سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تصورات باطل و درماندگی سران کاخ سفید و صهیونیست ها

تصورات باطل و درماندگی سران کاخ سفید و صهیونیست ها



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( جمعه 92/10/20 :: ساعت 9:34 عصر )
»» ای ضامن هر چه نیاز و حاجتی

مشهد این روزها، کران تا بی کران عالم عشق است، ای امام غریب، ای حرم گل هشتم بوستان محمدی (ص)، ای امامی که نقطه عطف و عزت شیعیان هستی، ، اى غریب ترین غریب ها، این روزها در بارگاهت میان حاجت و اجابت فاصله ای نیست، کرامتت کرامت همایونیست، و عطایت فراتر از قابلیت زائرانت، دیر بازیست که دلهای عاشق را پناهگاهی، و این روزها، خدا در مرقــد مطهر حضرت امام رضا (ع) خیلی نزدیک است، مشهد این روزها قبله گاه دل هاى مشتاق و عاشقان دلداده آقا امام رضا (ع) است.

یا امام رئوف این روزها، هر کوی و برزن، در عزای تو بوی غم و اندوه می ‌دهد، هنگامی ‌که زائر تو پا به حرمت می ‌گذارد، دیدگانش به گنبد طلا و گلدسته‌ های حرم تو می‌ افتد، و با چشمانی اشکبار، دست ادب بر سینه گذاشته، و زیر لب سلام می ‌دهد، یا ابن رسول الله، ای آقای ما، ای امام غریب، می دانی که همه ایرانیان و شیعیان مخلصت علاقه دارند، این روزها در کنار تو، و دست در روی ضریح مقدست بگذارند، تا دل‌ های پر درد و شکسته خود را بی ‌واسطه با آقایشان تسلی بدهند.

زائر تو در این روز به اطراف خود می ‌نگرد، و سراسر عطوفت و بخشش می ‌بیند، زائرت می‌ خواهد از این خوان گسترده بهره ‌ای برگیرد، تا شاید مرهمی بر دل زخمی و قلب شکسته اش باشد، زیرا اگر گناه‌ کارترین هم باشد، در این مکان راهی برایش تا ابدیت باز است، آقا جان تو خود میزبان میلیون ‌ها زائری هستی که به سوی تو می ‌شتابند، ما را نیز شفاعت کن، زائرانت می خواهند با زیارتت و نوای نقاره‌ خانه حرم تو، آرام گیرند، و با آب سقاخانه ات، سلام و صلواتی بر امام حسین (ع) و یارانش فرستاده، و از تو طلب شفا کنند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( سه شنبه 92/10/10 :: ساعت 9:35 عصر )


»» غمبارترین لحظه تاریخ بشر

 

امشب سالگرد رحلت حضرت جانگداز حضرت محمد مصطفی (صلوات اله علیه) زیباترین، کامل ترین و برترین انسان در عالم آفرینش است، که عصاره خلقت و قاموس تمامی ارزش هاست، حضرت محمد (ص) وارث فضایل و برتری های تمام انبیاست، و خداوند در مقابل معرفت و بندگی اش، او را بر جهانیان سروری داد، و به حریمی برد که جبرئیل امین، توان پر کشیدن بدان سوی را نداشت.

غمبارترین لحظه تاریخ بشری در این روز این گونه رقم خورد، که برترین خلق خدا این گونه خاک را به سمت افلاک بدرود گفت، و جهانیان را عزادار خویش کرد، رحلت پیامبر اکرم (ص) بی ‌تردید بزرگترین مصیبت بر هستی بشریت بود، و عالم انسانی با رحلت جانگداز آن حضرت چیزی را از دست داد که با مرگ هیچکس چنین مصیبتی اتفاق نخواهد افتاد .

سلام و درود خداوند بر تو ای سفیر میان خدا و خلق خدا، سلام از جانب همه دل های دردمند به دل بزرگوارت که انبوهی از بی وفایی ها، ذره ای از عزم و استواری ات نکاست، سلام از جانب همه دل هایی که به عشق تو خون می خورند، و دم بر نمی آورند، سلام از جانب همه چشمان اشکباری که در سوگ ظلم هایی که بر میراث ماندگارت می رود، در خلوت خون می گریند و ساکت می مانند، سلام از جانب همه پیروان وفادارت، که آموزه های تو را نه در حرف، که در کردار و رفتار، پاسداری می کنند و به دیگران نیز می آموزانند، سلام از جانب کسانی که خود را خادم تو می دانند، و بی منت و بی توقع از کسی، تنها و تنها به رضایت تو فکر می کنند، سلام از جانب همه کسانی که در نهان و عیان عشق تو را در دل دارند و دوستدار تواند، هرچند کاری برایت نکرده باشند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( دوشنبه 92/10/9 :: ساعت 8:23 عصر )


»» باورهای کور و خجالت های ابدی

مردم ولایتمدار و عزتمند ایران به حکم دلشان با ولایت بیعت کرده اند، از همین رو بود که در نهم دی ماه88 به خیابانها ریختند و بساط فتنه گران را برچیدند، در حقیقت یوم الله 9 دی ماه1388 دفاع مقدس مردم از حریم ولایت بود.

چرا باید دشمنان قسم خورده نظام، در خارج و داخل از جنس موسوی، کروبی و غیره.... و هم فکرانشان، مدام از مواضع اینها تمجید و تعریف کنند، و بی بی سی هم آنها را سیاست مدارانی شایسته، توانا و مصلحت اندیش معرفی کند، اساس حرکات اسلامی بر مبنای تفکر است، تفکر تعطیل نیست، اینکه ببینی چرا برایت هورا می کشند باب تفکر را باز می کند، که اشکالت را بفهمی، این را امام راحل و مقام معظم رهبری بارها و بارها تذکر داده اند.

انقلاب اسلامی را اگر به چندین دوره جنگ، اعتماد سازی، توسعه سیاسی و بحران هسته ای و غیره تقسیم کنیم، ولی باید سیاست خارجی ایران را به دو دوره تقسیم کنیم، وقتی که ایران داشت به سمت تکنولوژی هسته ای صلح آمیز حرکت می کرد، غرب نمی توانست به ایران حمله نظامی کند، مجبور بود با تهدید و فشار، ایران را متوقف و بعد محاصره کند، و در همان زمان شعار دولت وقت، گفتگوی تمدن ها می شود، که مصادف شده با حمله نظامی و جنگ و تصرف عراق همسایه غربی ایران، و افغانستان کشور مسلمان در همسایگی شرقی ما، و دولت وقت بدون توجه به گفتمان اشغال گری طرف مقابل ، گفتگوی تمدن ها را همچنان تکرار می کند و به سمت غرب می رود.

تردیدی نیست آنچه در حوادث پس از انتخابات سال1388 ایجاد شد، تنها اعتراضی به نتیجه یک انتخابات نبود، که اگر بود راه‌های زیادی در شورای نگهبان برای پیگیری منطقی آن وجود داشت، بلکه مواجهه استکبار و نظام سلطه با انقلاب اسلامی بود، که به جنگ نرم تعبیر شد، و در این جنگ دشمن به پیروزی خود چنان اطمینان داشت که تمام توان و قوای خود را به میدان آورد، ولی همه آنچه را که آورده بود برای همیشه و در روز نهم دی ماه1388 به دست مردم قهرمان ایران سوزانده شد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( یکشنبه 92/10/8 :: ساعت 10:20 عصر )


»» توقف چرخه امتیاز گیری

 

برای مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگ، اول باید جهالت، لجاجت، و خوش باوری را گردن زد، بعد به سراغ مبارزه با آمریکا رفت، و ای کاش بعضی ها در داخل یاد بگیرند که برای اعتماد سازی فقط کوتاه آمدن کافی نیست، یک سیاستمدار زبده، که نباید برای به دست آوردن اعتماد دیگران، با بخشیدن معامله کند، آنها همیشه اتهام بی اعتمادی را علیه ایران به کار خواهند برد، به آنها فحش بدهی تحریم میکنند، لبخند بزنی تحریم میکنند، تعلیق بکنی تحریم میکنند، غنی سازی بکنی، باز هم تحریم و قطعنامه صادر میکنند.

آنها امتیازی نمی دهند، چرا که همان توافق در مذاکرات ژنو، باعث شد، کمی بازار ایران بدون اینکه آنها قدمی بردارند، تکان بخورد، و بلافاصله تحریم های جدید را وضع کردند، تا بازار ایران را به حالت قبل برگردانند، و وقتی که، کار خودشان را کردند، قول جبران کردن و وتو کردن تحریم های کنگره را دادند، در حالی که همان تصویب تحریم های جدید، بازار ایران را به روزهای قبل از مذاکرات برگرداند .

اینک نه چرخه امتیاز گیری می چرخد، و چرخه اقتصادی مان هم همان روال سلابق خود را دارد، باید منتظر ماند که چه زمانی بیایند، و مذاکرات ادامه پیدا کند، ایران هم حداکثر فقط اظهار ناخشنودی می کند.

قبلا مذاکرات کنندگان بعد از مذاکراتشان با گروههای 5+1 ، می گفتند مذاکره کردیم که مذاکرات ادامه پیدا کند، سیاست درستی هم بود، و اگر مثل الان توافقی واقعی حاصل نمی شد، در عوض در ادامه کار، ما برگ های برنده خودمان را هر روز بیشتر از روز قبل می کردیم، ولی اینک جلو برگ های برنده ما را گرفته اند، و متاسفانه خودمان هم اجازه نداریم، برگ برنده های دیگری برای خودمان بوجود بیاوریم.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( پنج شنبه 92/10/5 :: ساعت 3:20 عصر )


»» پژواک فریادهای زینب (س)

امشب چهل شب است که آب از گلوی زینب پایین نرفته، غم بر تارک دلش می وزد و هوای اسارتی را نفس می ‏کشد که چهل سال شکسته ‏ترش کرده است، دل زینب دیگر از داغ علی اصغر مرده است، حالا چگونه این دل می تواند در تولد دوباره زمین لبخند بزند، اصلا مگر میشود بعد از حسین به زندگی ادامه داد؟ در این چهل روز زینب و امام سجاد (ع) و تمام مریدان راه امام حسین در سوگ ابرمردی نشسته اند که حیات اسلام مدیون بدن تکه پاره اوست، اینک چهل روز از غروب غم فزای شهادت شقایق ‌ها می‌ گذرد، اسارت، عطش، غربت، زنجیر و بیدارگری سهم خاندان اهل بیت پیامبر بوده است .

تو ای زینب قهرمان سلام الله علیها، تو می ‌شناسی آب نفرین شده ‌ای که محکوم معامله شوم دنیا پرستان شد، و شناختی گودال خونینی را که در گودی چشمانش یادگار هزاران نگاه پریشان را ترسیم کرد، و نفس‌ های کام خشکیده‌ای، که حقیقت تشنه رسالتش بود، و تمنای مشک ‌های سوراخ، که آب آخرین بهانه ‌اش بود، گرمای دستانی که آرزوی سقایی داشت، و از شرم چشمان منتظر کودکان به خواب آب‌ها رفت، و به وعده ‌گاه برنگشت، آسمانی که برای همیشه، تاریخ را با عظمت این فاجعه، سیاهپوش کرد، و زینب (س) واژه های گفته و ناگفته را بر دوش خستگی ‌هایش می ‌گذارد و باز هم می ‌ایستد، دشمنان اهل بیت (ع) رعب این ایستادگی را بارها تجربه کرده‌اند.؟.

به یاد داری در هجوم ابرهای سیاه، لشکر خورشید، در سکوت و گرمای نگاهت تنها مانده بود؟ تیغ بود و شمشیرهایی که برای انداختن قامت حق بر زمین، تن خویش را با هرم آتش صیقل می ‌دادند، به یاد داری نرمک گلویی را که با تیر سه شعبه نشانه رفت؟ به یاد داری روی زرد و عطشناک کودکان آفتاب را، به یاد داری زلالی اشکهای عباس را زمانی که آبهای مشک بر زمین ریخت؟.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( یکشنبه 92/10/1 :: ساعت 4:20 عصر )


»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
نمادِ پیروزی حق بر باطل
چه معجزه ایست وجود یک انقلاب را دوست داشتن!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 70
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 366791
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب