها ناوهایشان را با تبلیغات زیاد به منطقه ما می فرستند تا متحدان ناتوان خود را در منطقه دلگرم کنند، انقلاب اسلامی کسانی رو دارد که برایش می میرند ولی امریکا تفاله هایی مثل داعش و عربستان و امارات و مصر بی لیاقت را دارد.

همه ما در معرض لغزش هستیم و شیطان مامور همین کار است و تیغ بُرایی دارد قسم خورده دشمن انسان ها باشد، شیطان لعین دل پر خونی دارد از دست کسانی که به خاطر لغرش ایمانشان محکم تر می شود.

وقتی یک ایرانی نادانسته یا دانسته به شکل و شمایل یک اروپائی در میاد هویت ایرانی خودش را هم فراموش می کند و همیشه منتظر می ماند تا آنها براش فکر کنند و آنها برایش تصمیم بگیرند آونوقت نه یک اروپائی اصیل است نه یک ایرانی اصیل، تبدیل می شود به یک عنصر نامطلوب، بی هویت و ذلیل که مسئولیت اش به گردن دولت های قبل از آقای رئیسی بوده است.

قدم گذاشتن در راهی که دولتمردان اصلاحات و سازندگی و اعتدالی ها رفتند و نسبت به ارزش‌های انقلاب بی ‌توجهی کردند عاقبت خوشی برای خودشان هم نداشت و تا زمانی که این لیبرالیست ها تحت عنوان اصلاح‌ طلب و کارگزارانی و اعتدالی و هر اسم دیگر و با این تفکر در کشور نفوذ و قدرت داشته باشند نمی ‌توان برای کشور کاری کرد.


هر کسی بیشتر مال بیت المال را از بغل انقلاب خورده در براندازی نظام حریص تر از بقیه است.



اینک نزدیک انتخابات مجلس است و این دو میلیون نفر پولدار و ثروتمند که از بغل همین انقلاب به ثروت های هزاران هزار میلیارد تومانی رسیده اند دشمن ترین افراد برای براندازی نظام هستند، هر کسی بیشتر مال بیت المال را از بغل انقلاب خورده در براندازی نظام حریص تر از بقیه است.

ضد انقلاب ها از سروش تا گوگوش که جمعا دو میلیون نفرند در کمین نشسته اند تا رای مردم را به هر طریقی به دست بیاورند ولی مردم ایران نسبت به چهار سال قبل یقینا چهار سال پخته تر شده اند شورای نگهبان باید مواظب باشد افراد ناشناسی به اسم اصولگرایی می آیند و برنامه های سازش پذیران دولت های قبل را دنبال می کنند شورای نگهبان یکی از بازوان قوی انقلاب اسلامی است که باید افراد بدون صلاحیت لازم را جدا و رد صلاحیت کنند خصوصا که پول های زیادی این روزها برای این انتخابات مجلس به حساب های این و آن ریخته می شود. 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( پنج شنبه 102/8/11 :: ساعت 8:50 عصر )


»» شورای نگهبان یک قبضه اقتدار است

 

شورای نگهبان یک قبضه اقتدار و یک تمرکز قدرت است این شورای نگهبان چرا در سال 1392 حسن روحانی را تایید صلاحیت می کند؟ چه طور توانسته است شخصی مثل حسن روحانی را تایید صلاحیت کند!!؟؟ حسن فریدون با نام مستعار حسن روحانی کسی که سال 1365 در زمانی که امام راحل زنده بوده از طرف رفسنجانی با دو آمریکائی که از قضا اسرائیلی بوده اند مصاحبه کرده و سخنان خیانت گونه ای علیه امام راحل به همه آنها می گوید و بعد از آن ماجرای سال 1375 است که حسن روحانی پسر نوزده ساله خودش که جاسوس انگلیس بود را با اسلحه کمری اش با دو گلوله به مغز بچه اش شلیک می کند و او را می کشد و چون در زمان رفسنجانی حسن روحانی دبیر شورای امنیت ملی بوده می گویند محمد روحانی خودکشی کرده است ولی قبر پسر جاسوس اش را عوض گورستان مفسدین در بیست قدمی بیرون بارگاه امام راحل دفن می کنند.  

حسن روحانی کسی است که به پایان عمر خود رسیده ولی هنوز به پایان انتخاب خودش نرسیده است کسی که نتواند پسرش را تربیت کند می خواست با سند 2030 بچه های ایران را تربیت کند.

در روند تاریخِ مردم ایران همواره مورد خیانت پادشاهان و شاهد غارت منابع ملی خود توسط اجانب خارجی بودند اما در22 بهمن سال57 سرانجام اراده خداوند بر آن قرار گرفت تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و مردم ایران دارای نظامی شوند که از توده همین مردم برخاسته است.

 

زمانی پادشاهان ایران مهره اجانب بودند اما رهبران ایران اینک آزادگان عالم اند


بر خلاف حسن روحانی فاسد و خائن اکثریت قریب به اتفاق بچه های واقعی انقلاب در بین اصیل ترین طبقات متوسط و پائین جامعه زندگی کرده اند و کوچکترین اثری که نشان دهنده سو اخلاق باشد ندارند و جز بی آزارترین مردم بوده اند و چون پرورش شان از اول زندگی در محیطی دینی و اخلاقی بوده لذا هیچ انگیزه و محرکی چون دین و دفاع از وطن و خدمت به مردم برای رضای خداوند نمی تواند این افراد را به طرف انقلاب اسلامی تا مرز شهادت در هزاران کیلومتر دور از خانه و کاشانه خود بکشاند.

چرا که تنها علاقه به دین و هدف های والای الهی انسانی هستند که می توانند کسی را از آشیان گرم خود بیرون کشیده و برای به دست آوردن رضایت خداوند و دعای خیر مردم بی پناه و ستم کشیده با دلی آرام تا مرز شهادت پیش ببرد و این تفکر انقلابی ماست که با خشونت و بی آرمانی و بیهوده زیستن در تضاد هستند.

این اهداف انقلابی ما هستند که در اهداف و آرمانهای والا وجود دارند بچه های نسل سوم انقلاب در ایران حتی بیشتر از نسل اولی ها عشق به انقلاب و آرمانهای امام راحل و حرمت خون شهدا و عشق به مقام معظم رهبری را در دل دارند.

 

آمریکائیان خود شیطان مجسم هستند و به فرموده مقام معظم رهبری سران هیئت حاکمه آمریکا از شیطان بزرگ هم بدتر هستند


ما برای  گام دوم انقلاب اسلامی که با انتخاب آقای رئیسی شروع شده است نیاز حیاتی به تفکر انقلابی و روحیه های جهادی و خود کفائی ها داریم، ای مردم اینک زمانی است که خداوند لطف و رحمت خود را شامل حال ما کرده و نشانه هائی از عظمت خود را بر ما نمایان ساخته است در آنجا که تدبیر عقل انسان و قدرت او به انتهای خود برسد عظمت اعجاز نمایان می شود که از جانب خداست اینک خداوند می خواهد حکومتی پدید آورد که نمونه ای باشد از حکومت الهی بر زمین که با اعجاز او همراه شده است

آمریکائیان خود شیطان مجسم هستند و به فرموده مقام معظم رهبری (سران هیئت حاکمه آمریکا از شیطان بزرگ هم بدتر هستند) حتما می پرسید چرا؟ چون که شیطان فقط انسانها را اغوا و وسوسه می کند و قدرت کشتار، جنایت و غارت انسانها را ندارد ولی رسانه های شیطانی و یانکی های پلیدِ هیئت حاکمه آمریکا با رسانه های جهنمی خودش هم اغوا و فریب و وسوسه می کند و هم کشتار و جنایت و تاراج و مردم بی گناه را بمباران می کند و خودش را رهبر جهان و برتر از دیگران معرفی می کند که این همان ادعای شیطان است که خودش را برتر از انسان ها دانست و باعث شد از درگاه خداوند قادر متعال برای همیشه رانده و ابتر شود.

 

شیطان فقط انسانها را اغوا و وسوسه می کند و قدرت کشتار، جنایت و غارت انسانها را ندارد ولی رسانه های شیطانی و یانکی های پلیدِ هیئت حاکمه آمریکا با رسانه های جهنمی خودش هم اغوا و فریب و وسوسه می کند و هم کشتار و جنایت و تاراج و مردم بی گناه را بمباران می کند


مقام معظم رهبری طوری سخن می گویند که عوام می فهمند و خواص درک می کنند و ما خدا را شاکریم که خداوند رهبران ما را از مقرب ترین و هوشمندترین انسانها قرار داده است.

زمانی پادشاهان ایران مهره اجانب بودند اما رهبران ایران اینک آزادگان عالم اند و مردم ایران حاکمیت خداوند را به لطف این انقلاب در جهان پیاده کرده اند تا انقلاب اسلامی قبله گاه همه عدالت طلبان، آزادی خواهان و حقیقت جویان جهان باشد.

انقلابی که تجلی قدرتِ اراده ایمان بندگان مومن خداوند است و الگوئی برای بشریتِ تشنه عدالت و آزادی، نمادی از اراده انسانها بر سرنوشت شان، انقلابی که بر اساس سنت های الهی به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده تا به عنوان یادگاری از حکومت مقتدر الهی در جهان باقی بماند.

 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 102/8/3 :: ساعت 2:51 صبح )


»» هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان

 

 

هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان

 

در منطقه ما مثلثی از قدرت شکل گرفته که اینک در حال تکوین است و انشالله توطئه های هزاران ساله صهیونیست های غاصب اسرائیلی را از بین خواهد برد، این اتفاق خوشایند انشالله تصرف کامل فلسطین این سرزمین مقدس از دست اسرائیل غاصب پس خواهند گرفت و قدس را نجات خواهد داد مثلثی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و به بیداری اسلامی ملت های مسلمانِ منطقه و آزادیخواهی ملل جهان خواهد انجامید.

مثلثی که ضلع اصلی و راس آن جمهوری اسلامی ایران است که محور و مرکز سنگ آسیابِ مقاومت علیه دشمنان اسلام و بیداری مسلمانان و جهانیان هستند و ضلع دیگر آن حزب الله لبنان است که از جنگ ایران و عراق الهام گرفته اند و ضلع سوم آن مقاومت برادران اهل سنت و برادران اهل شیعه در سوریه و فلسطین و عراق و یمن و لبنان و بحرین می باشند.

همگی اینها در یکی از اضلاع این مثلث محور مقاومت در منطقه قرار می گیرند همه اینها به طریقه ای که خودشان خواسته اند از انقلاب اسلامی ایران بهره گرفته اند ولی نتیجه اش برای امت اسلام چیزی جز نابودی دشمنان قسم خورده اسلام و گرفتن فلسطین و قدس عزیز از صهیونیست های کافر اسرائیلی نیست و می تواند دست چپاولگران سلطه گر را هم از سر منطقه ما کوتاه کند .

ایمان و هدایت، قدرت و درایت، باید همه اینها را با هم برای مبارزه با رژیم اسرائیل غاصب و خونخوار به کار برد خوشبختانه این سفیهان اسرائیلی نه راه را بلدند و نه جسارت انجام آن را دارند اینها رانده شدگان درگاه حق هستند چراغ هدایتی ندارند که روشن کنند و به راه راست هدایت شوند.

همین ایمان و هدایت، و قدرت و درایت برای پس گرفتن قدس و بیرون کردن و نابودی این رژیم جعلی اسرائیلی کفایت می کند.

سرزمین فلسطین و قدس عزیز، پایگاه خدا پرستان عالم قبل از اسلام بوده است، قدس عزیز شهری که می بایست مرکز ایمان الهی در عالم باشد، اینک در دست کفار به زندان و شکنجه گاه مومنان خدا تبدیل گشته است، ولی اینک به برکت پیروزی مقاومت، باید مثل همیشه صدای خداپرستان در قدس عزیز برخاسته شود.

بزودی با پیروزی های بعدی فلسطینیان و هم پیمانانش بر رژیم غاصب اسرائیل، با صدای برادران مقاومت در قدس بر سر اسرائیلی های منحوس و یارانشان که همگی دشمنان اسلام هستند فریاد خواهند زد: فلسطین ای سرزمین مقدس و زادگاه ما منتظر باشید تا وجب به وجبت را آزاد کنیم، انشالله با پیروزی های مکرر بعدی ، مقاومت برای همیشه این غاصبان را از سرزمین مقدس فلسطین بیرون خواهند کرد.

کشورهائی که هم اکنون از اسرائیل شیطانی حمایت علنی و غیر علنی می کنند بدانند که پیش خداوند متعال منفور، منحوس، ظالم و دروغگو هستند و تنها راه علاجشان همچون سران اسرائیل غاصب فشار قبر و محو شدن از روی زمین و نابودی همیشگی آنهاست.

مقاومت به کمک ایران توانسته روش فرماندهی اسرائیلیان و مبارزه با این رژیم غاصب را بیاموزد و به زودی پیروزی های بزرگی را نصیب خود خواهد کرد، دشمنان اسلام می دانند که موقعیت ایران نسبت به مبارزه با رژیم خونخوار اسرائیل، همچون موقعیت محور آسیاب است که مبارزات محورهای مقاومت به دور آن می چرخند.

مقاومت ثابت می کند که صهیونیست‌ها نه شجاعتی برای فرمانروائی دارند و نه عقلی برای حکومت داری و این به این خاطر است که انسانها را با سه خصلت، پول ‌پرستی، سنگدلی و ترسویی می سنجند، باید دانست که دو خصلت سنگدلی و ترسویی آنان از پول ‌پرستی آنان ریشه می ‌گیرد.

برادران مقاومت نهال ایمان را در فلسطین زنده کردند، سرزمین زیتون و دوستداران قدس عزیز را امیدوارتر کردند و به پشتیبانی بزرگترین ارتش و سپاه اسلام در تاریخ جهان در ایران، پیروزیهای مکرر برادران مقاومت در فلسطین و در آینده ادامه خواهد داشت.

تاریخ این قوم سرکش به ما می گوید این قوم همیشه با اولین شکست شان بلافاصله شکست های دومینو وار آنها تکرار شده و به یک باره سرعت گرفته و به شکست کامل می می رسند.

 روحیه و غیرت سربازان اسرائیلی چیزی جز بزدلی، فرار و نجات جان بی مقدارشان نیست این قوم چهارصد سال زیر ظلم و بردگی تحقیر آمیز فرعونیان بوده اند و ترس و زبونی و حقارت جزئی لاینفک از وجود بی مقدار این شیاطین نژاد پرست شده است.

سران رژیم کودک کش اسرائیل هیچ بهره ای از ایمان ندارند آنها فقط جنون بربریت دارند و باید بدانند که به زودی زود هیچ راهی جز شکست و فرار برایشان باقی نمی ماند که بزودی تحقق می یابد، مقاومت فلسطین با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران، همه آرزوهای آنان را به یاس تبدیل کرده است و این همان هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان است که می تواند شروعی برای در هم شکستن تحقق آرمان شیطانی و دیرینه صهیونیسم جهانی و محو رژیم اسرائیل برای همیشه باشد.

در پشت توطئه ها و نقشه های شوم رژیم کودک کش اسرائیل ترسی شدید نهفته است که این همان وعده الهی است که خداوند در قرآن این ترس را یاد آوری کرده است، به یقین آنها محکوم به شکست هستند چرا که سربازان بی ریشه ای که برای این رژیم غاصب می جنگند هیچ گونه ایمانی از خود ندارند هیچ گونه اعتمادی به سران ترسو تر از خودشان در کابینه اسرائیل ندارند، آخر چطور سربازان رژیم اشغالگر اسرائیل می خواهند برای نجاست زادگانی بجنگند که هیچ ایمانی به آنها ندارند.

سران بزدل اسرائیل در عین کوچکی شخصیت و داشتن عقده های بی شمار همیشه مورد لعن همه ادیان و انسانهای روی زمین بوده اند و هیچ انسان آزاده و با وجدانی در این دنیا نیست که از شکست و نابودی این رژیم جعلی خوشحال نشود.

خداوند به خاطر گناهان فراوان و تمرد و سرکشی این رژیم قسی القلب و نژاد پرست هیچ بهره ای از ایمان به آنها نداده است، در عوض خداوند بزرگ و مهربان مسلمانان را در قدرتِ جسم و دانش بر آنها برتری داده است.

این قوم نفرین زده با اینکه هنرنمایی ایمان در برابر کفر را در جنگ ایران و عراق و جنگ سی و سه روزه حزب الله دیده اند و سه دفعه هم در جنگ های مقاومت در غزه مزه شکست را چشیده اند ولی هنوز عبرت نگرفته اند.

به لطف پایداری و ثبات عقیده مذاکره کنندگان فلسطینی در مذاکرات آتش با این رژیم برای گرفتن حق قانونی و مشروع خود که مورد حمایت ایران و مقاومت منطقه و آزادگان جهان هستند درسی فراموش ناشدنی دیگری به آنها داده اند و همین شکست برای اینان که دارای غرور شیطانی هستند باعث شروع جنگ های بعدی از طرف این خونخواران قاتل در آینده ای نزدیک خواهد شد که نتیجه اش نابودی این رژیم شیطانی خواهد بود.

تنها خواسته انسانهای با ایمان والا و انقلابی و فرهیختهِ مسلمان، در مقاومت و دوستداران مقاومت این است تا خداوند وسیله ای برای آنها قرار بدهد تا در وقت سختی بتوانند دین خدا را یاری دهند و شهدای ما و مقاومت از این گروه و از پیشتازان این قافله هستند که برکت خونشان را به مقاومت داده اند مقاومتی که باذن اله خداوند عالم به سربازان مقاومت در سوریه و فلسطین و لبنان و یمن و عراق و بحرین منتقل کرده است.

رژیم اسرائیل غاصب و خونخوار وحشی و ترسو و بی ایمان این است که چون نمی توانند با برادران رزمنده مقاومت در فلسطین مستقیما و رودرو بجنگند برای ترساندن آنان کودکان و زنانشان را از راه دور با بمب های فسفری و سمی آمریکائی به زیر آوار می فرستند تا وقتی جنازه های تکه شده کودکان و زنان و مردان را از زیر آوار بیرون می کشند بتوانند عقده های تاریخی خود را برای مدتی فرموش کنند.

سران کاخ سفید و کابینه آمریکا و مجلس سنای آمریکای تروریست یانکی ها، و اگر بهتر بگویم میمون های مقلد اسرائیلی هیچ زمانی شجاعت و جسارت انجام کار درست را نداشته و ندارند آنها با وقاحت و رذالت تمام کشتن کودکان، زنان و بی گناهان را دفاع از موجودیت اسرائیل معرفی می کنند ولی از فرار سربازان اسرائیلی از میادین جنگ تن به تن با سربازان مقاومت چیزی نمی گویند، آنها هم همانند سران منفور رژیم جعلی اسرائیل دیگر مغزشان فرسوده شده و دیگر نمی توانند اندیشه کنند هیچ چیزی به ذهن فاسدشان خطور نمی کند.

نه آمریکا و نه نفت و نه پول های متحجرین و فاسد عرب دیگر کارآیی ندارند که رژیم شیطانی اسرائیل را نجات بدهند دیگر از سران ذلیل شده کاخ سفید و کاخ های اروپایی و عربی برای نجات این رژیم هیچ غلطی بر نمی آید.

مقاومت در این جنگ شناخت خوبی از مردان نظامی و با ایمان خود برای تجاوزات بعدی اسرائیل و دشمنان اسلام در آینده به دست آورده است.

تمامی محور مقاومت در منطقه انقلاب اسلامی ایران را درک کرده اند و از آن الهام گرفته اند، همه آنان همچون مردم ایران از شیعه و سنی و همه آزادگان جهان رهبری ایران را برای اسلام واقعی و اهل بیت پیامبر خاتم (ص) قبول کرده و باورش کرده اند آنها اگر آتش شان هم بزنند محال است که دیگر ایران را رها کنند، روز پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر اسرائیل حقیقتا روز بزرگی خواهد بود و همه مسلمان به آن روز می اندیشند.

تمامی محورهای مقاومت خصوصا فلسطین، با الهام گرفتن از جنگ ایران و عراق سلاح را به عنوان تنها راه حل رسیدن به حقوق مشروع و قانونی خودشان علیه دشمنان خود برگزیده اند، آنها دیده یا شنیده اند که ایران امتهان خود را در قدرت های نظامی سیاسی جهان و در مصافی بسیار نابرابر و به شدت ظالمانه به همه دنیا نشان داده است، به عنوان نمونه یکی از هزاران جنایات آنها علیه مردم بی گناه ایران، اجازه دادن آمریکا و آلمان به صدام برای بمباران شیمیایی شهر سردشت در پیش چشم تمامی جهانیان اتفاق افتاد که اوج رذالت اخلاقی همین افراد و سازمانهای ذلیل شده جهانی را نشان داد.

همین مسئله باعث نشان دادن مظلومیت شجاعانه ایران و انسانیت ارزشمند ایرانیان در مقابله به مثل کردن با آنها بود چون ساختن بمب شیمیایی چیزی نبود که ایران نتواند آن را بسازد آنها مشتاقانه منتظر این اقدام ایران بودند ولی ایران به خوبی هنر نمایی خود را در داشتن ارزش های انسانی الهی نشان داد ولی ایران دست آنها را خواند و مقابله به مثل نکرد و ثابت کرد قدرت یک حکومت به اعتقادات مردمانش وابسته است نه ساختن بمب شیمیایی یا بمب هسته ای .

اقدام ایران در دفاع مقدس همان هنرنمایی انسان و ایمان در برابر سلاح و شیطان بود اسرائیلیان می دانند که با پیروزی مقاومت در فلسطین و شکست آنها در این جنگ یعنی ورود اسرائیل به جنگی بزرگتر درآینده ای نزدیک که باعث شکست حتمی و اصلی آنان خواهد شد و از پشتیبانان جنایتکار غربی و عربی آنان هم دیگر هیچ کاری ساخته نخواهد بود.

سران جنایتکار رژیم اسرائیل این سگان پست و ترسو چون خود هیچ گونه شجاعتی ندارند پس طبیعی ست که به سربازانشان دروغ و وحشت می آموزند ولی مقاومت فرماندهانی دارد که به سربازانش ایمان و جهاد و شجاعت می بخشند و در سایه همین شجاعت و قدرت است که سربازان مقاومت ترس را در چشمان دشمنانشان نشانده اند.

همانگونه که آمریکا با انواع روشها از اسراییل کودک کش حمایت می کند و در حالی که زنان و کودکان فلسطینی زیر بمب های آمریکائی توسط رژیم خونخوار اسرائیل تکه پاره می شوند و استخوانهایشان در لحظه مرگ از بدنشان بیرون زده است و صدایشان از شر رسانه های جهنمی غربی به جایی نمی رسد.

سربازان ترسو و بزدل اسرائیلی در برابر مقاومت و مجاهدان فلسطینی که با کمترین امکانات و سلاح های خود، خواب را بر اسرائیل غاصب این ترسویان عالم آشفته کرده اند رژیم غاصب اسرائیل چه جسارت و شجاعتی را می توانند در دل خود و در دل سربازانشان و فرزندانشان پرورش دهند؟ آنها فقط وحشت و زبونی را به سربازان خود و به فرزندان خود می آموزید.

شما سران کاخ سفید و کاخ های اروپایی تاریخ انسانهایی خوارتر و بی رحم تر از سران منفور اسرائیل به خود ندیده است و شما آمریکائیانی که بنده ترس و طمع هستید بدانید که شما و هم فکرانتان در کاخ سفید و در اروپا نمی توانید سروری را با خفت و خواری از اسرائیلیان خونخوار و  عده ای لابی صهیونیستی سازمان ایپک (آی پک) درون آمریکا به دست بیاورید.

اسرائیلیان قومی سرکش و بهانه جو و رذل هستند و اینک مقاومت با شجاعتی مثال ‌زدنی، که اقتدار ایران را پشتیبان خود می بیند وحشت را تا استخوان های این رژیم رسانده است و این دفعه در این جنگ، مقاومت به کمک ایران و هم پیمانانش اسرائیلیان، آمریکائیان و ایادی شان را نزد جهانیان بی آبروتر و رسواتر خواهند کرد.

 

در آخر از خدای بزرگ و منان می خواهیم که انشالله این اسرائیل غاصب و جنایتکار و بد دین گمراه را با دستان مقاومت منطقه زودتر به شکست بکشاند.  آمین یا رب العالمین  

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 102/7/25 :: ساعت 4:31 صبح )


»» شهادت گل هشتم بوستان محمدی تسلیت باد

شهادت گل هشتم بوستان محمدی تسلیت باد

 

ای امام غریب، ای امامی که نقطه عطف و عزت شیعیان هستی، ای حرم گل هشتم بوستان محمدی (ص)، ای امام رضای غریب(ع)، سلام بر تو که مهربانی هایت، از شمار زائران انبوهت، بیشتر است.

این روزها در بارگاهت میان حاجت و اجابت فاصله ای نیست، کرامتت کرامت همایونیست، و عطایت فراتر از قابلیت زائرانت، دیر بازیست که دلهای عاشق را پناهگاهی، و این روزها، خدا در مرقــد مطهر حضرت امام رضا (ع) خیلی نزدیک است، مشهد این روزها قبله گاه دل هاى مشتاق و عاشقان دلدادهِ آقا امام رضا (ع) است، این روزها مشهد از کران تا بی کران عالم عشق است.

یا امام رضای غریب، این روزها مشهد مقدس، هر کوی و برزنی در عزای توست، هنگامی ‌که زائر تو پا به حَرَمَت می ‌گذارد، و دیدگانش به گنبد طلا و گلدسته‌ های حرم وبارگاه با شکوهت می افتد، ناخوادآگاه با چشمانی اشکبار، دست ادب بر سینه گذاشته زیر لب سلام می ‌دهد، یا ابن رسول الله، ای آقای ما، می دانی که همه ایرانیان و شیعیان مخلصت در تمام جهان علاقه دارند، این روزها در کنار تو، و دست در روی ضریح مقدست بگذارند، تا دل‌ های پر درد و شکسته خود را بی ‌واسطه با آقایشان تسلی بدهند.

ای مولا و صاحب ما، هر وقت خواستیم چیزی بگوییم خجالت کشیدیم، ابهت حرم ات، زیبایی بارگاهت، تقدس نگاهت، ما را از گفتن حرفمان عاجز کرده است، چقدر زیباست گنبد زرد طلایی ات، که از دور حکایت می کند که در این شهر عزیزی از دردانه های زهرا (سلام اله علیها) مهمان است.

ای مولای ما ای امام غریب، زائر تو در این روز وقتی به اطراف خود می ‌نگرد، سراسر عطوفت و بخشش می ‌بیند، زائرت می‌ خواهد از این خوان گسترده بهره ‌ای برگیرد، تا شاید مرهمی بر دل زخمی و قلب شکسته اش باشد، زیرا اگر گناه‌ کارترین هم باشد، در این مکان راهی برایش تا ابدیت باز است، آقا جان تو خود میزبان میلیون ‌ها زائری هستی که به سوی تو می ‌شتابند، ما را نیز شفاعت کن، زائرانت می خواهند با زیارتت و نوای نقاره‌ خانه حرمت آرام گیرند، و با آب سقاخانه ات، سلام و صلواتی بر امام حسین (ع) و یارانش فرستاده، از تو طلب شفاعت کنند.

اى ضامن هر چه نیاز و حاجتی، و اى امام رئوف، ما را از سقاخانه لطفت سیراب کن، زائرانت خود را به پنجره نگاه تو آویخته اند، و چشم هاى آغشته به رازشان را، به ضریح تو دوخته اند، ای هشتمین دردانه زهرا (س)، امروز عمارت بلند آوازه توس غربت است، و بر بالاى این بناى شهیر، کبوترى نیست که نالان نباشد، بر بالاى این بناى غریب، آسمان نیز به اشک ریزى ابرها تن داده است.

یا علی بن موسی الرضا (ع)، آنگاه که نگاهم به بارگاه ملکوتی ات متبرک می شود و عاشقان حضرتت را در حرم مطهر می بینم که ( السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا غَرِیبَ الْغُرَبَاءِ ) را زمزمه می کنند و در غربتت نوحه سر می دهند به یاد ائمه بقیع و غربت قبور مبارکشان می افتم ای جان عزیز دل زهرا (سلام اله علیها) ضامن ما شو ای ضامن آهو دستمان را بگیر.

رحلت امام هشتم گل بوستان محمدی بر همه مردم ایران و مسلمانان جهان و امام خامنه ای (مد ظله العالی) و آقا امام زمان (عج الله تعالی) تبریک و تسلیت میگوئیم. 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 102/7/1 :: ساعت 1:0 عصر )


»» سرمایه امروز بقیع اشک است و اشک

 

سرمایه امروز بقیع اشک است و اشک

 

امام صادق (ع) جاری ‏ترین تفکر ماندگار شیعه بودند و اگر نور وجود ایشان به گردباد حوادث خاموشی گرفت اما فروغ اندیشه ‏ایشان در جان جهان ماندگار شد، آن بزرگوار، فرزانه ‏ترین قامت افراشته دین خدا و سرچشمه ناب ‏ترین نگاه شیعه است ایشان از سلاله سینه سوختگان شریعت شیرین دین خداست و پاسدار ویژگی ‏های رفیع اسلامی ولایت و امامت و اطاعت از امامت، که آن را به شاگردانش آموخت تا دنیا طعم امامت اش را بچشند.

ای امام عزیز، ای ششمین اختر آسمان ولایت و امامت و ای آقای ما امام جعفر صادق (علیه السلام) شما همان امام عزیزی هستید که مظهر عشق و آزادى است و اینک در بقیع خاموش آرمیده اید، قبرستان بقیع مدفن اهل بیت رسول خدا، سال هاست آرامگاه بزرگ مردان مکتب شیعه و دیگر امامان مذهب تشیع است، خاکی که عمریست شاهد به خون غلتیدن اهل بیت رسول خدا و دوستداران، عاشقان و رهروانشان بوده است.

ای امام بزرگوار در روزگار فقر تفکر بر کرسی ‏های معرفت نشستید تا پیام اصیل شیعه را به گوش جویندگان و مسلمانان جهان برسانید در برابر انواع و اقسام بدعت ‏ها ایستادید تا آینه دین الهی زنگار نگیرد و شفاف بماند و از هجوم تفسیرهای ناروا دور بماند، فقه و دانش را به خانه دین بردید و به دینداران یاد دادید که بیندیشند، جوانان شیعه را به کلاس اندیشه بردید و چراغ هدایت را در ذهن و ضمیرشان روشن کردید، باعث شدید که شاگردان پر از نبوغ مکتب تان، شعاع پر از فروغ آموزه‏های شما را تکثیر کنند و قرن هاست که شاهد این شعاع پرفروغ تکثیر هستیم، شما امام عزیزی هستید که مدرس توحید مفضل بود و بعد از امیر المؤمنین حضرت علی (علیه‏السلام) بهترین ادله عقلى را به یادگار گذاشت، شما بزرگوار مکتبی را پایه‏ ریزی کردید که از خشت خشت آن نوای هدایت انسانها به گوش می ‏رسد، حال چه گونه ما شیعیان به رئیس مذهب خود مباهات نکنیم حال آنکه وسعت این مکتب الهی، شرق و غرب عالم را زیر پرچم حقانیت خود گرد آورده است.

امویان با توجه به سابقه ناشایست‏ خود در میان امت اسلامى و‏ ‏برای پنهان کردن بى ‏مقدار بودن خودشان نزد مردم که نه قدری داشتند و نه قیمتی، به هر حربه‏ اى متوسل ‏می شدند احادیث و روایاتى دروغین ساختند تا حسن سابقه بنى‏هاشم و علویان را که در سایه فداکارى‏ هاى حضرت على (ع) و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) به اعتبارى ‏فوق تصور دست‏ یافته بودند را از بین ببرند و در این زمان شما دانشمند بزرگوار که از نسل پاک و طاهر عترت رسول خدا (ص) امام و مولای ما مسلمانان بودید به فریاد دوستداران اهل بیت رسول خدا برخاستند و در مسیر تکاملى حرکت‏ شیعه گام دوم را برداشتید.

یا آمام صادق (علیه السلام) بر اثر مجاهدت ‏هاى شما بود که مردم به ‏ناصحیح بودن مذهب های ساختگی و دیگر اندیشه‏هاى منبعث از آن را در سالهاى گذشته پى بردند و آماده ‏بودند تا طرح جایگزین مکتب اهل ‏بیت را دریافت کنند و شما همان بزرگوارى بودید که با توجه به یک موقعیت استثنایى ‏تاریخى، طرح جایگزین شیعه را به هنگام ارائه کردید و امامان دیگر به شرح و بسط ابعاد آن پرداختند.

مدینه همچنان مظلوم است و بقیع مظلومتر از همیشه و هنوز رنج نامه نانوشته شیعه، بر خاک و سنگ مزار صادق آل‌ پیامبر (ص) گویاتر از هر زمان به شِکْوه و شهادت ایستاده است، بغض ‏های ریشه ‏دار بقیع در روح دوستداران و عاشقان امام صادق (ع) و اهل بیت رسول خدا (ص) خیمه زده است، آری امروز بقیع در لباس سوگ چکیده اشک‏ های غربت شیعیانش است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 102/7/1 :: ساعت 12:57 عصر )


»» رحلت جانگداز حضرت محمد (ص)

رحلت جانگداز حضرت محمد (ص


در روزگاری که کرامت انسانی به تاراج قومیت می‌رفت در آن زمان که عبودیت را    عفریت جهالت به برهوت شرک رانده بود و سیاهی و ظلمت آنچنان خورشید روشنائی و عدالت را در جهان بلعیده بود که زندگی انسان تعبیری جز تسلیم و اسارت نداشت و انسان قربانی مطلق فساد فراگیری بود که از سوی حاکمان زر و زور و تزویر بر جوامع بشری حاکم کرده بودند، روزگاری که میوه اش فتنه و خوراکش  مردار بود و سایه های ترس شانه های مردگان را می لرزاند، تازیانه ستم عاطفه ها را از چهره ها می سترد و دخترکان بی گناه در خاک سرد زنده به گور می شدند.

در این هنگام بود که مولودی بسیار مبارک و پر برکت چشم به جهان گشود که چشم هستی به جمالش روشن شد همو که وعده بشارت آمدنش در تورات و انجیل و..... داده شده بود، حبیبی می آید که طبیب دل است و عطر دل انگیز گل واژه های کلام او ملک و ملکوت را به رایحه ی توحید کلمه، و کلمه توحیدی معطر می سازد، آری هنوز هم فرمان مطاع او مسلمانان را به میثاق اخوت دعوت می کند و بشریت را به همزیستی مسالمت آمیز فرا می خواند یا رسول خدا آمدی با دست ‌هایی از بوی بهشت با نگاهی به وسعت عشق و تبسمی ‌به زیبایی محبت، هدیه ‌ای آوردی به گران قدری توحید و چه پر بها بود هدیه ات، قدم ات و نَفَس ات .

مولود مبارکی که اراده الهی برای مبارزه بی زوال با جاهلیت و شرک و ظلم و تباهی پا به  جهان گذاشت و جهان را در احاطه کامل خویش گرفت و پرچم دار سعادت نهایی انسان شد و انسان را از ظلمات جهل و فساد و ظلم به سوی نور و ایمان و عدالت حرکت داد و تجلی بخش غلبه حق بر باطل شد.

حضرت محمد مصطفی (صل اله علیه و آله و سلم) عرش نشینی بود که آمده بود تافرش نشینان را هم با خود به عرش ببرد، حق تعالی آن عزیز ارزشمند و با برکت را از میان امّی ها برانگیخت، اما بشر تا ابد در مقابل علم خدادادی او اُمّی است، عزیزی آمد که با آمدنش، شعر بشریت شعور پیدا کرد او مهربان بود، امین بود، پاکدامن و عفیف بود، شجاع و دلاور بود، دوستدار مستمندان و یتیمان بود او به لبخندی هرتنابنده ای را بنده خود می کرد هر چه داشت با مستمندان قسمت می کرد.

فقط یکی از بزرگترین دستاوردهای حضرت محمد (ص) که تا آن زمان هیچ کسی نیاورده بود جهانی کردن نعمت بزرگ خواندن و نوشتن و عالم گیر کردن علم و دانش درجهان آن زمان برای همه مردم عادی بود و اگرمیلیاردها انسان عشق حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را در دل دارند به این خاطر است که او هیچ وقت از شمشیر برای پیشبرد کارهایش استفاده نمی کرد برای همین هم هست که هیچ پادشاه و امپراطوری قدرتمندی در تاریخ جهان نیست که همچون آن عزیز مورد اطاعت و احترام قرار گرفته باشد.

اگر بخواهیم از بزرگترین مصیبت تاریخ بشریت از اول هستی تا پایان جهان نام ببریم باید از رحلت جانگداز حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) نام برد چرا که در روز رحلت پیامبر اسلام بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام اتفاق افتاد و با وفات آن عزیز بزرگوار ریسمان اتصال بین خدا و انسان برای همیشه قطع شد.

در این روز سنگین و اندوهناک گوئى این حضرت محمد (ص) نیست که از دار دنیا میرود بلکه همه انبیا و پیامبران هستند که از این جهان می روند مرغ جان پیامبر خاتم قصد پرواز از قفس تن مطهرش را دارد او که نفسش زندگى بود و امید، حرفهایش هیجان بود و تلاش، قدمها و حرکاتش زندگى ساز بود و انسان ساز و لبخندش هر مشتاق عاشقى را به وجد می آورد، آسمان بر بام خانه پیامبر خدا منتظر است انگار که کواکب از حرکت باز ایستاده اند و زمین دیگر نمى چرخد.

عظمت سنگینی و ناگواری فاجعه رحلت پیامبر خاتم به قدری اندوهناک است که در حقیقت درک ما از بزرگی این فاجعه عاجز و ناتوان است با رحلت پیامبر خاتم رشته ای پاره شد که در مرگ دیگران چنین قطع نشد و آن نبوت و فرود آمدن پیام و اخبار آسمانی بود، ای پیامبر خاتم مصیبت تو دیگر مصیبت دیدگان را تسلی دهنده است.

رحلت پیامبر (ص) قطع ارتباط وحی با زمین و خسرانی عظیم و مصیبت بزرگ و فاجعه ای جبران ناپذیر برای بشریت بود مصیبت رحلت پیامبر(ص) این برکت بسیار ارزشمند خداوند بر انسان نه تنها برای مؤمنان و محبان آن حضرت جانگداز بود بلکه عالم انسانیت و جهان بشری از فیض وجود آن خورشید هدایت و رحمت محروم شدند.

حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) تنها پیامبری است که کردار و گفته ها و سخنانش بلافاصله نوشته می شدو اینک بعد از هزار و چهارصد سال می فهمیم که چقدر احادیث و سخنانش دارای صحت، دقت و درستی است و هر آنچه را که او گفته است با فهم و ذوق همه انسانهای گذشته و آینده قابل درک و فهم است.

ایام جانگداز سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات اله علیه، زیباترین، کامل ترین و برترین انسان در عالم آفرینش است که عصاره خلقت و قاموس تمامی ارزش هاست، حضرت محمد (ص) وارث فضایل و برتری های تمام انبیاست، و خداوند در مقابل معرفت و بندگی اش، او را بر جهانیان سروری داد، و به حریمی برد که جبرئیل امین، توان پر کشیدن بدان سوی را نداشت.

حضرت محمد (ص) ستایش شده خداوند است و ستوده نام گرفته است، پیامبری که سراپا فضیلت و رحمت و منبع خیر و نیکی و بزرگواری است در قبول دعوت او کسانی پیشرو بودند که او را بیشتر از هر کسی می شناختند و به راستی کردار و گفتارش ایمان کامل داشتند آن بزرگوار اسلام دین راستین و کامل خداوند را برای بشر به ارمغان آورد اسلامی که هدفش گسستن بندهای اسارت و بندگی از دست و پای افراد بشر است.

این ایام جانگداز سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات اله علیه زیباترین، کامل ترین و برترین انسان در عالم آفرینش است که عصاره خلقت و قاموس تمامی ارزش هاست حضرت محمد (ص) وارث فضایل و برتری های تمام انبیاست و خداوند در مقابل معرفت و بندگی اش، او را بر جهانیان سروری داد و به حریمی برد که جبرئیل امین توان پر کشیدن بدان سوی را نداشت.

حق تعالی آن عزیز ارزشمند و با برکت را از میان امّی ها برانگیخت اما بشر تا ابد در مقابل علم خدادادی او اُمّی است سلام و صلوات بر مولود مبارکی که با آمدنش شعر بشریت شعور پیدا کرد بت پرستی و شرک از ساحت بشریت زدوده گشت شعله های هزار ساله شرک و خفقان نابود شدند و طاق های بلند و ترسناک فرو ریختند.

از زمان آدم ابو البشر تا زمانی که اسرافیل در صور بدمد کسی به منزلت حضرت محمد (صلوات اله علیه) نمی رسد و وجود اقدسش یگانه منبع فیض است و منجی آدمیان از ظُلمات جهل.

فرارسیدن ایام سالگرد وفات حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر امام حسن مجتبی (ع) بر تمامی مسلمان، شیعیان جهان و مردم عزیز و ولایتمدار ایران تسلیت باد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 102/7/1 :: ساعت 12:52 عصر )


<      1   2      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مادر واژه ای به وسعت هستی
وقتی انقلاب ها پوک می شوند
پایه و اسلاس تفکر بچه های انقلابی
اقتدار انقلاب اسلامی
رانده شدن کشتی حقانیت ایران بر نوک اشتباهات آمریکا
برکت بسیار ارزشمند خداوند به انسان
اینک سلاح اینک نبرد اینک جهاد 2
بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 78
>> بازدید دیروز: 165
>> مجموع بازدیدها: 372278
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب