سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با پند زنده کن و با بی رغبتی بمیران و با یقین نیرو بخش و با حکمت روشن ساز . [امام علی علیه السلام]
منطقه و بیداری اسلامی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کاسبان تحریم هراسی

به نام خدای یکتا خدای ابراهیم و پیامبر آخرین حضرت محمد مصطفی (صلوات اله علیه)

در روند تاریخِ، مردم ایران همواره مورد خیانت پادشاهان و شاهد غارت منابع ملی خود توسط اجانب خارجی بودند، اما در22 بهمن سال57 سرانجام اراده خداوند بر آن قرار گرفت تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و مردم ایران دارای نظامی شوند که از توده مردم است.

زمانی پادشاهان ایران مهره اجانب بودند، اما رهبران ایران اینک آزادگان عالم اند، و مردم ایران حاکمیت خداوند را به لطف این انقلاب در جهان پیاده کرده اند، تا انقلاب اسلامی قبله گاه همه عدالت طلبان، آزادی خواهان و حقیقت جویان عالم باشد.

انقلابی که تجلی قدرتِ اراده ایمان بندگان مومن خداوند است، الگوئی برای بشریتِ تشنه عدالت و آزادی، و نمادی از اراده انسانها بر سرنوشت شان، انقلابی که بر اساس سنت های الهی به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شد، تا به عنوان یادگاری از حکومت مقتدر الهی، در جهان باقی بماند.

انقلاب اسلامی قبله گاه همه عدالت طلبان، آزادی خواهان جهان است

هر اتفاقی در این دنیا حکمتی دارد، و وقوع انقلاب اسلامی، برای مردم ایران حکمتی بزرگ بود، مردمی که با جان و مال خود، برای اهداف این انقلاب ایثار و جانفشانی می کنند، جوانانی که ایمانشان به انقلاب، دشمنان ایران را به ذلت کشانده، جوانانی که دلاوران جنگ های محال، و فاتح میادین دشوار لقب گرفته اند.

فقط ادعای راه امام راحل را کردن شرط نیست، چون این تمامِ دِینِ امام، بر گردن ما نیست، بلکه تداوم و ماندن بر راه انقلاب اصل است، چرا که انقلاب اسلامی در معرفت دین اسلام تلاش زیادی کرده و این تلاش با شهادت انسانهای مومن، فداکار و نمازگذار به نمایش در آمده است، انسان های مومن و فداکاری که گاها با فقر و نداری، از هر انسانِ توانگر دیگری شادتر و شکر گذارترند.

برای هر انسان مومنی، توانگری و فقر دو روی یک سکه هستند، ایمان به توانگری و تنگدستی نیست، چرا که توانگری گمراهان همانا موجب توانا شدن شان در معاصی بیشتر است، ارزش انسان نزد خدا فقط میزان ایمان، عقل و شجاعت است و نه چیز دیگر، نه نژاد نه ثروت و نه حتی فرزند یک شخص عالم بودن، زیرا فرزند یک عالم بودن نیز تضمینی بر گمراه نشدن یک انسان نیست، همان گونه که یار امام راحل بودن، دلیلی بر انقلابی ماندن یک شخص نمی شود. 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( چهارشنبه 95/11/27 :: ساعت 5:49 عصر )


»» خوش آمدی به وطن ای بزرگ رهبر مجاهد

 

زمانی که امام خمینی (رضوان اله علیه) در پانزده خرداد سال1342 آن طور با صلابت و غرور آمیز، نغمه های انقلاب را ساز کرد، حماسه جاویدان انقلاب اسلامی ایران رقم خورد، و چهارده سال بعد آن آوا ، ترانه غیرت مردم مسلمان ایران شد، ملت ایران به دنبال مرهمی بودند تا جراحت دلهایشان را درمان کنند، امام برای مردم رنج کشیده ایران منجی ای بود که ظهور کرده بود.

12بهمن سال1357 روزی که مردم ایران در جغرافیای زمین سرشان را بالا گرفتند، امام مردم ایران را زیر بال و پر خود گرفته بود و به روح پرتلاطم آنها آرامش می بخشید، صدای خدا خواهی، اسلام خواهی، معنویت، استقلال و آزادی را در گوش جان ایرانیان طنین انداز کرد، این روح خدا بود که لباس عزت و کرامت را برای مردم ایران به ارمغان آورده بود، ورود امام راحل به ایران مردم را هیجان زده کرده بود، مردمی که رهروان و یاران واقعی راه امام راحل اند و هرگز به زنجیرهای گذشته بر نخواهد گشت.

امروز سالروز ورود امام خمینی (ره) در دوازده بهمن در سال1357 است، ساعت9.30 دقیقه بامداد بود که امام وارد فرودگاه مهرآباد شد، نفس ها به شماره افتاده بود، قامت افراشت? مردی که عزت و آزادی ملت ایران را با خود به ارمغان آورده بود بر پلکان هواپیما ظاهر گشت، امام آمد، امامی که نه برگشت می شناخت و نه توقف، مقدماتی راهی را هم که در پیش گرفته بود از قبل فراهم کرده بود، امام ثابت کرد که حراست از ارزش های انقلاب تکلیف مردمانی است که با ذوق و شوق و از جان دل با خدا معامله می کنند.

امام آیه‌ های توانایی انسان را نوشت و سرود قدرت ایمان را نواخت، با دلی سرشار از خلوص و ایمان، و با برهانی بُرنده علیه رژیم ستم شاهی، در دلش دژی بنا کرده بود از صبر و توکل و امید، با سالها خستگی از رنج فراق، با دلی پرامید و قدم هایی استوار، و کوله باری از عزت و شرف و آزادی بر دوش، خود جلودار شد، ابراهیم وار تبر بر دوش گرفت و بُت های طاغوت زمانه را در هم شکست، پرچم فتح و پیروزی را برافراشته کرد، و لبخند عزت و شرف و ایمان را بر لب مردم نشاند.

خوش آمدی به وطن ای امام

بزرگ رهبری که همیشه خود را در محضر خدا می دید، منیَتی نداشت، از دشمنان اسلام و ایران هراسی به دل راه نمی داد، لذا نه می ترسید، نه مأیوس می شد و نه هرگز دچار غرور می گشت. 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( دوشنبه 95/11/11 :: ساعت 11:30 عصر )


»» صفرهائی که برجام عدد آن است

سخنرانی رئیس جمهور در خرید یک هواپیما را در بسته بندی جدیدی از برجام شنیدیم، آقای روحانی می توانست بهانه بهتری داشته باشد اگر مدل جدیدی از برجام را از جعبه بیرون می کشید، چه کسی باور می کند از درون برجام، این عروسک خیمه شب بازی آمریکا حرف راست بیرون بیاید، ملت اگر بی سواد هم باشند ولی سواد دیدن و شنیدن دارند، چیزی که مدعیان با سوادِ دو تابعیتی با ثروت های مشکوک از داشتن آن بی بهره اند، برجام اگر توافق خوب یا هر چیز ارزشمند دیگری بود که در دست این دولت نبود.

مذاکره کنندگان آمریکائی با یک فرمول دقیق و حساب شده، تمام منافذ عقل و شعور مذاکره کنندگان ایرانی را بستند، طوری که اینها دقیقا همان کاری را می کنند که آنها خواستار آنند، قوانین سوئیفت و قراردادهای نفتی تا وارد کردن مدیر و تمدید تحریم های آیسا و غیره ، نتیجه عملکردِ دولتی ست که عقلانیت و دوراندیشی را جایگزین موج ‌های گذرا و غیر واقعی کرد.

عملکرد دولت یازدهم برای مردم صفرهائی است که برجام عدد آن است، ملت ایران نه به ادامه برجام امیدوارند و نه به وعده های آن دلخوش و نه از پاره کردن یا بازبینی آن توسط دولت جدید آمریکا در هراس، دیگر مردم ایران را به تدبیر و اعتدال دولت یازدهم نیازی نیست، بهتر است دیگر آقای روحانی به ملت ایران نگوید با تحریم بودن چه کارهایی نمی توانیم انجام بدهیم، یا ادعا کنند اقتصاد ما زمانی مقاومتی است که تحریم نباشیم.

برجام باید مهندسی معکوس و بازتعریف شود، چون در هیچ یک از منافع ایران تعریف نمی ‌شود، چرا اینها با اینکه در مذاکرات برهانی بُرنده تر از آنها در اختیار داشتند، منافقانه ترین رفتار ممکن را با محرمانه گفتگو کردن به نمایش گذاشتند، و برای بار دوم به وعده های آنها اعتماد کردند، و امتیازهای معناداری در برابر تقریبا هیچ به آنها دادند، مردم ایران حق دارند بدانند چه دلایلی باعث این اعتماد دوباره این دولت به دشمنان ملت شده و مسئولان دولتی با سرمایه های مملکت چه کار کرده اند، که اینک اکثریت مردم و نخبگان، برجام و پیامدهای آن را خلاف مصلحت ایران و انقلاب می بینند. 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 95/11/2 :: ساعت 8:52 عصر )


»» تسلیت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی

 

در زمانی نه چندان دور مرحوم جناب آقای رفسنجانی همچون دیگر فرزندان این سرزمین زیر اسارت و شکنجهِ رژیم گذشته و ستمگران جهانی قرار داشتند، تا اینکه اراده خداوند قادر بر آن قرار گرفت تا رحمت خاصه خداوند بر ملت ایران قرار بگیرد، که به برکت رحمات و نصرت الهی، اراده مردم ایران و مبارزه این فرزندان ایران، نعمات خاصه خداوندِ منان، برای مردم ایران کامل شد، و مردم ایران دارای انقلاب اسلامی ، پر قدرتمندترین و با شکوهترین انقلاب اسلامی تاریخ جهان شدند.

ارزش انسان نزد خدا تنها انجام درست و کامل وظیفه ای که خدا بر دوش هر کدام از مردم و مسئولین نهاده شده مهم است، مرحوم آقای رفسنجانی اقدامات مثبت و زیادی در عمر با برکت خود خصوصا در شکل گیری انقلاب داشتند و نمونه ای بودند که در مسئولیت های خطیر و دفاع مقدس انجام داده اند، اینک داغ از دست دادن این بزرگوار که از نسل اول مبارزین ستم شاهی بودند و سالها رنج های زندان و شکنجه و تبعید را در دوران ستم شاهی و اجانب خارجی کشیده بودند، ملت ایران را غصه دار کرد، ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده محترم ایشان از خداوند منان برای این یار سفر کرده ، اجر فراوان و برای به سوگ نشستگان شان صبر مسئلت دارم. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( دوشنبه 95/10/20 :: ساعت 4:43 عصر )


»» روز نهم دى یک پرچم است، یک معیار است

تردیدی نیست یوم‌الله نهم دی ماه در سال 1388 روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است، نهم دی حماسه ای بود که در تاریخ ایران آفریده شد، جهانی را در حیرت فرو برد و در همان روز کمر فتنه را شکست، سران فتنه و یارانشان بعد از نهم دی ماه، تمام قوای خود را جمع کردند و از طریق ده ها سایت خبری و اینترنتی داخلی و خارجی فراخوان های بسیاری سر دادند، و دست به دامان رادیوها و شبکه های فارسی، عبری و عربی زبان شدند، تا دوباره عده ای را گول بزنند و به خیابان بکشانند،، اما مردم ایران دوباره و صد باره، به ندای آنان لبیک نگفتند، مردم به خیابان ها نیامدند و آنان را در باورهای کور و خجالت های ابدی خودشان تنها گذاشتند.

روز نهم دى یک پرچم است، یک معیار است، نقطه عطفی در روند تکامل انقلاب اسلامی است، نقطه پایانی بر سهمگین ترین و پیچیده ترین جنگ نرم نظام سلطه و ایادی داخلی آنان، علیه موجودیت و ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، ملت ایران هرگز زخمهای فتنه88 را فراموش نخواهد کرد، مردم ایران با اطاعت کامل از ولی زمان خودشان، (رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد) دیگر اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهند، تمام افرادی که با نظام و انقلاب زاویه داشتند از جریان فتنه حمایت کردند، عده ای متهم به حمایت از فتنه شدند، و برخی دیگر متهم به سکوت در فتنه شدند، عدم اعلام موضع از طرف همین خواص، خود تایید فتنه بود، این فتنه سازان و جریان انحرافی هنوز هم اقدامات آن سالهای خود را اشتباه نمی دانند، برای همین هم حاضر نیستند که اشتباه خود را بپذیرند و علنا اعتراف کنند که تقلبی در کار نبوده است، حتی یک بار هم واژه فتنه را به آشوبهای خیابانی سال88 اطلاق نمی کنند، ماموریت امروزه این افراد، حساسیت زدایی از فتنه سال88 است.

نهم دى نقطه پایانی بر سهمگین ترین و پیچیده ترین جنگ نرم نظام سلطه علیه موجودیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( پنج شنبه 95/10/9 :: ساعت 8:8 عصر )


»» درود خدا بر آزاد کنندگان شهر حلب

 

شهر حلب آزاد شد، درود خدا بر آزاد کنندگان شهر حلب، درود خدا بر شما غیور مردان باد که حماسه های دلیری های تان در برابر ایادی ذلیل آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل هر روزه به گوش آدم و عالم رسیده است، به خدا که شاعران واژه کم آورده و حماسه سرایان حیران حماسه هایتان شده اند، ای سربازان و رزمندگان ایرانی و ای مجاهدان و مبارزان در تمامی محور مقاومت، مادامی که مسلح به علم و ایمان هستید از عربده دشمن نهراسید، که خداوند به دست شما دروغگویان، گمراهان و بد دینان را خواهد کُشت، به لُطف و کمک خداوند منان، خوشبختانه اکنون تمامی اسلام های ساخته شده آمریکایی که در قالب اسلام تکفیری، طالبانی، القائده ای و داعشی .... که تا حالا هزاران هزار انسان های بی گناه را در طول نیم قرن اخیر کشته و به خاک و خون کشیده اند همه در مراکز فرماندهی خودشان در استان حلب و شهر موصل در حال از بین رفتن هستند و عناصرشان به خصوص سران وهابی سعودی شان هر روزه به دست شیر مردان نیروهای مردمی جبهه مقاومت هر روزه همچون حیوان شکار می شوند درود خدا بر شما مجاهدان راستین خداوند باد.

درود خدا بر آزاد کنندگان شهر حلب

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » داریوش احمد رضا بهمنیار ( شنبه 95/10/4 :: ساعت 3:55 صبح )


»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بزرگترین دشمن هر کسی نفس اوست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
شکوه و عظمت انقلاب اسلامی تا کجاست؟
به مناسبت 12 بهمن روز ورود امام به وطن
به مناسبت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب
خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست
نمادِ پیروزی حق بر باطل
حضرت محمد تنها پیامبری که سخنانش بلافاصله نوشته می شد.
نمادِ پیروزی حق بر باطل
چه معجزه ایست وجود یک انقلاب را دوست داشتن!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 22
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 366743
» درباره من

منطقه و بیداری اسلامی
داریوش احمد رضا بهمنیار
ما یا باید بر اساس قوانین دموکراسی حرف بزنیم یا بر اساس باورهای ملی مذهبی و اسلامی خودمان حرف بزنیم، بر اساس دموکراسی غربی هیچ کشور شرقی و هیچ کشور غربی در جهان دموکراسی و قانون اساسی اش را به رفراندوم نگذاشته است. حتی برای یک بار، فقط جمهوری انقلاب امام خمینی (رضوان اله تعالی) بوده که فرمودند: مردم اصل سیستم رو رای بدهید آن هم بعد از پیروزی انقلاب. فقط امام خمینی بود که فرمودند نماینده هاتون بیاین قانون اساسی را بنویسند و مردم هم برای قانون اساسی رای بدهند، شما فقط یک رژیم دموکراتیک غربی و شرقی در دنبا نشان بدهید که بگوید ما دفعه اول خودمان برای دموکراسی و قانون اساسی رفراندوم گذاشتیم؟ این رژیم های دنیا همه یا با کودتا اومدن سر کار، یا با شبه انقلاب ها و یا با جنگ ها و تفرقه ها و غصب سرزمین های دیگر قدرت را با جنگ از همدیگر گرفتند. هیچکدام از کشورهای جهان با دموکراسی سر کار نیامدند، هیچکدام از آنها قانون اساسی شان را حتی برای یک بار هم به رای نگذاشتند، پس از نظر دموکراسی جهانی، قوانین دموکراتیک جهانی یک سوال بی معناست که هیچ معنا و مفهومی ندارد چون هیچ رژیمی خودش را به رای مردم اش وابسته نمی کند غیر از جمهوری اسلامی ایران. بر اساس دموکراسی غربی و شرقی هیچ کشوری در جهان این سیستم را نگذاشته و نمی گذارد، این فقط جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بود که فرمودند به اصل سیستم رای بدهید آن هم بعد از انقلاب که امام قدرت را به دست گرفته بود. فقط امام راحل بوده که گفته است نماینده هاتون بیایند و قانون اساسی را بنویسند و بعد هم فرموده بیائید به قانون اساسی رای بدهید، شما یک رژیم دموکراتیک توی جهان به ما نشان بدهید که بگوید: آقا ما دفعه اول خودمان رفراندم گذاشتیم، اینها همه یا با کودتا, و امثالهم قدرت را به دست گرفتند و یا با انقلاب های غربی و یا با شبه انقلاب ها آمدند و با جنگ و تفرقه تجاوز و غارت ملت ها و با اشغال و غصب سرزمین ها مردم را با کشتار و چپاول و تجاوز و غارت کشتند. جالب اینجاست که رژیم غاصب اسرائیل اصلا قانون اساسی ندارد و هر از چندی هزاران هزار زن و کودک را به کام مرگ می فرستد و کسی هم کاری به کارش ندارد چون قانون اساسی ندارد، همانطور که هولوکاست دروغین او توهین به شعور بشریت است.

» پیوندهای روزانه

تابناک [3]
انتخاب [3]
پایگاه خبری انقلاب نیوز
شبکه اطلاع رسانی دانا
موسسه فرهنگی راسخون
نقل قول - وبلاگ نویسان خوزستانی [1]
پایگاه خبری مشهد پیام [1]
شبکه خبری تحلیلی تیتر یک [1]
پایگاه خبری لنگر نیوز
ظهور
وب سایت خبری تحلیلی رصد [1]
وبلاگ نویسان خراسان رضوی [3]
سواد رسانه ای ایرانیان [1]
وبگاه جوان انقلابی [1]
پایگاه خبری شلمچه نیوز
[آرشیو(16)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
برجام برای برداشتن تحریم ها بوده . جریانی منحرف از انقلاب اسلامی . دل به عشق زنده می ماند عشق به امام خمینی (ره) . حضرت فاطمه (س) مصمم برای شهادت در تکلیفی الهی[-1] .
» آرشیو مطالب
پاییز 86
زمستان 1386
بهار 1387
مرداد 87
شهریور 87
تابستان 1387
خرداد 88
شهریور 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
فروردین 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
تابستان 93
پاییز 93
زمستان 93
تابستان 94
پاییز 94
زمستان 94
بهار 95
تابستان 95
پاییز 95
زمستان 95
بهار 96
تابستان 96
پاییز 96
زمستان 96
بهار 97
تابستان 97
پاییز 97
زمستان 97
بهار 98
تابستان 98
پاییز 98
زمستان 98
بهار 99
تابستان 99
پاییز 99
زمستان 99
بهار 0
تابستان 0
زمستان 0
بهار 1
تابستان 1
پاییز 1
زمستان 1
بهار 2
تابستان 2
پاییز 2
زمستان 2

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
تابناک
خبرگزاری فارس
شبکه العالم
عمارنامه
پایگاه خبری فرهنگ نیوز
رجا نیوز
جام نیوز
پایگاه خبری فاش نیوز
پایگاه خبری بولتن نیوز
پایگاه تحلیل خبر باصر
پارس نیوز
مشرق نیوز
شبکه خبر
شبکه دانا
جوان انقلابی
خیبر آنلاین
ادیان نیوز
انقلاب نیوز
روایت نو
بسیج پرس

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب